Sklep internetowy Shoper

Drogo, tanio, dla każdego? Podpowiadamy, ile kosztuje uruchomienie sklepu internetowego.

 

Na początek… sklep internetowy bez firmy. Na próbę

Żeby zostać e-sprzedawcą nie trzeba nawet zakładać firmy. Do uruchomienia sprzedaży wystarczy współpraca z Akademickimi Inkubatorami Przedsiębiorczości, które biorą na siebie kwestie formalno-prawne i – co najważniejsze – wbrew nazwie są dostępne nie tylko dla studentów i młodzieży.

 

Załóż „firmę na próbę” i wygodnie sprzedawaj online

 

Ale to nie jedyny sposób, by wystartować z własnym sklepem internetowym bez firmy. Jeśli prowadzisz drobną działalność (np. drobny handel lub usługi), możesz skorzystać z przepisów o tzw. działalności nieewidencjonowanej i też uniknąć obowiązku rejestracji działalności gospodarczej w CEIDG.

Kiedy można skorzystać z działalności nierejestrowej i nie trzeba rejestrować firmy? Tutaj z pomocą przychodzi państwowy serwis biznes.gov.pl, w którym można przeczytać, że wtedy, gdy:

1. Jesteś osobą fizyczną, a przychody z twojej działalności nie przekroczą w żadnym miesiącu 50 proc. kwoty minimalnego wynagrodzenia (w 2020 minimalne wynagrodzenie wynosi 2600 zł, czyli 50% to 1300 zł).

2. Nie prowadziłeś wcześniej działalności albo prowadziłeś ją, ale przed 30 kwietnia 2017 roku twoja firma została wykreślona z ewidencji przedsiębiorców i od tego momentu nie rejestrowałeś jej ponownie.

Korzyści? Między innymi te, że nie musisz płacić comiesięcznych (albo kwartalnych) zaliczek na podatek, nie musisz też prowadzić skomplikowanej księgowości (tylko uproszczoną ewidencję sprzedaży).

 

☞ PIT-0 dla młodych a sklep internetowy
5 pomysłów na pierwszą sprzedaż w internecie
Zobacz, jak sprzedają inni

Sklep internetowy Shoper

Sklep internetowy w wersji profesjonalnej

Sklep internetowy bez firmy, sklep z przychodami do 1300 zł – to dobre opcje dla małych biznesów i na start. Żeby sprzedawać i zarabiać więcej – trzeba już zarejestrować działalność. Ale wciąż profesjonalny sklep internetowy można uruchomić na atrakcyjnych warunkach.

Przy założeniu, że masz już firmę, musisz tylko znaleźć właściwe oprogramowanie dla twojego biznesu. Do wyboru masz rozwiązanie dedykowane ,(ale potrzebne ci do tego przede wszystkim zaplecze deweloperskie i techniczne), możesz też skorzystać z rozwiązań oferowanych jako „darmowe” – w tym wypadku weź tylko pod uwagę fakt, że bezpłatny będzie sam soft, cała reszta najprawdopodobniej będzie jednak wymagać od ciebie finansowania.

 

Jakie oprogramowanie dla sklepu internetowego wybrać?
Potwierdzone info: Shoper to najlepszy sklep internetowy
Zobacz, co potrafi sklep internetowy w modelu SaaS

 

Innym rozwiązaniem jest skorzystanie z oprogramowania sprzedawanego w modelu SaaS (Software as a Service) – z miesięczną czy roczną, stałą opłatą abonamentową otrzymujesz wszystko, co niezbędne, by uruchomić sprzedaż w internecie. Przy tej opcji wsparcie techniczne powinno być wliczone w cenę.

Takie rozwiązanie oferuje Shoper – udostępnia oprogramowanie sklepu internetowego, z panelem administracyjnym dostępnym z każdego urządzenia (komputer, tablet, smartfon) i gotowymi szablonami graficznymi do wykorzystania.

Sklep internetowy – ile to kosztuje?

Jeśli skorzystasz z promocji, które prowadzimy często na stronie Shoper.pl, oprogramowanie sklepu internetowego możesz mieć już za 25 zł miesięcznie. Czyli 300 zł rocznie.

Żeby jednak zacząć profesjonalnie sprzedawać, potrzebujesz jeszcze kilku rzeczy.

1. Domeny – czyli adresu sklepu, pod którym będzie on działał. Zakładając sklep Shoper, możesz ją mieć za 1zł.

2. Regulaminu – bo każdy sklep internetowy musi regulamin posiadać. Usługa przygotowania i aktualizacji regulaminu dla sklepu kosztuje 159 zł/rok.

3. Certyfikatu SSL – czyli zabezpieczenia strony twojego sklepu. SSL dba o bezpieczeństwo danych i kupujących, a oni z kolei sprawdzają po wejściu na stronę, czy ta jest zabezpieczona certyfikatem. 89 zł/rok.

To wszystko. Jeśli chodzi o samo oprogramowanie, na początku 2020 roku, w wersji podstawowej zamykamy się mniej więcej w kwocie 548 zł za pierwszy rok. 45,6 zł/miesiąc. 

 

Co poza oprogramowaniem? Sprawdź inne opłaty stałe w prowadzeniu sklepu

Sklep internetowy Shoper

Sklep internetowy, który może więcej

Oczywiście, jeśli twój biznes potrzebuje zaawansowanych funkcji – możesz go o nie rozbudowywać. Standardowo sklep internetowy Shoper ma wszystko, co potrzebne do sprzedaży w sieci.

W swoim sklepie możesz uruchomić wewnętrzne płatności – Shoper Płatności – które obsługują najpopularniejsze banki, karty płatnicze oraz płatności Blik, Google Pay i inne.

Sklep internetowy połączysz z najpopularniejszymi dostawcamim.in. InPostem, firmami kurierskimi oraz Pocztą Polską.

A jeśli potrzebujesz sprzedawać np. przed dodatkowe kanały – Google, Facebooka lub Allegro – możesz skorzystać z usług kampanii reklamowych, które dostarczą ci nowych klientów i zamówienia.

To też jednak nie wszystko. Dla największych e-biznesów prowadzimy usługę Premium, która zapewnia dedykowaną opiekę techniczną (pierwszeństwo na infolinii, szybka reakcja na zgłoszenie), dostęp do większej liczby funkcjonalności, a także integracje z systemami ERP. Słowem – możliwości jest sporo. Wszystko zależy od tego, co i komu chcesz sprzedawać.

 

A może by tak… sklep internetowy w dropshippingu?

Dropshipping to rozwiązanie, w którym sprzedawca jedynie pośredniczy w transakcji, a towar jest wysyłany do kupującego bezpośrednio z hurtowni. Czyli… niemal idealny model sprzedaży. Już tłumaczymy, o chodzi.

Dropshipping obniża barierę wejścia do branży e-commerce, bo już na starcie pozwala zmniejszyć koszty działalności. Jako właściciel nie musisz martwić się o zatowarowanie sklepu, bo w dropshippingu nawiązujesz współpracę z hurtownią, która magazynuje twój towar, a także zajmuje się wysyłką kupionych towarów do klienta.

Co to oznacza? Że masz znacznie mniej obowiązków niż w tradycyjnym modelu sprzedaży. Dzięki integracji z hurtownią stany magazynowe i ceny aktualizują się automatycznie. A pozostałe czynności związane z obsługą zamówień można w dużej części, lub nawet w całości, powierzyć wybranej hurtowni. Dotyczy to także np. obowiązku inwentaryzacji. Pozwala to właścicielowi skupić się na innych aspektach prowadzenia sklepu internetowego, np. marketingu i budowaniu wizerunku. Tutaj przeczytasz więcej na ten temat.

 

Masz już sklep, ale chcesz go przenieść do nas? Zapraszamy do migracji!