Podając dane kontaktowe, akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności.
Załóż sklep na najpopularniejszym polskim oprogramowaniu dla sklepów internetowych. Znajdziesz w nim wszystko, czego potrzebujesz do rozpoczęcia i rozwoju plików cyfrowych i oprogramowania.
Ogranicz pola do uzupełnienia – wystarczy adres e-mail, na który wyślesz plik.
Pokaż fragment tekstu lub pozwól za darmo testować usługę przez określony czas.
Napisz wyraźnie, że cyfrowych treści nie można zwrócić.
Tylko 4 kroki dzielą cię od prowadzenia własnego e-sklepu z plikami cyfrowymi i oprogramowaniem. Gotowe integracje, które oferujemy w jednym miejscu sprawiają, że sprzedaż online jest prostsza i przyjemniejsza niż myślisz.
Promuj swoją ofertę tam, gdzie są kupujący. Zleć nam kompleksową obsługę kampanii w Google, na Facebooku, Instagramie, TikToku i w wielu innych kanałach.
Zadbaj o widoczność serwisu w najpopularniejszych wyszukiwarkach – Google, Bing. Wyświetlaj produkty jak najwyżej dzięki naszym działaniom SEO.
Prowadź biznes w kilku miejscach jednocześnie. W sklepie i na platformach sprzedażowych typu Allegro, Amazon. W Polsce oraz za granicą.
Przez pierwsze 14 dni korzystasz ze wszystkich funkcjonalności dostępnych w panelu, np. dodajesz produkty, ustawiasz metody płatności i wysyłki. Następnie kupujesz jeden z trzech pakietów i rozwijasz sprzedaż. Jeśli chcesz, możesz też zrezygnować z prowadzenia własnego biznesu.
Nie. Wystarczy, że uruchamiając sklep zaakceptujesz dołączony Regulamin i Politykę Prywatności.
W rozliczeniu miesięcznym:
Abonament Standard i Standard+ - 249 zł netto (306,27 zł brutto)
Abonament Premium - od 599 zł netto (736,77 zł brutto)
W rozliczeniu rocznym:
Abonament Standard i Standard+ - 2689 zł netto (3307,47 zł brutto)
Abonament Premium - od 6469 zł netto (7956,87 zł brutto)
Pamiętaj, że wybierając dłuższy okres rozliczeniowy, oszczędzasz więcej.
Sprawdź pełny cennik Shoper dla różnych okresów rozliczeniowych.
Tak. Koszt abonamentu uwzględnia pełen hosting usługi, nowoczesną infrastrukturę serwerową i wysoką ochronę Anty-DDoS. Ponadto masz pewność, że twoje oprogramowanie sklepu jest zawsze aktualne i zgodne z najnowszymi wymogami prawnymi. Gwarantujemy dostępność usług na poziomie 99,9% oraz całodobowy monitoring platformy.
Ze sklepem możesz zintegrować dowolną metodę dostawy.
Jeśli nie posiadasz własnej umowy z wybranym operatorem, rekomendujemy skorzystanie z usługi Shoper Przesyłki. To bezpłatna i zintegrowana bezpośrednio ze sklepem internetowym usługa logistyczna, dzięki której oszczędzasz czas na indywidualne negocjowanie umów i stawek z firmami kurierskimi.
W ramach jednej usługi korzystasz z najpopularniejszych metod dostawy (tani kurierzy, odbiór zamówienia za pobraniem) oferowanych przez sprawdzonych przewoźników (m.in. DPD, GLS, FedEx, DHL, UPS, Inpost, Orlen Paczka, Poczta Polska). Rozliczasz się wyłącznie za zrealizowane paczki, bez deklaracji minimów. Twoi klienci mogą wybierać taniego kuriera lub inne metody dostawy, a ty wygodnie obsługujesz je z jednego miejsca.
Możesz skorzystać również z pojedynczych, gotowych integracji tylko z wybranymi kurierami lub brokerami kurierskimi. To rozwiązanie sprawdzi się, jeśli działasz na indywidualnej umowie z danym operatorem. Integracje działają w formie aplikacji zintegrowanych z panelem sklepu.
Poza kosztem abonamentu należy uwzględnić opłaty od metod płatności, które udostępnisz w sklepie swoim klientom. Sprawdź wysokość prowizji od opłaconej transakcji.
Tak. Różnicowanie kanałów dotarcia do klientów zdecydowanie podnosi skuteczność działań reklamowych i pozwala wypromować sklep internetowy w szerszej grupie klientów. Jeśli jesteś zainteresowany połączeniem kampanii Google Ads, Facebook Ads, TikTok Ads, Allegro Ads, Amazon Ads, Microsoft Ads - napisz do nas!
Sprzedaż produktów cyfrowych to świetny sposób na zarabianie w internecie – bez magazynu, wysyłki i kosztów logistyki. Możesz oferować e-booki, kursy online, grafiki, szablony, zdjęcia, a nawet muzykę czy licencje na oprogramowanie. Co ważne, wszystko odbywa się automatycznie – klient płaci, pobiera plik, a ty zarabiasz.
Aby zacząć, potrzebujesz platformy e-commerce z możliwością dodawania produktów cyfrowych i systemem płatności online. Potem wystarczy dobrze opisać swoją ofertę, zadbać o widoczność w sieci i gotowe.
Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania bez zobowiązań.