Podając dane kontaktowe, akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności oraz Ogłoszenie o promocji "Sklep z Szablonem graficznym nawet 50% taniej".
Włącz szybkie i wygodne płatności dla klientów, którzy zapisują dane karty w Google i zwiększaj swoją sprzedaż.
Zakładasz konto w Tpay i w panelu sklepu łaczysz swój e-commerce z płatnościami.
Dostajesz materiały edukacyjne oraz przewodnik, który przedstawia integrację krok po kroku.
Obsługa klienta Tpay działa sprawnie i skutecznie. Kontakt odbywa się mailowo i telefonicznie.
Otrzymujesz analizę działania płatności Tpay, by zwiększać efektywność sprzedaży i zadowolenie swoich klientów.
Całym procesem zwrotów InPost Pay zarządzasz z panelu Shoper. To nie tylko wygoda – to bezcenny czas, który inwestujesz w rozwój swojego biznesu. Masz też dokładniejsze statystyki zwrotów. Widzisz, jaką metoda płatności wybrał klient w ramach InPost Pay.
Abonament miesięczny
0 zł
Opłata za przelewy elektroniczne i za pobraniem, karty płatnicze, BLIK
1,58% od kwoty transakcji
Opłata za transakcje PayPal
Rozliczane bezpośrednio z PayPal
Opłata za inne metody płatności
Ustalony % + 0,30 zł
Obsługa zwrotów
0 zł
Wypłata środków na konto krajowe
0 zł – pierwsza wypłata danego dnia
2 zł – każda kolejna wypłata w tym samym dniu
Wypłata środków na konto zagraniczne
40 zł
Sprawdź, jakie to proste.
Dołącz do sklepów, które nie wyobrażają sobie już sprzedawać bez InPost Pay.
Z Google Pay na urządzeniach mobilnych mogą korzystać osoby, które posiadają sprzęt z systemem operacyjnym Android.
Wystarczy pobrać aplikację Portfel Google ze sklepu Google Pay i dodać swoją kartę płatniczą. Podczas zakupów nie trzeba wpisywać danych z karty – zaciągają się automatycznie.
Jeśli chodzi o zakupy na komputerze, kartę trzeba dodać w przeglądarce Chrome.
Podstawową ochronę zapewnia blokada ekranu urządzenia. To może być PIN, hasło, odcisk palca lub skan twarzy.
Dodatkowo, w Google Pay stosowana jest tokenizacja, która polega na zamianie numery karty na unikalny ciąg cyfr i szyfrowaniu danych. Kiedy klient płaci w aplikacji, Google Pay przekazuje zaszyfrowany token płatniczy oraz kryptogram, który działa jak jednorazowe hasło. Sprawdza go Visa lub Mastercard, a na podstawie tokenu odnajdywany jest rzeczywisty numer karty kupującego i dopiero wtedy bank może zrealizować transakcję. Cały proces przebiega błyskawicznie.
Co ważne, ty jako sprzedawca nie otrzymujesz danych z kart.
Jeśli jeszcze nie masz uruchomionych Shoper Płatności, twoją działalność zweryfikuje operator płatności według procedury AML (z ang. Anti Money Laundering).
Weryfikacja wniosków dla kart płatniczych może potrwać do 30 dni roboczych. Usługa zostanie aktywowana automatycznie, a my cię o tym poinformujemy w wiadomości mailowej.
Jako sprzedawca ponosisz jednorazowy koszt opłaty aktywacyjnej (19 zł) w momencie składania wniosku o Shoper Płatności.
Twoim stałym kosztem jest prowizja od transakcj, wyrażona w procentach i zależna od posiadanego abonamentu. Więcej informacji znajdziesz w pełnym cenniku usług Shopera.
Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania bez zobowiązań.