qmart.pl
Case study sklepu internetowego qmart.pl z elektronarzędziami.
O kliencie
Nasz klient qmart.pl to sklep internetowy, który oferuje szeroką gamę różnych narzędzi i urządzeń elektrycznych. Asortyment hurtowni technicznej obejmuje artykuły zarówno do użytku hobbystycznego, jak i profesjonalnego. Sklep skupia się na sprzedaży produktów od czołowych producentów i śledzi najnowsze rozwiązania na rynku. Dobrze rozwinięty profesjonalny dział techniczny qmart.pl wspiera kupujących na każdym etapie.
Sklep działa na platformie Shoper.pl od kwietnia 2019 r.
Efekty współpracy
W ciągu dwóch miesięcy od startu działań reklamowych zwiększyliśmy liczbę zamówień o 40%, a przychody o 54%. W drugim miesiącu ROAS (zwrot wydatków na reklamę) wzrósł o ponad 82%, a na koniec wyniósł aż 5258%.
W ramach kampanii Google Ads prowadzonej dla sklepu qmart.pl wyróżniamy poniższe wyniki:
Wyzwanie
Głównymi celami naszego klienta były zwiększenie liczby zamówień oraz poprawa widoczności w Google Shopping. Silna konkurencja w branży stanowiła największe wyzwanie. Oprócz wzrostu sprzedaży, klient oczekiwał również określonego wskaźnika ROAS.
Nasze podejście
Prace rozpoczęliśmy od analizy feedu produktowego. Z panelu administracyjnego sklepu wygenerowaliśmy plik z informacjami o produktach, tj. numer artykułu, opis, zdjęcia, cena, dostępność. Przesłaliśmy dane produktów do narzędzia Google Merchant Center, tak aby oferta sklepu wyświetlała się w wyszukiwarce Google, na Mapach czy YouTube. Następnie na podstawie danych sprzedażowych licytowaliśmy wyższe kwoty za najlepiej sprzedające się produkty. Ta metoda, w połączeniu z wdrożeniem funkcji konwersji rozszerzonych, pozwoliła nam szybko zdobyć wiele nowych zamówień i przejść do kampanii Performance Max.
Wyniki
Kampanie Google Ads obsługują najlepsi specjaliści od reklamy online. Dzięki ich wiedzy i doświadczeniu nasze produkty docierają do szerokiej grupy potencjalnych klientów, co przekłada się na wzrost ruchu na stronie i wyższą sprzedaż. Shoper nie tylko tworzy kampanie i zarządza nimi, ale także analizuje wyniki oraz optymalizuje działania.
Sławomir Bochenek
Przetestuj sklep internetowy Shoper przez 14 dni za darmo
Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.
Podając adres e-mail, akceptujesz Regulamin, Politykę Prywatności oraz Ogłoszenie o promocji "Sklep Last Minute".