SAREsystem – platforma do email marketing automation
Email to niezawodne narzędzie, bez którego Twój e-commerce po prostu nie może się obejść. Sprawdzi się zarówno w komunikacji na temat nowości w Twojej ofercie, pobudzi do działania tych użytkowników, którzy już jakiś czas nie odwiedzili Twojego sklepu, a także wzmocni relację z tymi, którzy chętnie wracają i robią zakupy. Doskonale sprawdzi się także w komunikacji transakcyjnej – w mailach informujących o statusie zamówienia (na te przecież czekamy najbardziej i chętnie w nie klikamy). SAREsystem pozwoli Ci zautomatyzować taką komunikację. Dzięki integracji SAREsystem-Shoper zsynchronizujesz bazę swoich subskrybentów pomiędzy tymi platformami i zaplanujesz scenariusze komunikacji, tak aby maksymalnie sprostać potrzebom i zainteresowaniom Twoich odbiorców.
SAREsystem – pakiet korzyści i Twój święty spokój
Korzyści integracji? Proszę bardzo. Z doświadczenia wiesz, że zarządzanie kampaniami email oraz bazą danych bywa czasochłonne. Zoptymalizuj swoją pracę i oszczędź czas, który poświęcisz na inne zadania, wybierając SAREsystem i platformę Shoper.
Dzięki integracji otrzymujesz:
- automatyczne przesyłanie danych z Shoper do SAREsystem
- automatyczną aktualizację statusu subskrybenta w czasie rzeczywistym – zarówno w momencie zapisu nowego użytkownika, jak również wypisu z listy mailingowej.
Ponadto… działasz zgodnie z RODO, bo nie musisz martwić się o to, czy mailing trafi do osób, które się wypisały. Dodatkowo, wszelkie zgody marketingowe są przechowywane i zapisywane w SAREsystem.
Co jeszcze?
- Ustawiając scenariusze działań w SAREsystem stworzysz wiadomości w taki sposób, aby miały jak najbardziej indywidualny charakter (personalizacja treści, rekomendacji produktowych). Nowy Edytor Drag and Drop umożliwi Ci stworzenie atrakcyjnych wiadomości, zgodnie z aktualnymi trendami korzystania z poczty elektronicznej.
- Zintegrujesz kampanie mailingowe z kampaniami SMS, do których uruchomisz kanał zwrotny.
- Na bieżąco będziesz monitorować raporty z prowadzonych kampanii i optymalizować wysyłki, aby dopasować mailing do zachowań odbiorców.
- Wykorzystasz powiadomienia web push do wszystkich użytkowników - również tych, którzy porzucili koszyk zakupowy.
- Zautomatyzujesz kampanie mailingowe, na podstawie danych, które posiadasz (wysyłki follow up po konkretnym zdarzeniu, wysyłki urodzinowe, dedykowane kody rabatowe).
- Przeprowadzisz badania ankietowe.
- Stworzysz własne funkcjonalności, integrując się z SAREsystem po REST API i SOAP.
- Jeśli chcesz, możesz powierzyć realizację swoich kampanii specjalistom.
I wiele, wiele więcej.
Jak zacząć korzystać?
Integracja SAREsystem-Shoper jest możliwa w zaledwie kilku krokach.
Wystarczy, że wykonasz następujące czynności:
1. Wpisz numer UID w polu formularza.
2. Pobierz klucz API dostępny w SAREsystem (dostępny w LEWE MENU: Zaawansowane → API → REST API - tam jest opcja wygenerowania nowego klucza)
3. Wykonaj mapowanie łączenia danych z Shoper do SARE
4. Ciesz się działaniem na synchronizowanej i potwierdzonej liście odbiorców.