Centrum Prasowe

Raporty

Źródła ruchu w sklepach internetowych

2017-08-03

Wiedza o źródłach ruchu w e-sklepie jest kluczowa dla rozwoju internetowego biznesu. Pozwala zrozumieć, skąd przychodzą klienci i którzy z nich rzeczywiście dokonują zakupu. Dzięki temu sprzedawca może optymalizować działania marketingowe w poszczególnych kanałach, zwiększając ich zasięg i rentowność. Może także ocenić lojalność i zaangażowanie dotychczasowych klientów oraz badać tempo pozyskiwania nowych.

Więcej

Ponad połowa polskiego e-commerce skoncentrowana w 3 województwach

2017-07-05

Mimo że internet daje możliwość prowadzenia działalności gospodarczej z dowolnego miejsca w kraju i na świecie – polscy sprzedawcy internetowi nie są równomiernie rozlokowani na mapie Polski. Z danych platformy Shoper wynika, że w mazowieckim, małopolskim i śląskim założono ponad 55 proc. wszystkich sklepów internetowych.

Więcej

Raport z polskich sklepów internetowych 2017

2017-02-14

Sklepy internetowe zwracają uwagę na bezpieczeństwo i wygodę płatności klientów, a szans na rozwój upatrują w nowych produktach i reklamie. Trzy czwarte z nich odnotowały większe przychody niż rok temu – wynika z raportu opublikowanego przez platformę Shoper.

Więcej

Raport: dewocjonalia w sklepach internetowych

2016-07-26

Sklepy oferujące asortyment religijny notują systematyczne wzrosty sprzedaży, a popularność zdobywają nowe typy produktów, takie jak gry i akcesoria z motywami religijnymi. Sprawdziliśmy, w którym kierunku zmierza rynek dewocjonaliów.

Więcej

Raport: Logistyka w e-sklepach

2016-06-13

Logistyka to jeden z najważniejszych elementów branży e-commerce. Atutem zakupów przez internet, wielokrotnie podkreślanym przez konsumentów, jest szybkość realizacji zamówienia. A jak to naprawdę wygląda w polskim e-handlu?

Więcej

Kontakt

Barbara Kaleńczuk

Kontakt dla mediów
i inwestorów