Pierwsze kroki – dostosowanie wyglądu sklepu internetowego

Data publikacji: 2 września 2024 Ostatnia aktualizacja: 16 października 2024

Wygląd twojego sklepu ma znaczenie! Sprawdź, jak kupić szablon graficzny i jak ustawić stronę główną, jak dostosować wygląd i treści sklepu z aktywnym szablonem Storefront.

Do identyfikacji wizualnej sklepu, którą należy spersonalizować przy zakładaniu sklepu, należą m.in.: logo, strona główna, menu nawigacyjne, układy stron czy kolory przewodnie używane przez markę.

Proces kreowania marki zaczyna się już od pierwszych dni istnienia twojego sklepu. 

Shoper Storefront

Nowoczesna technologia, dzięki której jeszcze łatwiej i szybciej stworzysz wymarzony wygląd sklepu.

Edytor jest narzędziem, dzięki któremu edycja wyglądu oraz bieżący podgląd zmian widoczne są „na żywo” na tej samej stronie, bez konieczności przeglądania zmian w osobnej karcie przeglądarki.

Korzystaj z dziesiątek gotowych modułów w ramach opcji przeciągnij i upuść w przyjaznym interfejsie do edycji wyglądu stron sklepu. Wygodne przenoszenie modułów metodą drag&drop (złap-przeciągnij-upuść) sprawia, że zarządzanie wizualną stroną sklepu jest jeszcze przyjemniejsze.

Shoper Storefront to najnowsza technologia do edycji zawartości i wyglądu sklepu

Logo w sklepie internetowym

Najważniejszy znak graficzny – jaki powinien być oraz gdzie i w jakiej formie będzie wyświetlany?

Logo to wyjątkowo ważny element sklepu i całej marki. Tworząc je, należy mocno przemyśleć dobór fontu, wielkości liter, kroju pisma czy koloru. Dobrze dobrana czcionka (font) oraz minimalizm są cechami idealnego logo.

Logo jest ważnym elementem pierwszego wrażenia i ma ogromny wpływ na budowanie świadomości każdej marki. Jednak nigdy nie powinno być elementem dominującym.

Strona główna sklepu internetowego

Nigdy nie otrzymasz drugiej szansy na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia. Na pierwszą ocenę klienta ma wpływ: długo ładujący się sklep, przepełniony nadmierną ilością dodatków, nieciekawa szata graficzna i zwyczajnie brzydkie logo lub banery reklamowe.

Na stronę główną trafiają klienci poszukujący naszej marki czy znający adres sklepu. Jednak czy ona faktycznie jest licznie odwiedzana i trzeba na nią poświęcić aż tyle czasu? W tym miejscu najbardziej do wyobraźni przemówią liczby, które nie pozostawiają złudzeń.

Strona główna jest niczym witryna sklepu stacjonarnego. To wizytówka mająca zachęcić do dalszego przeglądania sklepu i dokonania w nim zakupu. Wejścia na stronę główną stanowią ok. 18% wszystkich stron docelowych.

Menu i nawigacja w sklepach internetowych

W sklepie mogą być dostępne różne rodzaje menu. Możesz dodać linki w stopce i nagłówku oraz ustawić menu boczne. Na różnych układach stron sklepu możesz dodać własne moduły menu, aby dodatkowo usprawnić proces nawigacji w sklepie.

Układy stron sklepu internetowego

Szablon Storefront umożliwia tworzenie własnych układów modułów na stronach sklepu, przy pomocy kombinacji sekcji, wierszy i kolumn.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Edycja wyglądu sklepu w Shoper Storefront
  • Jak utworzyć i dodać logo do sklepu Shoper?
  • Jaka powinna być zawartość strony głównej w sklepie internetowym?
  • Jak ustawić różne rodzaje menu?
  • Dostosowanie własnych układów stron sklepu
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności