Ustaw w swoim sklepie promocję na Black Friday. I nie tylko!
Na Black Friday, Cyber Monday, Mikołajki, ale też każdą inną okazję roku – zaplanuj w swoim sklepie Shoper automatyczny start i koniec wybranej promocji. Zobacz, jak możesz to zrobić.
Każdy właściciel sklepu Shoper może w panelu swojego sklepu już zgłaszać propozycję zmiany lub nowości, którą chciałby widzieć w kolejnych aktualizacjach, wypuszczanych na naszej platformie. Żeby to zrobić – wystarczy kliknąć w ikonę megafonu w prawym górnym rogu panelu.
Promocje na Black Friday – jak je zrobić?
Z dostępnej w panelu opcji zgłaszania sugestii skorzystał niedawno jeden z właścicieli, który napisał: „Szybkie i masowe tworzenie działu promocji produktów na wyprzedaże black i promocje świąteczne. Brakuje takiego narzędzia”.
Czasu do Black Friday coraz mniej, dlatego szybko tę obserwację naszego klienta prostujemy: jest takie narzędzie!
Jedna z naszych ostatnich aktualizacji wprowadziła nowy mechanizm multiakcji, który w połączeniu z filtrami znacznie skraca czas potrzebny na edycję wielu obiektów jednocześnie. I przy okazji – w sklepach z usługą Premium – pozwala na planowanie akcji w czasie. W tym także promocji.
Planowanie akcji/promocji w czasie – gdzie ustawić
Jeśli masz sklepy Premium – możesz już z tej funkcji korzystać. Jeśli nie – zmigruj swój sklep, by zacząć zlecać akcje w zdefiniowanym przez ciebie terminie. Czyli np. oznaczać automatyczny start i koniec sklepowej promocji. Jak na załączonym przykładzie:
Przeczytaj także:
☞ SaaS, Black Friday, duży ruch? Zobacz, jak to się robi
☞ Sprawdź, co zrobić, żeby przygotować sklep na szał zakupów