Przyciągająca reklama na Instagramie
Wykorzystaj Instagram do pozyskiwania nowych klientów i zwiększania zasięgu twojej oferty.

Dla sklepów działających na platformie Shoper
Dla sklepów działających na dowolnym oprogramowaniu
Dla każdego serwisu internetowego
Ile to kosztuje?
Kampania Facebook Ads na dobry początek
od
1499 zł
netto
Najważniejszy w naszym modelu współpracy jest zwrot z inwestycji.
Nasz model rozliczeniowy to:
10% prowizji od budżetu na reklamę, na obsługę kampanii
+ 3% lub 5% prowizji od wygenerowanego ROAS i wartości sprzedaży
ROAS to powszechnie wykorzystywany wskaźnik wyrażający w ujęciu procentowym zwrot wydatków poniesionych na reklamę.
Rozliczenie od poziomu zwrotu z inwestycji wygląda następująco:
- ROAS do 500% - 3% od wygenerowanej sprzedaży z kampanii
- ROAS od 500% - 5% od wygenerowanej sprzedaży z kampanii
Prosty przykład:
- Inwestujesz 1500 zł w kampanię (1350 zł na kliknięcia, 150 zł - koszt obsługi kampanii)
- Kampania wypracuje np. 9000 zł przychodu
- 9000 zł x 5% = 450 zł - tyle zapłacisz prowizji od wygenerowanej wartości sprzedaży z kampanii
Regulaminy
Porozmawiajmy o reklamie dla twojego biznesu
Dowiedz się więcej
Czy mogę uruchomić reklamę na Instagramie nie posiadając konta na Facebooku?
Nie. Reklama na Instagramie jest wyświetlana w ramach kampanii Facebook Ads, dlatego do uruchomienia reklam potrzebujemy dostępu do konta firmowego twojego sklepu na Facebooku. Wyświetlanie reklam możesz ograniczyć jedynie do aplikacji Instagram, natomiast do ich uruchomienia niezbędne jest konto firmowe na Facebooku.
Czy reklama może wyświetlać się pod wybranym profilem na Instagramie?
Tak. Reklama może wyświetlać się pod wybranym profilem na Instagramie, który posiadasz, pod warunkiem, że otrzymamy do niego dostęp. Reklama może pojawiać się również w ramach profilu firmy działającego na Facebooku.
Gdzie i w jakim formacie wyświetlą się reklamy na Instagramie?
Reklamy, które wyświetlimy na Instagramie to dynamicznie generowane reklamy produktowe, które kierują bezpośrednio do karty danego produktu w sklepie internetowym. Zostaną wyświetlone w aktualnościach oraz w relacjach i na rolkach.
Jakie produkty biorą udział w kampanii?
W kampanii biorą udział wszystkie produkty ze sklepu, które spełniają wymogi reklamy. Więcej na ten temat przeczytasz w Centrum Pomocy Facebooka dla firm. Pamiętaj o uzupełnieniu nazwy produktu, opisu, zdjęcia, ceny, dostępności, terminu wysyłki oraz kodu producenta.
Katalog produktów biorących udział w kampanii aktualizuje się raz dziennie. Oznacza to, że wszystkie zmiany, które wprowadzisz w produktach, takie jak: nowy asortyment, zmiana tytułów, opisów czy zdjęć zostaną automatycznie zaciągnięte w ciągu 24 godzin.
Czy mogę wybierać produkty do kampanii?
Na początku trwania kampanii zalecamy promowanie wszystkich produktów, aby zbadać ich potencjał sprzedażowy. Dzięki temu, że promujemy pełen asortyment, możemy zobaczyć, które produkty są interesujące z punktu widzenia grupy odbiorców i dotrzeć do większej liczby klientów. Nasi specjaliści konfigurują kampanię tak, aby przynosiła satysfakcjonujące efekty w danym budżecie. Niezbędne zmiany wprowadzamy na bieżąco, a im dłużej kampania jest prowadzona, tym lepsze przynosi efekty.
Ile trwa uruchomienie kampanii?
Proces uruchomienia trwa zazwyczaj do 5 dni roboczych od momentu nadania poprawnego dostępu do strony firmowej na Facebooku. Kampania jest weryfikowania przez Facebooka, a następnie konfigurowana przez nasz zespół specjalistów. W zakładce Shoper Kampanie, będzie widoczna odpowiednia informacja. Gdy kampania będzie aktywna, w panelu pojawi się raport z kampanii.
Czy muszę podpisać umowę na prowadzenie kampanii?
Nie. Kampania Facebook Ads, w tym reklama na Instagramie, nie wymaga podpisywania umowy. Wymagana jest jedynie akceptacja regulaminów.
Jaki jest koszt prowadzenia kampanii?
Koszt kampanii Facebook Ads, w tym reklamy na Instagramie, rozpoczyna się od budżetu reklamowego w wysokości 1499 zł. Nasz model rozliczeniowy to 10% od wydatków na reklamę + % od wygenerowanej sprzedaży w zależności od poziomu osiągniętego ROAS (czyli procentowo wyrażonego stosunku przychodów do wydatków):
ROAS < 500% - 3%
ROAS ⩾ 500% - 5%
Kto będzie prowadzić dla mnie kampanię?
Nad przebiegiem i optymalizacją kampanii czuwają specjaliści z Działu Reklamy Shoper. Nasz wykwalifikowany zespół techniczny na bieżąco optymalizuje twoją kampanię, a jej opiekun odpowie na wszystkie twoje pytania oraz doradzi w kwestiach rozwoju reklamy.
Przetestuj sklep internetowy Shoper przez 14 dni za darmo
Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.
Podając adres e-mail, akceptujesz Regulamin, Politykę Prywatności oraz ogłoszenie o promocji „Piękny sklep internetowy”.