Podnieś sprzedaż dzięki Microsoft Ads
Postaw na efektywne kampanie reklamowe w wyszukiwarkach Bing, Yahoo, DuckDuckGo, w sieci reklamowej oraz narzędziach Microsoft.
Ile to kosztuje?
Kampania Micosoft Ads na dobry początek
od
500 zł
netto
Najważniejszy w naszym modelu współpracy jest zwrot z inwestycji.
Nasz model rozliczeniowy to:
10% prowizji od budżetu na reklamę, na obsługę kampanii
+ 3% lub 5% prowizji od wygenerowanego ROAS i wartości sprzedaży
ROAS to powszechnie wykorzystywany wskaźnik wyrażający w ujęciu procentowym zwrot wydatków poniesionych na reklamę.
Rozliczenie od poziomu zwrotu z inwestycji wygląda następująco:
- ROAS do 500% - 3% od wygenerowanej sprzedaży z kampanii
- ROAS od 500% - 5% od wygenerowanej sprzedaży z kampanii
Prosty przykład:
- Inwestujesz 500 zł w kampanię (400 zł na kliknięcia, 100 zł - koszt obsługi kampanii)
- Kampania wypracuje np. 3000 zł przychodu
- 3000 zł x 5% = 150 zł - tyle zapłacisz prowizji od wygenerowanej wartości sprzedaży z kampanii
Regulaminy
Regulamin usługi Shoper Kampanie
Regulamin usługi Microsoft Ads dla klientów posiadających sklep internetowy Shoper
Regulamin usługi Microsoft Ads dla klientów nieposiadających sklep internetowy Shoper
Dołącz do tysięcy zadowolonych klientów
Szybki start i minimum formalności
Umów się z nami na rozmowę
Określ, jaki cel chcesz osiągnąć dzięki reklamie, a my zarekomendujemy ci najlepszy plan działania.
Zdecyduj, ile środków zainwestujesz
Rozliczamy się w modelu prowizyjnym od wydatków na reklamę i wygenerowanej sprzedży (ROAS).
Zaakceptuj regulamin
online
Współpracujemy na prostych zasadach, bez długoterminowych umów.
Kampania wystartuje do 5 dni roboczych
Będziemy reklamować wszystkie strony oraz produkty ze sklepu - lub tylko te, które nam wskażesz.
Porozmawiajmy o reklamie dla twojego biznesu
Dowiedz się więcej
Jaki jest koszt prowadzenia kampanii?
Koszt kampanii Microsoft Ads zależy od tego, ile planujesz na nią przeznaczyć. Minimalny budżet to 500 zł netto. W naszym modelu rozliczeniowym pobieramy % od wygenerowanej sprzedaży w zależności od poziomu osiągniętego ROAS (czyli procentowo wyrażonego stosunku przychodów do wydatków):
ROAS < 500% - 3%
ROAS ⩾ 500% - 5%
Kto będzie prowadzić moją kampanię na platformie Microsoft?
Nad przebiegiem i optymalizacją kampanii produktowych Microsoft Ads czuwają specjaliści z Działu Reklamy Shoper. Twoją kampanią zajmie się dedykowany opiekun, który posiada certyfikaty Microsoft, potwierdzające jego umiejętności.
Jakie produkty warto promować w kampanii reklamowej Microsoft Ads?
Na pierwszym etapie kampanii Microsoft Ads nasz zespół specjalistów promuje wszystkie produkty w sklepie. Celem takiej strategii jest zebranie jak największej liczby danych na temat potencjału zakupowego produktów w twoim sklepie oraz maksymalizacja zwrotu z inwestycji poniesionej na kampanię na platformie Microsoft.
Wszystkie decyzje o ewentualnych zmianach w kampanii są podejmowane na podstawie danych. W kolejnych etapach, po przeanalizowaniu branży, w której działasz oraz konkurencji, nasi eksperci podpowiedzą ci rozwiązania, które przyniosą ci największe efekty z kampanii Microsoft Ads.
Ile trwa uruchomienie kampanii Microsoft Ads?
Standardowa kampania produktowa Microsoft Ads startuje zazwyczaj do 5 dni roboczych. Najpierw nasz zespół pracuje nad tym, aby odpowiednio skonfigurować kampanię. Następnie jest ona weryfikowania przez Microsoft.
W panelu sklepu, w zakładce Shoper Kampanie, znajdziesz niezbędne informacje dotyczące prowadzenia kampanii reklamowych na platformie Microsoft. W trakcie trwania kampanii produktowej nasz specjalista będzie cyklicznie dostarczał ci raporty na temat prowadzonej kampanii.
Czy muszę podpisać umowę na prowadzenie kampanii Microsoft Ads?
Nie, prowadzone przez nas kampanie Microsoft Ads nie wymagają podpisywania umowy. Wystarczy, że zaakceptujesz regulamin kampanii.
Gdzie wyświetlą się reklamy produktowe?
Twoje reklamy wyświetlą się na pierwszych lub ostatnich wyróżnionych pozycjach strony głównej w wyszukiwarkach Microsoft (Bing, Yahoo, DuckDuckGo) oraz w formie banerów graficznych w sieci reklamowej Microsoft.
Czy można pozyskać dodatkowe środki i zwiększyć budżet na reklamę Microsoft?
Tak. Shoper wspólnie ze swoimi partnerami finansowymi posiada specjalną ofertę dla sklepów internetowych. Możesz zyskać dodatkowe środki na działania, również marketingowe, takie jak np. Microsoft Ads. Jeśli zależy ci na minimalnych formalnościach, szybkich decyzjach i atrakcyjnej ofercie dopasowanej do potrzeb twojego sklepu internetowego, skorzystaj z usługi Shoper Finansowanie.
Czym różni się kampania Microsoft Ads od Google Ads?
Kampania Microsoft Ads realizowana jest w konkurencyjnych dla Google’a wyszukiwarkach: Bing, Yahoo, DuckDuckGo. Zasada działania jest podobna - promowane są produkty ze zdjęciem, ceną i informacją o dostawie albo z samym tekstem. Microsoft Ads świetnie współgra z Google Ads czy Facebook Ads.
Ilu użytkowników korzysta z wyszukiwarki Bing w Polsce?
Wyszukiwarkę Bing w naszym kraju używa ok. 1 mln internautów miesięcznie. To ok. 3,5% wszystkich zapytań w powszechnie dostępnych wyszukiwarkach. Na popularność Bing.com wpływ mają automatycznie zainstalowana przeglądarka Microsoft Edge na komputerach z systemem Windows i podłączenie ChatGPT do wyszukiwarki.
Dlaczego warto skorzystać kampanii Microsoft Ads?
Kampanie Microsoft Ads zapewniają dodatkowe źródło pozyskiwania klientów, którzy korzystają z innych wyszukiwarek niż Google. Świetnie się sprawdzają jako dodatkowy kanał reklamowy. Z uwagi na wciąż stosunkowo niewielką popularność reklam w wyszukiwarce Bing, stawki za kliknięcie w wielu branżach są niższe niż w Google Ads. Co oznacza też, że ten sam budżet wystarcza na dłużej, a zwrot z inwestycji może być wyższy niż w innych kanałach.
Jakich efektów mogę się spodziewać z kampanii Microsoft Ads?
Prowadzimy dziesiątki kampanii, często osiągając zwrot z inwestycji na poziomie ponad 1000%. W ramach konsultacji chętnie pokażemy ci przykłady udanych kampanii Microsoft Ads.
Przetestuj sklep internetowy przez 14 dni za darmo
Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.