Centrum Prasowe

Informacje prasowe

Darmowe narzędzie pokaże sprzedawcom internetowym, czy nie gubią klientów

2019-09-16

Ponad 60 proc. odwiedzających sklepy w sieci, trafia do nich z wyszukiwarki Google, z czego połowa wchodzi przez organiczne wyniki wyszukiwania – wskazują dane z kilkunastu tysięcy sklepów na platformie Shoper. Część z nich nie potrafi tą drogą przyciągać klientów przez błędy na stronie. Shoper stworzył więc bezpłatne narzędzie badające sklepy pod kątem SEO i oferuje sprzedawcom profesjonalny audyt.

Więcej

Sprytne kreacje sklepów internetowych dają przewagę nad konkurencją. Zobacz, co potrafi model SaaS

2019-09-02

Przy wsparciu agencji webowej możesz postawić sklep internetowy zrobiony od zera na zamówienie albo do już działającego dodać niestandardowe funkcje. Ich programiści coraz chętniej wykorzystują model SaaS. Platforma sprzedażowa odpowiada w nim za sprawne funkcjonowanie sklepu, więc można skupić się na dobrych kreacjach. Oto kilka najciekawszych projektów ostatnich miesięcy.

Więcej

Mama ma zyski. Polki zakładają e-sklepy na macierzyńskim

2019-09-02

Kiedy wrócić do pracy po urodzeniu dziecka? A może nie wracać i pójść na swoje? Dane Shopera pokazują, że sklep internetowy to łatwy sposób dla start w biznesie, a do jego założenia wystarczą środki z programu 500+. Historie mam-właścicielek dowodzą, że plan z firmą na macierzyńskim może świetnie wypalić.

Więcej

2/3 sklepów internetowych na licencji własnej Shopera przeniosło się do chmury

2019-08-26

Niespełna rok temu Shoper, dostawca oprogramowania e-commerce, ogłosił, że nie będzie go już oferował w formie licencji samodzielnej, czyli utrzymywanego na własnej infrastrukturze, a skupi się na swym podstawowym produkcie – sklepie w chmurze obliczeniowej (SaaS). Od tego czasu znacząca większość sklepów internetowych dokonała migracji do nowego środowiska. Co ósmy wybrał pakiet Shoper Premium.

Więcej

Celebryci są na sprzedaż – w internecie

2019-08-22

Doskonale wiedzą, jak wykorzystać swoje pięć minut. Kariera w show biznesie jest kapryśna i trudno przewidzieć, kiedy światła reflektorów zwrócą się w inną stronę. Dlatego wiele przezornych gwiazd, będąc na fali popularności, postanawia założyć biznes, np. własny sklep internetowy.

Więcej

Polskie sklepy internetowe sprzedają na Instagramie

2019-08-01

“Miała 2 miliony fanów, nie sprzedała 36 koszulek” – taki nagłówek obiegł niedawno sieć, sugerując, że influencerzy z Instagrama nie potrafią sprzedawać. Tymczasem 41 proc. sprzedawców na platformie Shoper wykorzystuje ten serwis do promocji, a sukces sklepu Nancy Accessories pokazuje, że Instagram może znacząco wpłynąć na rozwój sklepu.

Więcej

Kontakt

Barbara Kaleńczuk

Kontakt dla mediów
i inwestorów