Podając dane kontaktowe, akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności oraz Ogłoszenie o promocji "Sklep z Szablonem graficznym nawet 50% taniej".
Zapewnij klientom szybkie i bezpieczne płatności online. Postaw na operatora, który dba również o twój komfort.
Zakładasz konto w Tpay i w panelu sklepu łaczysz swój e-commerce z płatnościami.
Dostajesz materiały edukacyjne oraz przewodnik, który przedstawia integrację krok po kroku.
Obsługa klienta Tpay działa sprawnie i skutecznie. Kontakt odbywa się mailowo i telefonicznie.
Otrzymujesz analizę działania płatności Tpay, by zwiększać efektywność sprzedaży i zadowolenie swoich klientów.
Całym procesem zwrotów InPost Pay zarządzasz z panelu Shoper. To nie tylko wygoda – to bezcenny czas, który inwestujesz w rozwój swojego biznesu. Masz też dokładniejsze statystyki zwrotów. Widzisz, jaką metoda płatności wybrał klient w ramach InPost Pay.
Abonament miesięczny
0 zł
Opłata za przelewy elektroniczne i za pobraniem, karty płatnicze, BLIK
1,58% od kwoty transakcji
Opłata za transakcje PayPal
Rozliczane bezpośrednio z PayPal
Opłata za inne metody płatności
Ustalony % + 0,30 zł
Obsługa zwrotów
0 zł
Wypłata środków na konto krajowe
0 zł – pierwsza wypłata danego dnia
2 zł – każda kolejna wypłata w tym samym dniu
Wypłata środków na konto zagraniczne
40 zł
Sprawdź, jakie to proste.
Dołącz do sklepów, które nie wyobrażają sobie już sprzedawać bez InPost Pay.
Weryfikacja trwa do 24 godzin. Załącz wszystkie wymagane dokumenty, postępuj zgodnie z instrukcjami.
Przejdź do instrukcji konfiguracji płatności Tpay w Shoperze.
Możesz samodzielnie zarządzać metodami płatności w Panelu Akceptanta Tpay. W zakładce „Oferta” wybierasz formy płatności, które chcesz udostępnić klientom.
Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania bez zobowiązań.