Jak sprzedawać książki w internecie?
W Shoper znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do rozpoczęcia i rozwoju sprzedaży książek online.
Pamiętaj o tym, gdy sprzedajesz książki online
Współpraca z wydawnictwem
Jeśli nie wydajesz książek samodzielnie, znajdź odpowiedniego dostawcę.
Bezpieczna wysyłka
Do pakowania delikatnych produktów stosuj karton, folię bąbelkową, styropian.
Sprzedaż na Empikplace
Połącz sklep z marketplacem, który jest jednym z liderów w twojej branży.
Poznaj innych sprzedawców książek
Sprawdź, jak szybko rozpocząć sprzedaż książek online
Tylko 4 kroki dzielą cię od prowadzenia własnego e-sklepu z książkami. Dzięki wielu gotowym integracjom w jednym miejscu, biznes w sieci da ci dużo satysfakcji i radości.
Zobacz, jak skutecznie zwiększyć sprzedaż książek przez internet
Kampanie reklamowe
Promuj swoją ofertę tam, gdzie są kupujący. Zleć nam kompleksową obsługę kampanii w Google, na Facebooku, Instagramie, TikToku i w wielu innych kanałach.
Pozycjonowanie strony
Zadbaj o widoczność serwisu w najpopularniejszych wyszukiwarkach – Google, Bing, Yahoo. Wyświetlaj produkty jak najwyżej dzięki naszym działaniom SEO.
Nowe kanały sprzedaży
Prowadź biznes w kilku miejscach jednocześnie - w sklepie i na platformach sprzedażowych typu Allegro, Amazon, w Polsce oraz za granicą.
Dowiedz się więcej o sprzedaży książek online
Jak wygląda okres próbny sklepu internetowego?
Przez pierwsze 14 dni korzystasz ze wszystkich funkcjonalności dostępnych w panelu, np. dodajesz produkty, ustawiasz metody płatności i wysyłki. Następnie kupujesz jeden z trzech pakietów i rozwijasz sprzedaż. Jeśli chcesz, możesz też zrezygnować z prowadzenia własnego biznesu.
Czy muszę podpisywać umowę?
Nie. Wystarczy, że uruchamiając sklep zaakceptujesz dołączony Regulamin i Politykę Prywatności.
Ile zapłacę po pierwszym roku?
W rozliczeniu miesięcznym:
Abonament Standard i Standard+ - 249 zł netto (306,27 zł brutto)
Abonament Premium - od 599 zł netto (736,77 zł brutto)
W rozliczeniu rocznym:
Abonament Standard i Standard+ - 2689 zł netto (3307,47 zł brutto)
Abonament Premium - od 6469 zł netto (7956,87 zł brutto)
Pamiętaj, że wybierając dłuższy okres rozliczeniowy, oszczędzasz więcej.
Sprawdź pełny cennik Shoper dla różnych okresów rozliczeniowych.
Czy hosting sklepu jest w cenie abonamentu?
Tak. Koszt abonamentu uwzględnia pełen hosting usługi, nowoczesną infrastrukturę serwerową i wysoką ochronę Anty-DDoS. Ponadto masz pewność, że twoje oprogramowanie sklepu jest zawsze aktualne i zgodne z najnowszymi wymogami prawnymi. Gwarantujemy dostępność usług na poziomie 99,9% oraz całodobowy monitoring platformy.
Jakie metody dostaw mogę zintegrować ze sklepem?
Ze sklepem możesz zintegrować dowolną metodę dostawy.
Jeśli nie posiadasz własnej umowy z wybranym operatorem, rekomendujemy skorzystanie z usługi Shoper Przesyłki. To bezpłatna i zintegrowana bezpośrednio ze sklepem internetowym usługa logistyczna, dzięki której oszczędzasz czas na indywidualne negocjowanie umów i stawek z firmami kurierskimi.
W ramach jednej usługi korzystasz z najpopularniejszych metod dostawy (tani kurierzy, odbiór zamówienia za pobraniem) oferowanych przez sprawdzonych przewoźników (m.in. DPD, GLS, FedEx, DHL, UPS, Inpost, Orlen Paczka, Poczta Polska). Rozliczasz się wyłącznie za zrealizowane paczki, bez deklaracji minimów. Twoi klienci mogą wybierać taniego kuriera lub inne metody dostawy, a ty wygodnie obsługujesz je z jednego miejsca.
Możesz skorzystać również z pojedynczych, gotowych integracji tylko z wybranymi kurierami lub brokerami kurierskimi. To rozwiązanie sprawdzi się, jeśli działasz na indywidualnej umowie z danym operatorem. Integracje działają w formie aplikacji zintegrowanych z panelem sklepu.
Czy naliczane są dodatkowe opłaty od sprzedaży?
Poza kosztem abonamentu należy uwzględnić opłaty od metod płatności, które udostępnisz w sklepie swoim klientom. Sprawdź wysokość prowizji od opłaconej transakcji.
Czy mogę skorzystać z kilku rodzajów kampanii jednocześnie?
Tak. Różnicowanie kanałów dotarcia do klientów zdecydowanie podnosi skuteczność działań reklamowych i pozwala wypromować sklep internetowy w szerszej grupie klientów. Jeśli jesteś zainteresowany połączeniem kampanii Google Ads, Facebook Ads, TikTok Ads, Allegro Ads, Amazon Ads, WP Ads, Microsoft Ads - napisz do nas!
Kto płaci za przesyłki zwrotne?
Klient, który rezygnuje z zakupu, sam wybiera preferowany sposób nadania przesyłki oraz przewoźnika, a następnie płaci za przesyłkę zwrotną.
Jako sprzedawca możesz udostępnić też opcję bezpłatnych zwrotów. Wówczas pokrywasz koszt przesyłek zwrotnych na podstawie umów zawartych z firmami kurierskimi.
Przy zgłoszeniach reklamacji, samodzielnie ustalasz szczegóły z klientem.
Załóż sklep już od 25 zł netto miesięcznie
Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.