55% klientów chętniej robi zakupy w sklepie internetowym, jeśli wśród metod dostawy widzi Paczkomaty lub Kuriera InPost. To z myślą o nich wprowadziliśmy nową integrację Shoper InPost.
Nowa integracja zawiera w sobie dwie główne usługi InPostu: Paczkomaty InPost oraz Kuriera InPost. Obejmuje również wygodne metody wysyłki towarów do klienta:
- przez Paczkomat (wybór domyślnego punktu nadania, opcja dostępna tylko przy wyborze rodzaju kuriera Paczkomat),
- zlecenie odbioru (poprzez zamówienie kuriera, wymagany jest wydruk potwierdzenia odbioru na konkretne zlecenie),
- POP (czyli deklarację punktu odbioru),
- stały podjazd (codzienne wizyty kuriera; wymagane druki potwierdzenia odbioru).
Najważniejsze korzyści:
- udostępnienie w sklepie jednej z najpopularniejszych metod dostawy w Polsce (Paczkomaty dostępne są 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu, dlatego stanowią wygodną alternatywę dla przesyłek kurierskich),
- preferencyjne warunki dla sklepów Shoper,
- szybkie i tanie zwroty
- zamawianie kuriera i zlecanie odbioru paczek z poziomu panelu sklepu Shoper,
- niezawodność usługi (do 98% przesyłek doręczanych jest następnego dnia po nadaniu).
Ważne informacje:
- Skorzystanie z nowej integracji wymaga ponownego wypełnienia formularza rejestracji w systemie InPost, nawet jeżeli posiadasz już konto w InPost.
- Jeżeli w swoim sklepie posiadałeś już skonfigurowaną i aktywną poprzednią wersję integracji z Paczkomatami, musisz ją usunąć i dezaktywować.
- Integracja wymaga również dostosowania szablonów do nowej wersji – w przeciwnym wypadku integracja dostaw może nie działać poprawnie.
Szczegóły dotyczące konfiguracji nowej usługi znajdziesz w osobnym materiale pomocy.
Czy artykuł okazał się pomocny?
TAK
NIE