Jak sprzedawać wyposażenie domu w internecie?

W Shoper znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do rozpoczęcia i rozwoju sprzedaży online.

Wypróbuj za darmo
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Własny sklep internetowy z wyposażeniem domu

Otwórz sklep internetowy z wyposażeniem domu

Przyszedł czas na zmiany. Stwórz swój wymarzony sklep z arykułami do domu i ogrodu – bez wiedzy programistycznej i w zaledwie kilka minut.

Prosta instalacja i obsługa sklepu
Bezpłatna pomoc techniczna
14 dni darmowych testów
Szablon graficzny dla twojej branży

Pamiętaj o tym, gdy sprzedajesz wyposażenie domu online

Wirtualne urządzanie wnętrz

Pozwól klientom sprawdzić, jak produkty będą pasować do reszty wystroju.

Pełna obsługa logistyczna

Zleć magazynowanie, pakowanie, wysyłkę zamówień firmie logistycznej.

Dostawa z wniesieniem

Dostarczaj ciężkie produkty prosto do mieszkania.

Poznaj innych sprzedawców wyposażenia domu

No items found.

Sprawdź, jak szybko rozpocząć sprzedaż wyposażenia domu

Tylko 4 kroki dzielą cię od prowadzenia własnego e-sklepu. Dzięki wielu gotowym integracjom w jednym miejscu, biznes w sieci da ci dużo satysfakcji i radości.

1.
Załóż sklep w wersji testowej
Korzystaj z wszystkich funkcjonalności oprogramowania Shoper przez 14 dni za darmo i bez zobowiązań. W razie pytań zadzwoń na całodobową infolinię dla nowych klientów.
2.
Dostosuj wygląd strony i dodaj produkty
Wybierz jeden z gotowych szablonów lub zleć nam indywidualny projekt graficzny sklepu. Dodaj do sklepu artykuły, strony informacyjne – w tym regulamin.
3.
Aktywuj metody płatności i dostaw
Włącz popularne płatności i wysyłki bezpośrednio w panelu sklepu, za pomocą kilku kliknięć i przy minimum formalności.
4.
Zacznij sprzedawać
Zadbaj o unikalną nazwę sklepu, certyfikat bezpieczeństwa SSL. Opublikuj stronę i ciesz się spływającymi zamówienia.

Zobacz, jak skutecznie zwiększyć sprzedaż wyposażenia domu

Nasze usługi pomogą ci szybciej docierać do kupujących i realizować więcej zamówień.

Kampanie reklamowe

Promuj swoją ofertę tam, gdzie są kupujący. Zleć nam kompleksową obsługę kampanii w Google, na Facebooku, Instagramie, TikToku i w wielu innych kanałach.

Pozycjonowanie strony

Zadbaj o widoczność serwisu w najpopularniejszych wyszukiwarkach – Google, Bing, Yahoo. Wyświetlaj produkty jak najwyżej dzięki naszym działaniom SEO. 

Nowe kanały sprzedaży

Prowadź biznes w kilku miejscach jednocześnie - w sklepie i na platformach sprzedażowych typu Allegro, Amazon, w Polsce oraz za granicą.

Dowiedz się więcej

Masz pytania lub potrzebujesz dodatkowych informacji? Skontaktuj się z nami. Chętnie ci pomożemy.

Jak wygląda okres próbny sklepu internetowego?

Przez pierwsze 14 dni korzystasz ze wszystkich funkcjonalności dostępnych w panelu, np. dodajesz produkty, ustawiasz metody płatności i wysyłki. Następnie kupujesz jeden z trzech pakietów i rozwijasz sprzedaż. Jeśli chcesz, możesz też zrezygnować z prowadzenia własnego biznesu.

Czy muszę podpisywać umowę?

Nie. Wystarczy, że uruchamiając sklep zaakceptujesz dołączony Regulamin i Politykę Prywatności.

Ile zapłacę po pierwszym roku?

W rozliczeniu miesięcznym: 

Abonament Standard i Standard Plus - 249 zł netto (306,27 zł brutto)


Abonament Premium - od 599 zł netto (736,77 zł brutto)


Abonament Enterprise - od 5999 zł (7378,77 zł brutto)

W rozliczeniu rocznym:


Abonament Standard i Standard Plus - 2689 zł netto (3307,47 zł brutto)


Abonament Premium - od 6469 zł netto (7956,87 zł brutto)


Abonament Enterprise - od 64 800 zł netto (79704,00 zł brutto)



Pamiętaj, że wybierając dłuższy okres rozliczeniowy, oszczędzasz więcej!

Pełen cennik dla różnych okresów rozliczeniowych cennik jest dostępny tutaj.

Czy hosting sklepu jest w cenie abonamentu?

Tak. Koszt abonamentu uwzględnia pełen hosting usługi, nowoczesną infrastrukturę serwerową i wysoką ochronę Anty-DDoS. Ponadto masz pewność, że twoje oprogramowanie sklepu jest zawsze aktualne i zgodne z najnowszymi wymogami prawnymi. Gwarantujemy dostępność usług na poziomie 99,9% oraz całodobowy monitoring platformy.

Jakie metody dostaw mogę zintegrować ze sklepem?

Ze sklepem możesz zintegrować dowolną metodę dostawy.

Jeśli nie posiadasz własnej umowy z wybranym operatorem, rekomendujemy skorzystanie z usługi Shoper Przesyłki. To bezpłatna i zintegrowana bezpośrednio ze sklepem internetowym usługa logistyczna, dzięki której oszczędzasz czas na indywidualne negocjowanie umów i stawek z firmami kurierskimi.

W ramach jednej usługi korzystasz z najpopularniejszych metod dostawy (tani kurierzy, odbiór zamówienia za pobraniem) oferowanych przez sprawdzonych przewoźników (m.in. DPD, GLS, FedEx, DHL, UPS, Inpost, Orlen Paczka, Poczta Polska). Rozliczasz się wyłącznie za zrealizowane paczki, bez deklaracji minimów. Twoi klienci mogą wybierać taniego kuriera lub inne metody dostawy, a ty wygodnie obsługujesz je z jednego miejsca.

Możesz skorzystać również z pojedynczych, gotowych integracji tylko z wybranymi kurierami lub brokerami kurierskimi. To rozwiązanie sprawdzi się, jeśli działasz na indywidualnej umowie z danym operatorem. Integracje działają w formie aplikacji zintegrowanych z panelem sklepu.

Czy naliczane są dodatkowe opłaty od sprzedaży?

Poza kosztem abonamentu należy uwzględnić opłaty od metod płatności, które udostępnisz w sklepie swoim klientom. Informację dotyczącą wysokości prowizji od poszczególnych metod płatności znajdziesz tutaj.

Czy mogę skorzystać z kilku rodzajów kampanii jednocześnie?

Tak. Różnicowanie kanałów dotarcia do klientów zdecydowanie podnosi skuteczność działań reklamowych i pozwala wypromować sklep internetowy w szerszej grupie klientów. Jeśli jesteś zainteresowany połączeniem kampanii Google Ads, Facebook Ads, TikTok Ads, Allegro Ads, Amazon Ads, WP Ads, Microsoft Ads - napisz do nas!

Kto płaci za przesyłki zwrotne?

Klient, który rezygnuje z zakupu, sam wybiera preferowany sposób nadania przesyłki oraz przewoźnika, a następnie płaci za przesyłkę zwrotną. 

Jako sprzedawca możesz udostępnić też opcję bezpłatnych zwrotów. Wówczas pokrywasz koszt przesyłek zwrotnych na podstawie umów zawartych z firmami kurierskimi. 

Przy zgłoszeniach reklamacji, samodzielnie ustalasz szczegóły z klientem.

Przetestuj sklep internetowy Shoper przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Wypróbuj za darmo
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.