Reklama na TikToku, która działa
Wykorzystaj atrakcyjny format wideo w reklamach na TikToku i pokaż swoje produkty w nowoczesnej odsłonie.

Dla sklepów działających na platformie Shoper
Dla sklepów działających na dowolnym oprogramowaniu
Dla każdego serwisu internetowego
Ile to kosztuje?
Kampania TikTok Ads na dobry początek
od
1778 zł
netto
Najważniejszy w naszym modelu współpracy jest zwrot z inwestycji.
Nasz model rozliczeniowy to:
10% prowizji od budżetu na reklamę, na obsługę kampanii
+ 3% lub 5% prowizji od wygenerowanego ROAS i wartości sprzedaży
ROAS to powszechnie wykorzystywany wskaźnik wyrażający w ujęciu procentowym zwrot wydatków poniesionych na reklamę.
Rozliczenie od poziomu zwrotu z inwestycji wygląda następująco:
- ROAS do500% - 3% od wygenerowanej sprzedaży z kampanii
- ROAS od 500% - 5% od wygenerowanej sprzedaży z kampanii
Prosty przykład:
- Inwestujesz 2000 zł w kampanię (1800 zł na kliknięcia, 200 zł - koszt obsługi kampanii)
- Kampania wypracuje np. 6000 zł przychodu
- 6000 zł x 3% = 180 zł - tyle zapłacisz prowizji od wygenerowanej wartości sprzedaży z kampanii
Regulaminy
Porozmawiajmy o reklamie dla twojego biznesu
Dowiedz się więcej
Kto korzysta z TikToka? Do jakiej grupy wiekowej dotrę z reklamą?
Z TikToka w Polsce korzysta ponad 10,6 mln użytkowników. Ponad 66% z nich to osoby dorosłe, które chętnie robią zakupy w sieci. Największą grupę stanowią osoby pomiędzy 18. a 35. rokiem życia.
Reklama i wyświetlenia wideo dotrą do grupy wiekowej najbardziej zainteresowanej twoimi produktami. Nie musisz się martwić, że zobaczą ją głównie nastolatkowie, którzy nie stanowią twojej grupy docelowej. TikTok będzie wyświetlał reklamy użytkownikom przede wszystkim tym, do których chcesz dotrzeć.
Czy moja firma musi być na TikToku?
Nie ma takiej konieczności. Jeśli nie interesuje cię instalacja aplikacji ani ustawianie konta reklamowego na TikToku - zrobimy wszystko za ciebie. Reklamy nakierowane na przejścia na stronę internetową i sprzedaż uruchomimy bez twojego konta na TikToku.
Gdzie wyświetla się reklama TikTok Ads?
Reklamy produktowe będą wyświetlane w aplikacji TikTok, na pełnym ekranie, pomiędzy filmami oglądanymi przez użytkowników.
Czy muszę samodzielnie przygotowywać filmy?
Nie musisz! Filmy produktowe do reklam specjaliści z Shoper przygotują dla ciebie. Jednak jeśli chcesz, możemy przeprowadzić także reklamę z nadesłanych wcześniej materiałów.
Jakie produkty są wyświetlane w reklamach?
Produkty, które promujemy w reklamach pobieramy z twojego sklepu za pomocą pliku XML. Możesz ograniczyć zbiór produktów, które będą pokazywane w reklamach, ale może to mieć wpływ na wyniki działań.
Kto będzie prowadzić dla mnie kampanie reklamowe?
Nad przebiegiem i optymalizacją kampanii czuwają specjaliści z Działu Reklamy Shoper. Nasz wykwalifikowany zespół techniczny na bieżąco optymalizuje twoją kampanię, a jej opiekun odpowie na wszystkie twoje pytania oraz doradzi w kwestiach rozwoju reklamy.
Czy muszę podpisać umowę na prowadzenie kampanii?
Nie. Wymagana jest jedynie akceptacja regulaminu usługi.
Jaki jest koszt prowadzenia kampanii?
Koszt kampanii TikTok Ads zależy od budżetu, jaki chcesz przeznaczyć na reklamę. Minimalny budżet reklamowy wynosi 1778 zł netto. Niezależnie od wysokości budżetu jaki przeznaczysz na TikTok Ads 90% zostanie przeznaczone na reklamę, a 10% na obsługę kampanii przez specjalistów z Shopera.
Przykład: Budżet w wysokości 1778 zł netto przeznaczone na TikTok Ads. 1600 zł zostanie wydanych na reklamę, a koszty obsługi kampanii wyniosą 178 zł netto.
Kwota minimalnego budżetu kampanii wynika z polityki TikToka. Portal wymaga minimalnego budżetu dziennego, który wynosi 80 zł.
Nasz model rozliczeniowy to 10% od wydatków na reklamę + % od wygenerowanej sprzedaży w zależności od poziomu osiągniętego ROAS (czyli procentowo wyrażonego stosunku przychodów do wydatków):
ROAS < 500% - 3%
ROAS ⩾ 500% - 5%
Jak wgląda proces uruchomienia kampanii na TikToku?
1. Instalujemy Pixel TikToka w twoim sklepie, który rejestruje ruch i zdarzenia na stronie oraz pozwala na lepsze targetowanie reklam.
2. Bazujemy na liście produktów dostępnych w twoim sklepie.
3. Przygotowujemy wideo produktowe ze zdjęć twoich produktów.
4. Ustawiamy kampanię produktową.
5. Użytkownicy TikToka widzą reklamę produktu, którym wg algorytmu są najbardziej zainteresowani.
6. Raportujemy wyniki kampanii.
Skąd pozyskać środki na kampanię na TikToku?
Shoper wraz z partnerami przygotował ofertę dodatkowego finansowania dla sklepów internetowych. Pozyskane środki możesz przeznaczyć na reklamę, w tym na działania na TikToku. Minimum formalności, szybkie decyzje i atrakcyjna oferta dopasowana do potrzeb sklepu internetowego - dostępna tylko w ramach Shoper Finansowanie.
Przetestuj sklep internetowy przez 14 dni za darmo
Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania bez zobowiązań.