W Shoper znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do rozpoczęcia i rozwoju sprzedaży online.
Pamiętaj o tym, gdy sprzedajesz wyposażenie domu online
Wirtualne urządzanie wnętrz
Pozwól klientom sprawdzić, jak produkty będą pasować do reszty wystroju.
Pełna obsługa logistyczna
Zleć magazynowanie, pakowanie, wysyłkę zamówień firmie logistycznej.
Dostawa z wniesieniem
Dostarczaj ciężkie produkty prosto do mieszkania.
Poznaj innych sprzedawców wyposażenia domu
Sprawdź, jak szybko rozpocząć sprzedaż wyposażenia domu
Tylko 4 kroki dzielą cię od prowadzenia własnego e-sklepu. Dzięki wielu gotowym integracjom w jednym miejscu, biznes w sieci da ci dużo satysfakcji i radości.
Zobacz, jak skutecznie zwiększyć sprzedaż wyposażenia domu
Kampanie reklamowe
Promuj swoją ofertę tam, gdzie są kupujący. Zleć nam kompleksową obsługę kampanii w Google, na Facebooku, Instagramie, TikToku i w wielu innych kanałach.
Pozycjonowanie strony
Zadbaj o widoczność serwisu w najpopularniejszych wyszukiwarkach – Google, Bing, Yahoo. Wyświetlaj produkty jak najwyżej dzięki naszym działaniom SEO.
Nowe kanały sprzedaży
Prowadź biznes w kilku miejscach jednocześnie - w sklepie i na platformach sprzedażowych typu Allegro, Amazon, w Polsce oraz za granicą.
Dowiedz się więcej
Jak wygląda okres próbny sklepu internetowego?
Przez pierwsze 14 dni korzystasz ze wszystkich funkcjonalności dostępnych w panelu, np. dodajesz produkty, ustawiasz metody płatności i wysyłki. Następnie kupujesz jeden z trzech pakietów i rozwijasz sprzedaż. Jeśli chcesz, możesz też zrezygnować z prowadzenia własnego biznesu.
Czy muszę podpisywać umowę?
Nie. Wystarczy, że uruchamiając sklep zaakceptujesz dołączony Regulamin i Politykę Prywatności.
Ile zapłacę po pierwszym roku?
W rozliczeniu miesięcznym:
Abonament Standard i Standard Plus - 249 zł netto (306,27 zł brutto)
Abonament Premium - od 599 zł netto (736,77 zł brutto)
Abonament Enterprise - od 5999 zł (7378,77 zł brutto)
W rozliczeniu rocznym:
Abonament Standard i Standard Plus - 2689 zł netto (3307,47 zł brutto)
Abonament Premium - od 6469 zł netto (7956,87 zł brutto)
Abonament Enterprise - od 64 800 zł netto (79704,00 zł brutto)
Pamiętaj, że wybierając dłuższy okres rozliczeniowy, oszczędzasz więcej!
Pełen cennik dla różnych okresów rozliczeniowych cennik jest dostępny tutaj.
Czy hosting sklepu jest w cenie abonamentu?
Tak. Koszt abonamentu uwzględnia pełen hosting usługi, nowoczesną infrastrukturę serwerową i wysoką ochronę Anty-DDoS. Ponadto masz pewność, że twoje oprogramowanie sklepu jest zawsze aktualne i zgodne z najnowszymi wymogami prawnymi. Gwarantujemy dostępność usług na poziomie 99,9% oraz całodobowy monitoring platformy.
Jakie metody dostaw mogę zintegrować ze sklepem?
Ze sklepem możesz zintegrować dowolną metodę dostawy.
Jeśli nie posiadasz własnej umowy z wybranym operatorem, rekomendujemy skorzystanie z usługi Shoper Przesyłki. To bezpłatna i zintegrowana bezpośrednio ze sklepem internetowym usługa logistyczna, dzięki której oszczędzasz czas na indywidualne negocjowanie umów i stawek z firmami kurierskimi.
W ramach jednej usługi korzystasz z najpopularniejszych metod dostawy (tani kurierzy, odbiór zamówienia za pobraniem) oferowanych przez sprawdzonych przewoźników (m.in. DPD, GLS, FedEx, DHL, UPS, Inpost, Orlen Paczka, Poczta Polska). Rozliczasz się wyłącznie za zrealizowane paczki, bez deklaracji minimów. Twoi klienci mogą wybierać taniego kuriera lub inne metody dostawy, a ty wygodnie obsługujesz je z jednego miejsca.
Możesz skorzystać również z pojedynczych, gotowych integracji tylko z wybranymi kurierami lub brokerami kurierskimi. To rozwiązanie sprawdzi się, jeśli działasz na indywidualnej umowie z danym operatorem. Integracje działają w formie aplikacji zintegrowanych z panelem sklepu.
Czy naliczane są dodatkowe opłaty od sprzedaży?
Poza kosztem abonamentu należy uwzględnić opłaty od metod płatności, które udostępnisz w sklepie swoim klientom. Informację dotyczącą wysokości prowizji od poszczególnych metod płatności znajdziesz tutaj.
Czy mogę skorzystać z kilku rodzajów kampanii jednocześnie?
Tak. Różnicowanie kanałów dotarcia do klientów zdecydowanie podnosi skuteczność działań reklamowych i pozwala wypromować sklep internetowy w szerszej grupie klientów. Jeśli jesteś zainteresowany połączeniem kampanii Google Ads, Facebook Ads, TikTok Ads, Allegro Ads, Amazon Ads, WP Ads, Microsoft Ads - napisz do nas!
Kto płaci za przesyłki zwrotne?
Klient, który rezygnuje z zakupu, sam wybiera preferowany sposób nadania przesyłki oraz przewoźnika, a następnie płaci za przesyłkę zwrotną.
Jako sprzedawca możesz udostępnić też opcję bezpłatnych zwrotów. Wówczas pokrywasz koszt przesyłek zwrotnych na podstawie umów zawartych z firmami kurierskimi.
Przy zgłoszeniach reklamacji, samodzielnie ustalasz szczegóły z klientem.
Przetestuj sklep internetowy Shoper przez 14 dni za darmo
Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.