Sprzedawaj więcej dzięki TikTok Ads
Wykorzystaj atrakcyjny format wideo w reklamach na TikToku i pokaż swoje produkty w nowoczesnej odsłonie.




.webp)

Pokaż się w najpopularniejszym miejscu
7,5 mln
użytkowników TikToka w Polsce
To głównie dorośli, którzy na co dzień kupują online.
95%
użytkowników nie pomija reklam wideo na TikToku
To najszybciej rosnąca i najbardziej zaangażowana społeczność.
58%
użytkowników uznaje reklamy na TikToku za interesujące
Dzięki TikTok Ads, pokażesz produkty zaskakująco i atrakcyjnie.
33%
użytkowników kupiło produkt, dzięki reklamie na TikToku
To doskonałe miejsce, by dotrzeć do nowych klientów.
Atrakcyjny format wideo


Zdaj się na specjalistów i obserwuj wyniki
Wystartuj ze swoją kampanią
Jak działają nasze kampanie
- 1
Ustalamy główny cel kampanii
Kampanię możemy optymalizować pod twoje cele sprzedażowe lub te związane ze wzrostem świadomości marki na rynku.
- 2
Decydujesz, ile chcesz wydać na kampanię
Współpracujemy na przejrzystych zasadach bez umów i długoterminowego zobowiązania.
- 3
Reklama startuje w ciągu 5 dni
Nie musisz dostarczać nam żadnych dodatkowych materiałów. Bazujemy na ofercie twojego sklepu.
- 4
Na bieżąco śledzisz efekty kampanii
Masz stały dostęp do raportów podsumowujących efekty kampanii. Aktualizujemy je na bieżąco.


"Skuteczność kampanii Shoper oceniam bardzo wysoko".

Już dziś wypróbuj nowy wymiar reklam
Pracujemy według sprawdzonych metod gwarantując najwyższą skuteczność.
Co zyskujesz?
Przygotujemy unikalne reklamy produktowe w formie wideo – bez twojego zaangażowania
Nie musisz mieć konta na TikToku, by wystartować z kampanią
Nie płacisz prowizji od wygenerowanej sprzedaży
Masz dostęp do dokładnych raportów podsumowujących wyniki kampanii
Ile to kosztuje?
Nasz model rozliczeniowy to
10% od środków przeznaczonych na kampanię
To jedyna opłata za prowadzenie kampanii.
Najczęściej zadawane pytania
Kto korzysta z TikToka? Do jakiej grupy wiekowej dotrę z reklamą?
Z TikToka w Polsce korzysta ponad 7,5 mln użytkowników. Ponad 66% z nich to osoby dorosłe, które chętnie robią zakupy w sieci. Największą grupę stanowią osoby pomiędzy 18. a 35. rokiem życia.
Reklama i wyświetlenia wideo dotrą do grupy wiekowej najbardziej zainteresowanej twoimi produktami. Nie musisz się martwić, że zobaczą ją głównie nastolatkowie, którzy nie stanowią twojej grupy docelowej. TikTok będzie wyświetlał reklamy użytkownikom przede wszystkim tym, do których chcesz dotrzeć.
Czy moja firma musi być na TikToku?
Nie ma takiej konieczności. Jeśli nie interesuje cię instalacja aplikacji ani ustawianie konta reklamowego na TikToku - zrobimy wszystko za ciebie. Reklamy nakierowane na przejścia na stronę internetową i sprzedaż uruchomimy bez twojego konta na TikToku.
Gdzie wyświetla się reklama TikTok Ads?
Reklamy produktowe będą wyświetlane w aplikacji TikTok, na pełnym ekranie, pomiędzy filmami oglądanymi przez użytkowników.
Czy muszę samodzielnie przygotowywać filmy?
Nie musisz! Filmy produktowe do reklam specjaliści z Shoper przygotują dla ciebie. Jednak jeśli chcesz, możemy przeprowadzić także reklamę z nadesłanych wcześniej materiałów.
Jakie produkty są wyświetlane w reklamach?
Produkty, które promujemy w reklamach pobieramy z twojego sklepu za pomocą pliku XML. Możesz ograniczyć zbiór produktów, które będą pokazywane w reklamach, ale może to mieć wpływ na wyniki działań.
Kto będzie prowadzić dla mnie kampanie reklamowe?
Nad przebiegiem i optymalizacją kampanii czuwają specjaliści z Działu Reklamy Shoper. Nasz wykwalifikowany zespół techniczny na bieżąco optymalizuje twoją kampanię, a jej opiekun odpowie na wszystkie twoje pytania oraz doradzi w kwestiach rozwoju reklamy.
Czy muszę podpisać umowę na prowadzenie kampanii?
Nie. Wymagana jest jedynie akceptacja regulaminu usługi.
Jaki jest koszt prowadzenia kampanii?
Koszt kampanii TikTok Ads zależy od budżetu, jaki chcesz przeznaczyć na reklamę. Minimalny budżet reklamowy wynosi 1778 zł netto. Niezależnie od wysokości budżetu jaki przeznaczysz na TikTok Ads 90% zostanie przeznaczone na reklamę, a 10% na obsługę kampanii przez specjalistów z Shopera.
Przykład: Budżet w wysokości 1778 zł netto przeznaczone na TikTok Ads. 1600 zł zostanie wydanych na reklamę, a koszty obsługi kampanii wyniosą 178 zł netto.
Kwota minimalnego budżetu kampanii wynika z polityki TikToka. Portal wymaga minimalnego budżetu dziennego, który wynosi 80 zł.
Jak wgląda proces uruchomienia kampanii na TikToku?
1. Instalujemy Pixel TikToka w twoim sklepie, który rejestruje ruch i zdarzenia na stronie oraz pozwala na lepsze targetowanie reklam.
2. Bazujemy na liście produktów dostępnych w twoim sklepie.
3. Przygotowujemy wideo produktowe ze zdjęć twoich produktów.
4. Ustawiamy kampanię produktową.
5. Użytkownicy TikToka widzą reklamę produktu, którym wg algorytmu są najbardziej zainteresowani.
6. Raportujemy wyniki kampanii.
Skąd pozyskać środki na kampanię na TikToku?
Shoper wraz z partnerami przygotował ofertę dodatkowego finansowania dla sklepów internetowych. Pozyskane środki możesz przeznaczyć na reklamę, w tym na działania na TikToku. Minimum formalności, szybkie decyzje i atrakcyjna oferta dopasowana do potrzeb sklepu internetowego - dostępna tylko w ramach Shoper Finansowanie. Dowiedz się więcej.
Obejrzyj nasz poradnik wideo
Dowiesz się z niego, dlaczego warto inwestować w reklamę sklepu internetowego.
Przetestuj sklep internetowy Shoper przez 14 dni za darmo
Testuj sklep internetowy i jego wszystkie funkcje przez 14 dni. Bez zobowiązań. Podając adres e-mail, akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności