Integracja Shoper InPost

55% klientów chętniej robi zakupy w sklepie internetowym, jeśli wśród metod dostawy widzi Paczkomaty lub Kuriera InPost. To z myślą o nich wprowadziliśmy nową integrację Shoper InPost.

Nowa integracja zawiera w sobie dwie główne usługi InPostu: Paczkomaty InPost oraz Kuriera InPost. Obejmuje również wygodne metody wysyłki towarów do klienta:

  • przez Paczkomat (wybór domyślnego punktu nadania, opcja dostępna tylko przy wyborze rodzaju kuriera Paczkomat),
  • zlecenie odbioru (poprzez zamówienie kuriera, wymagany jest wydruk potwierdzenia odbioru na konkretne zlecenie),
  • POP (czyli deklarację punktu odbioru),
  • stały podjazd (codzienne wizyty kuriera; wymagane druki potwierdzenia odbioru).

Najważniejsze korzyści:

  • udostępnienie w sklepie jednej z najpopularniejszych metod dostawy w Polsce (Paczkomaty dostępne są 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu, dlatego stanowią wygodną alternatywę dla przesyłek kurierskich),
  • preferencyjne warunki dla sklepów Shoper,
  • szybkie i tanie zwroty
  • zamawianie kuriera i zlecanie odbioru paczek z poziomu panelu sklepu Shoper,
  • niezawodność usługi (do 98% przesyłek doręczanych jest następnego dnia po nadaniu).

Ważne informacje:

  • Skorzystanie z nowej integracji wymaga ponownego wypełnienia formularza rejestracji w systemie InPost, nawet jeżeli posiadasz już konto w InPost.
  • Jeżeli w swoim sklepie posiadałeś już skonfigurowaną i aktywną poprzednią wersję integracji z Paczkomatami, musisz ją usunąć i dezaktywować.
  • Integracja wymaga również dostosowania szablonów do nowej wersji – w przeciwnym wypadku integracja dostaw może nie działać poprawnie.

Szczegóły dotyczące konfiguracji nowej usługi znajdziesz w osobnym materiale pomocy.

Czy artykuł okazał się pomocny?
TAK
NIE

W jaki sposób możemy poprawić jakość tego artykułu?

+ = Udowodnij, że nie jesteś robotem 🙂