Jak sprzedawać zabawki i akcesoria dziecięce w internecie?

W Shoper znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do rozpoczęcia i rozwoju sprzedaży zabawek i akcesoriów dziecięcych online.

Wypróbuj za darmo
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Własny sklep internetowy z zabawkami i akcesoriami dziecięcymi

Otwórz sklep internetowy z zabawkami i akcesoriami dziecięcymi

Dostarczaj produkty, które pokochają rodzice i dzieci. Uruchom gotowy sklep bez wiedzy programistycznej i baw się sprzedażą w sieci.

Prosta instalacja i obsługa sklepu
Bezpłatna pomoc techniczna
14 dni darmowych testów
Szablon graficzny dla twojej branży

Pamiętaj o tym, gdy sprzedajesz zabawki i akcesoria dziecięce online

Wybór odpowiednich rozwiązań e-commerce wpływa na liczbę zamówień, zadowolenie klientów czy zaufanie do marki. Poznaj te, które sprawdzają się przy sprzedaży zabawek i akcesoriów dziecięcych w internecie. Już dziesiątki naszych klientów z nich korzystają.

Wartości rozwojowe

W opisach produktów wskazuj na konkretne umiejętności ćwiczone przez dziecko.

Poradniki

Twórz eksperckie treści, które pomogą w zakupach.

Atrakcyjna strona

Korzystaj z naszych gotowych szablonów i miej piękny sklep.

Poznaj innych sprzedawców zabawek i akcesoriów dziecięcych

No items found.

Sprawdź, jak szybko rozpocząć sprzedaż zabawek i akcesoriów dziecięcych online

Tylko 4 kroki dzielą cię od prowadzenia własnego e-sklepu z zabawkami i akcesoriami dziedzięcymi. Dzięki wielu gotowym integracjom w jednym miejscu, biznes w sieci da ci dużo satysfakcji i radości.

1.
Załóż sklep w wersji testowej
Korzystaj z wszystkich funkcjonalności oprogramowania Shoper przez 14 dni za darmo i bez zobowiązań. W razie pytań zadzwoń na całodobową infolinię dla nowych klientów.
2.
Dostosuj wygląd strony i dodaj produkty
Wybierz jeden z gotowych szablonów lub zleć nam indywidualny projekt graficzny sklepu. Dodaj do sklepu artykuły, strony informacyjne – w tym regulamin.
3.
Aktywuj metody płatności i dostaw
Włącz popularne płatności i wysyłki bezpośrednio w panelu sklepu, za pomocą kilku kliknięć i przy minimum formalności.
4.
Zacznij sprzedawać
Zadbaj o unikalną nazwę sklepu, certyfikat bezpieczeństwa SSL. Opublikuj stronę i ciesz się spływającymi zamówienia.

Zobacz, jak skutecznie zwiększyć sprzedaż zabawek i akcesoriów dziecięcych przez internet

Nasze usługi pomogą ci szybciej docierać do kupujących i realizować więcej zamówień.

Kampanie reklamowe

Promuj swoją ofertę tam, gdzie są kupujący. Zleć nam kompleksową obsługę kampanii w Google, na Facebooku, Instagramie, TikToku i w wielu innych kanałach.

Pozycjonowanie strony

Zadbaj o widoczność serwisu w najpopularniejszych wyszukiwarkach – Google, Bing, Yahoo. Wyświetlaj produkty jak najwyżej dzięki naszym działaniom SEO. 

Nowe kanały sprzedaży

Prowadź biznes w kilku miejscach jednocześnie - w sklepie i na platformach sprzedażowych typu Allegro, Amazon, w Polsce oraz za granicą.

Dowiedz się więcej o sprzedaży zabawek i akcesoriów dziecięcych online

Masz pytania lub potrzebujesz dodatkowych informacji? Skontaktuj się z nami. Chętnie ci pomożemy.

Jak wygląda okres próbny sklepu internetowego?

Przez pierwsze 14 dni korzystasz ze wszystkich funkcjonalności dostępnych w panelu, np. dodajesz produkty, ustawiasz metody płatności i wysyłki. Następnie kupujesz jeden z trzech pakietów i rozwijasz sprzedaż. Jeśli chcesz, możesz też zrezygnować z prowadzenia własnego biznesu.

Czy muszę podpisywać umowę?

Nie. Wystarczy, że uruchamiając sklep zaakceptujesz dołączony Regulamin i Politykę Prywatności.

Ile zapłacę po pierwszym roku?

W rozliczeniu miesięcznym: 

Abonament Standard i Standard+ - 249 zł netto (306,27 zł brutto)

Abonament Premium - od 599 zł netto (736,77 zł brutto)


W rozliczeniu rocznym:


Abonament Standard i Standard+ - 2689 zł netto (3307,47 zł brutto)


Abonament Premium - od 6469 zł netto (7956,87 zł brutto)


Pamiętaj, że wybierając dłuższy okres rozliczeniowy, oszczędzasz więcej.

Sprawdź pełny cennik Shoper dla różnych okresów rozliczeniowych.

Czy hosting sklepu jest w cenie abonamentu?

Tak. Koszt abonamentu uwzględnia pełen hosting usługi, nowoczesną infrastrukturę serwerową i wysoką ochronę Anty-DDoS. Ponadto masz pewność, że twoje oprogramowanie sklepu jest zawsze aktualne i zgodne z najnowszymi wymogami prawnymi. Gwarantujemy dostępność usług na poziomie 99,9% oraz całodobowy monitoring platformy.

Jakie metody dostaw mogę zintegrować ze sklepem?

Ze sklepem możesz zintegrować dowolną metodę dostawy.

Jeśli nie posiadasz własnej umowy z wybranym operatorem, rekomendujemy skorzystanie z usługi Shoper Przesyłki. To bezpłatna i zintegrowana bezpośrednio ze sklepem internetowym usługa logistyczna, dzięki której oszczędzasz czas na indywidualne negocjowanie umów i stawek z firmami kurierskimi.

W ramach jednej usługi korzystasz z najpopularniejszych metod dostawy (tani kurierzy, odbiór zamówienia za pobraniem) oferowanych przez sprawdzonych przewoźników (m.in. DPD, GLS, FedEx, DHL, UPS, Inpost, Orlen Paczka, Poczta Polska). Rozliczasz się wyłącznie za zrealizowane paczki, bez deklaracji minimów. Twoi klienci mogą wybierać taniego kuriera lub inne metody dostawy, a ty wygodnie obsługujesz je z jednego miejsca.

Możesz skorzystać również z pojedynczych, gotowych integracji tylko z wybranymi kurierami lub brokerami kurierskimi. To rozwiązanie sprawdzi się, jeśli działasz na indywidualnej umowie z danym operatorem. Integracje działają w formie aplikacji zintegrowanych z panelem sklepu.

Czy naliczane są dodatkowe opłaty od sprzedaży?

Poza kosztem abonamentu należy uwzględnić opłaty od metod płatności, które udostępnisz w sklepie swoim klientom. Sprawdź wysokość prowizji od opłaconej transakcji.

Czy mogę skorzystać z kilku rodzajów kampanii jednocześnie?

Tak. Różnicowanie kanałów dotarcia do klientów zdecydowanie podnosi skuteczność działań reklamowych i pozwala wypromować sklep internetowy w szerszej grupie klientów. Jeśli jesteś zainteresowany połączeniem kampanii Google Ads, Facebook Ads, TikTok Ads, Allegro Ads, Amazon Ads, WP Ads, Microsoft Ads - napisz do nas!

Kto płaci za przesyłki zwrotne?

Klient, który rezygnuje z zakupu, sam wybiera preferowany sposób nadania przesyłki oraz przewoźnika, a następnie płaci za przesyłkę zwrotną. 

Jako sprzedawca możesz udostępnić też opcję bezpłatnych zwrotów. Wówczas pokrywasz koszt przesyłek zwrotnych na podstawie umów zawartych z firmami kurierskimi. 

Przy zgłoszeniach reklamacji, samodzielnie ustalasz szczegóły z klientem.

Załóż sklep już od 25 zł netto miesięcznie

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Wypróbuj za darmo
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.