Daj się zauważyć. Reklama na Instagramie

Pokaż swoje produkty na Instagramie i zwiększaj zasięgi sklepu.

Nie masz jeszcze sklepu? Wypróbuj go za darmo

Pochwal się tym, co sprzedajesz

Aplikacja Instagram angażuje ludzi zdjęciami i krótkimi klipami wideo. Dzięki temu docierasz do odbiorców, którzy chcą oglądać twoje produkty. Daj się zapamiętać kupującym.

Przyciągaj i angażuj

Wykorzystaj format reklamy na Instagramie do przyciągnięcia osób, które odwiedziły twój sklep, ale nie kupiły produktów. Zachęcaj ich atrakcyjnym wyglądem reklam.
Lovely Bowl

Tagujesz = promujesz

Dodawaj oznaczenia produktów i naklejki do swoich postów i stories w aplikacji Instagram. Spraw, by kupujący mogli szybko i wygodnie przejść na stronę twojego sklepu.

Uruchom swoją kampanię reklamową już dziś

Kampania na Instagramie
na dobry początek

od 999 zł netto

Co zyskujesz

  • Szybki start, brak umów i długoterminowego zobowiązania
  • Kampania wystartuje w ciągu 5 dni roboczych.
  • Wygodnie kontaktujesz się z nami na czacie w panelu sklepu i możesz korzystać z  naszych darmowych konsultacji telefonicznych.
  • Masz dostęp do raportów i wyników kampanii w panelu sklepu, gdzie możesz też decydować o bieżących wydatkach na reklamę. W dowolnym momencie możesz przejrzeć, jak przebiega kampania.

W jaki sposób prowadzimy kampanię?

  • Reklama na Instagramie jest częścią kampanii Facebook Ads.
  • Twoja oferta będzie więc widoczna nie tylko na Instagramie, ale szerzej – na Facebooku i w aplikacji Messenger.
  • Wszystkie te działania prowadzimy w ramach jednego pakietu Facebook Ads.

Ile to kosztuje?

Nasz model rozliczeniowy to
10% od środków przeznaczonych na kampanię

To jedyna opłata za prowadzenie kampanii.

Jak zacząć?

  • 1

    Aktywuj kampanię bezpośrednio w panelu sklepu

    A jeśli chcesz, umów się na darmową konsultację.

  • 2

    Zdecyduj ile chcesz zainwestować w reklamę

    Zrobisz to jednym kliknięciem w panelu sklepu.

  • 3

    Reklama wystartuje w ciągu 5 dni roboczych

    Skonfigurujemy ją dla ciebie od A do Z.

  • 4

    Śledź efekty i wygenerowaną sprzedaż

    Skonsultujemy z tobą wyniki i wspólnie zdecydujemy o dalszych krokach.

Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę uruchomić reklamę na Instagramie nie posiadając konta na Facebooku?

Nie. Reklama na Instagramie jest wyświetlana w ramach kampanii Facebook Ads, dlatego do uruchomienia reklam potrzebujemy dostępu do konta firmowego twojego sklepu na Facebooku. Wyświetlanie reklam możesz ograniczyć jedynie do aplikacji Instagram, natomiast do ich uruchomienia niezbędne jest konto firmowe na Facebooku.

Czy reklama może wyświetlać się pod wybranym profilem na Instagramie?

Tak. Reklama może wyświetlać się pod wybranym profilem na Instagramie, który posiadasz, pod warunkiem, że otrzymamy do niego dostęp. Reklama może pojawiać się również w ramach profilu firmy działającego na Facebooku.

Gdzie i w jakim formacie wyświetlą się reklamy na Instagramie?

Reklamy, które wyświetlimy na Instagramie to dynamicznie generowane reklamy produktowe, które kierują bezpośrednio do karty danego produktu w sklepie internetowym. Zostaną wyświetlone w aktualnościach oraz w relacjach i na rolkach.

Jakie produkty biorą udział w kampanii?

W kampanii biorą udział wszystkie produkty ze sklepu, które spełniają wymogi reklamy. Więcej na ten temat przeczytasz w Centrum Pomocy dla firm. Pamiętaj o uzupełnieniu nazwy produktu, opisu, zdjęcia, ceny, dostępności, terminu wysyłki oraz kodu producenta.

Katalog produktów biorących udział w kampanii aktualizuje się raz dziennie. Oznacza to, że wszystkie zmiany, które wprowadzisz w produktach, takie jak: nowy asortyment, zmiana tytułów, opisów czy zdjęć zostaną automatycznie zaciągnięte w ciągu 24 godzin.

Czy mogę wybierać produkty do kampanii?

Na początku trwania kampanii zalecamy promowanie wszystkich produktów, aby zbadać ich potencjał sprzedażowy. Dzięki temu, że promujemy pełen asortyment, możemy zobaczyć, które produkty są interesujące z punktu widzenia grupy odbiorców i dotrzeć do większej liczby klientów. Nasi specjaliści konfigurują kampanię tak, aby przynosiła satysfakcjonujące efekty w danym budżecie. Niezbędne zmiany wprowadzamy na bieżąco, a im dłużej kampania jest prowadzona, tym lepsze przynosi efekty.

Ile trwa uruchomienie kampanii?

Proces uruchomienia trwa zazwyczaj do 5 dni roboczych od momentu nadania poprawnego dostępu do strony firmowej na Facebooku. Kampania jest weryfikowania przez Facebooka, a następnie konfigurowana przez nasz zespół specjalistów. W zakładce Shoper Kampanie, będzie widoczna odpowiednia informacja. Gdy kampania będzie aktywna, w panelu pojawi się raport z kampanii.

Czy muszę podpisać umowę na prowadzenie kampanii?

Nie. Kampania Facebook Ads, w tym reklama na Instagramie, nie wymaga podpisywania umowy. Wymagana jest jedynie akceptacja regulaminów.

Jaki jest koszt prowadzenia kampanii?

Koszt kampanii Facebook Ads, w tym reklamy na Instagramie, rozpoczyna się od budżetu reklamowego w wysokości 999 zł. Nasz model rozliczeniowy to 10% od wydatków na reklamę + % od wygenerowanej sprzedaży w zależności od poziomu osiągniętego ROAS (czyli procentowo wyrażonego stosunku przychodów do wydatków):


ROAS < 500% - 3%
ROAS > 500% - 5%

Kto będzie prowadzić dla mnie kampanię?

Nad przebiegiem i optymalizacją kampanii czuwają specjaliści z Działu Reklamy Shoper. Nasz wykwalifikowany zespół techniczny na bieżąco optymalizuje twoją kampanię, a jej opiekun odpowie na wszystkie twoje pytania oraz doradzi w kwestiach rozwoju reklamy.

Wiele kanałów, wielu kupujących

Wszystkie kampanie obsłużysz wygodnie w jednym miejscu – na swoim panelu. Bez ograniczeń, możesz włączać je równocześnie.

Facebook Ads

Przejdź

TikTok Ads

Przejdź

Google Ads

Przejdź

Allegro Ads

Przejdź

Przetestuj sklep internetowy Shoper przez 14 dni za darmo

This is some text inside of a div block.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Testuj sklep internetowy i jego wszystkie funkcje przez 14 dni. Bez zobowiązań. Podając adres e-mail, akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności