Reklama na TikToku, która działa

Wykorzystaj atrakcyjny format wideo w reklamach na TikToku i pokaż swoje produkty w nowoczesnej odsłonie.

Kampania reklamowa TikTok Ads

Dla sklepów działających na platformie Shoper

Dostosowany do
dyrektywy Omnibus
Nowość

Dla sklepów działających na dowolnym oprogramowaniu

Nowość

Dla każdego serwisu internetowego

Przykład reklamy wideo na TikToku

Pokaż się w najpopularniejszym miejscu

TikTok to aplikacja społecznościowa, w której miliony użytkowników tworzy i udostępnia krótkie filmy wideo. Wykorzystuje atrakcyjne formaty reklam, które będą wyglądać jak zwykłe TikToki.

10,6 mln

użytkowników TikToka w Polsce

To głównie dorośli, którzy na co dzień kupują online.

95%

użytkowników nie pomija reklam wideo na TikToku

To najszybciej rosnąca i najbardziej zaangażowana społeczność.

58%

użytkowników uznaje reklamy na TikToku za interesujące

Dzięki TikTok Ads, pokażesz produkty zaskakująco i atrakcyjnie.

33%

użytkowników kupiło produkt, dzięki reklamie na TikToku

To doskonałe miejsce, by dotrzeć do nowych klientów.

Ile to kosztuje?

Kampania TikTok Ads na dobry początek

od 1778 zł netto

Najważniejszy w naszym modelu współpracy jest zwrot z inwestycji.

Nasz model rozliczeniowy to:

10% prowizji od budżetu na reklamę, na obsługę kampanii
+ 3% lub 5% prowizji od wygenerowanego ROAS i wartości sprzedaży

ROAS to powszechnie wykorzystywany wskaźnik wyrażający w ujęciu procentowym zwrot wydatków poniesionych na reklamę.

Rozliczenie od poziomu zwrotu z inwestycji wygląda następująco:

  • ROAS do 500% - 3% od wygenerowanej sprzedaży z kampanii
  • ROAS od 500% - 5% od wygenerowanej sprzedaży z kampanii

Prosty przykład:

  • Inwestujesz 2000 zł w kampanię (1800 zł na kliknięcia, 200 zł - koszt obsługi kampanii)
  • Kampania wypracuje np. 6000 zł przychodu
  • 6000 zł x 3% = 180 zł - tyle zapłacisz prowizji od wygenerowanej wartości sprzedaży z kampanii

Kampania TikTok Ads na dobry początek

od 1778 zł netto

Wykorzystaj atrakcyjny format wideo

W ramach kampanii reklamowych przygotowujemy wideo na bazie zdjęć produktowych z twojego sklepu. Krótkie filmiki pojawiają się potem użytkownikom aplikacji TikTok.
Reklama zabawek na TikToku
Wyniki kampanii na TikToku

Zdaj się na specjalistów i obserwuj wyniki

By wystartować z kampanią, nie musisz mieć nawet konta na TikToku. Ale przygotowywać reklamę może tylko wąskie grono specjalistów i agencji reklamowych. W tym nasz zespół Shoper. Nie martw się, my wszystkim się zajmiemy.

Dołącz do tysięcy zadowolonych klientów

Opinia sklepu fitself.pl

"Kampanie prowadzone przez specjalistów Shoper oceniamy bardzo wysoko. Są dla nas głównym źródłem zamówień w sklepie.

Właściciel sklepu
Lisianora.com.pl
Opinia sklepu dulcedo.pl

"Od kiedy korzystam z kampanii reklamowych, widzę różnicę w liczbie sprzedawanych produktów. Zwiększa się ruch na stronie i rośnie liczba zamówień. Uważam, że kampanie reklamowe są ważnym i skutecznym elementem sprzedaży.

Właściciel sklepu
Plantago.pl
Opinia sklepu dulcedo.pl

"Skuteczność kampanii Shoper oceniam
bardzo wysoko.

Właściciel sklepu
Prostezabawki.com.pl
Opinia sklepu dulcedo.pl

"Liczby nie kłamią – wejścia organiczne na stronę naszego sklepu znacznie wzrosły i efekt jest wyraźnie widoczny. Inaczej niż w przypadku naszych pierwszych prób z agencjami.

Właściciel sklepu
Medizal.pl

Szybki start i minimum formalności

Umów się z nami na rozmowę

Określ, jaki cel chcesz osiągnąć dzięki reklamie, a my zarekomendujemy ci najlepszy plan działania.

Zdecyduj, ile środków zainwestujesz

Rozliczamy się w modelu prowizyjnym od wydatków na reklamę i wygenerowanej sprzedży (ROAS).

Zaakceptuj regulamin
online

Współpracujemy na prostych zasadach, bez długoterminowych umów.

Kampania wystartuje do 5 dni roboczych

Będziemy reklamować wszystkie strony oraz produkty ze sklepu - lub tylko te, które nam wskażesz.

Porozmawiajmy o reklamie dla twojego biznesu

Doradzimy ci najlepszy format kampanii.

Najczęściej zadawane pytania

Kto korzysta z TikToka? Do jakiej grupy wiekowej dotrę z reklamą?

Z TikToka w Polsce korzysta ponad 10,6 mln użytkowników. Ponad 66% z nich to osoby dorosłe, które chętnie robią zakupy w sieci. Największą grupę stanowią osoby pomiędzy 18. a 35. rokiem życia.

Reklama i wyświetlenia wideo dotrą do grupy wiekowej najbardziej zainteresowanej twoimi produktami. Nie musisz się martwić, że zobaczą ją głównie nastolatkowie, którzy nie stanowią twojej grupy docelowej. TikTok będzie wyświetlał reklamy użytkownikom przede wszystkim tym, do których chcesz dotrzeć.

Czy moja firma musi być na TikToku?

Nie ma takiej konieczności. Jeśli nie interesuje cię instalacja aplikacji ani ustawianie konta reklamowego na TikToku - zrobimy wszystko za ciebie. Reklamy nakierowane na przejścia na stronę internetową i sprzedaż uruchomimy bez twojego konta na TikToku.

Gdzie wyświetla się reklama TikTok Ads?

Reklamy produktowe będą wyświetlane w aplikacji TikTok, na pełnym ekranie, pomiędzy filmami oglądanymi przez użytkowników.

Czy muszę samodzielnie przygotowywać filmy?

Nie musisz! Filmy produktowe do reklam specjaliści z Shoper przygotują dla ciebie. Jednak jeśli chcesz, możemy przeprowadzić także reklamę z nadesłanych wcześniej materiałów.

Jakie produkty są wyświetlane w reklamach?

Produkty, które promujemy w reklamach pobieramy z twojego sklepu za pomocą pliku XML. Możesz ograniczyć zbiór produktów, które będą pokazywane w reklamach, ale może to mieć wpływ na wyniki działań.

Kto będzie prowadzić dla mnie kampanie reklamowe?

Nad przebiegiem i optymalizacją kampanii czuwają specjaliści z Działu Reklamy Shoper. Nasz wykwalifikowany zespół techniczny na bieżąco optymalizuje twoją kampanię, a jej opiekun odpowie na wszystkie twoje pytania oraz doradzi w kwestiach rozwoju reklamy.

Czy muszę podpisać umowę na prowadzenie kampanii?

Nie. Wymagana jest jedynie akceptacja regulaminu usługi.

Jaki jest koszt prowadzenia kampanii?

Koszt kampanii TikTok Ads zależy od budżetu, jaki chcesz przeznaczyć na reklamę. Minimalny budżet reklamowy wynosi 1778 zł netto. Niezależnie od wysokości budżetu jaki przeznaczysz na TikTok Ads 90% zostanie przeznaczone na reklamę, a 10% na obsługę kampanii przez specjalistów z Shopera.

Przykład: Budżet w wysokości 1778 zł netto przeznaczone na TikTok Ads. 1600 zł zostanie wydanych na reklamę, a koszty obsługi kampanii wyniosą 178 zł netto.

Kwota minimalnego budżetu kampanii wynika z polityki TikToka. Portal wymaga minimalnego budżetu dziennego, który wynosi 80 zł.

Nasz model rozliczeniowy to 10% od wydatków na reklamę + % od wygenerowanej sprzedaży w zależności od poziomu osiągniętego ROAS (czyli procentowo wyrażonego stosunku przychodów do wydatków):

ROAS < 500% - 3%
ROAS ⩾ 500% - 5%

Jak wgląda proces uruchomienia kampanii na TikToku?

1. Instalujemy Pixel TikToka w twoim sklepie, który rejestruje ruch i zdarzenia na stronie oraz pozwala na lepsze targetowanie reklam.

2. Bazujemy na liście produktów dostępnych w twoim sklepie.

3. Przygotowujemy wideo produktowe ze zdjęć twoich produktów.

4. Ustawiamy kampanię produktową.

5. Użytkownicy TikToka widzą reklamę produktu, którym wg algorytmu są najbardziej zainteresowani.

6. Raportujemy wyniki kampanii.

Skąd pozyskać środki na kampanię na TikToku?

Shoper wraz z partnerami przygotował ofertę dodatkowego finansowania dla sklepów internetowych. Pozyskane środki możesz przeznaczyć na reklamę, w tym na działania na TikToku. Minimum formalności, szybkie decyzje i atrakcyjna oferta dopasowana do potrzeb sklepu internetowego - dostępna tylko w ramach Shoper Finansowanie. Dowiedz się więcej.

Sprawdź, jakie usługi reklamowe wybierają inni

Reklama w wyszukiwarkach

Google Ads

Przejdź
Reklama w spcial media

Facebook Ads

Przejdź

Allegro Ads

Przejdź
Reklama w wyszukiwarkach

Pozycjonowanie sklepu

Przejdź

Przetestuj sklep internetowy Shoper przez 14 dni za darmo

Podaj poprawny adres e-mail
To pole jest wymagane
Wypróbuj za darmo
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.