Zobacz, jak możemy pomóc w rozwoju twojego sklepu

Mamy dla ciebie zestaw cennych rad i poradników, które ułatwią ci konfigurację sklepu oraz sprzedaż w internecie.

Dowiedz się więcej
Customer Success

Konfiguracja sklepu/zmiana wyglądu

Wiemy, jak ważne jest pierwsze wrażenie w procesie zakupowym klienta. Podczas konfiguracji strony możesz napotkać wiele pytań, dlatego przygotowaliśmy materiały, które ułatwią ci dopracowanie twojego sklepu.

  • Rozwiń
    Gdzie szukać informacji na temat podstawowej konfiguracji sklepu Shoper?

    Jeśli szukasz pomocy w samodzielnej konfiguracji swojego sklepu na platformie Shoper, koniecznie skorzystaj z naszych poradników wideo oraz artykułów pomocy. Znajdziesz tam dokładne instrukcje, jak krok po kroku skonfigurować poszczególne elementy strony. Zapraszamy również na cykliczne warsztaty “Jak dobrze skonfigurować sklep Shoper?”.

  • Rozwiń
    Jak przygotować sklep na przyjęcie klienta?

    Jesteś w trakcie konfiguracji strony i zastanawiasz się, o co jeszcze trzeba zadbać, by mieć pewność, że sklep jest przygotowany na przyjęcie klienta? Przygotowaliśmy kompleksowy poradnik, w którym zostały usystematyzowane wszystkie działania, które należy zrealizować przed rozpoczęciem sprzedaży.

  • Rozwiń
    Chcę dopracować elementy graficzne mojej strony, gdzie szukać pomocy?

    Twój sklep potrzebuje drobnych poprawek graficznych? Możesz wdrożyć zmiany poszczególnych elementów z pomocą naszych poradników. Jeśli nie czujesz się na siłach lub nie masz czasu, wykonamy dla ciebie wybraną usługę graficzną. Zapoznaj się ze szczegółami oferty i skontaktuj się z nami pod numerem telefonu, który znajdziesz na stronie. Możesz również napisać do nas na adres: [email protected]

  • Rozwiń
    Chcę zmienić szatę graficzną mojej strony, jakie mam możliwości?

    Jeśli chcesz zmienić szatę graficzną swojej strony kompleksowo, koniecznie sprawdź ofertę naszych szablonów. Zwróć uwagę na predefiniowane moduły charakterystyczne dla danego szablonu. Pamiętaj, że prezentowane treści pełnią jedynie funkcję demonstracyjną. Konfigurację zakupionego szablonu ułatwi ci instrukcja dostępna w nagłówku wersji demo - “opis szablonu”. Opłata za szablon jest jednorazowa i zawiera również gwarancję kompatybilności z przyszłymi aktualizacjami oprogramowania.

    Jeśli potrzebujesz bardziej spersonalizowanego rozwiązania, które będzie zgodne z twoimi preferencjami, zapoznaj się z naszą ofertą indywidualnych projektów graficznych. Wszelkie wątpliwości związane z wyborem odpowiedniego dla ciebie pakietu chętnie wyjaśnimy w rozmowie. Zadzwoń lub napisz do nas.

  • Rozwiń
    Chcę zlecić stworzenie sklepu na platformie Shoper. Kto może zrealizować taką usługę?

    Jeśli tylko potrzebujesz dodatkowego wsparcia, szukasz kogoś, kto wykona dla ciebie specjalne zlecenie - znamy świetnych ekspertów, którzy mogą to zrobić dla ciebie. Skontaktuj się z działem Premium, który pomoże w realizacji twojego projektu. Możesz również zgłosić się po wsparcie do naszych resellerów, którzy na co dzień pracują ze sklepami na platformie Shoper.

Marketing i pozyskiwanie klientów

Twój sklep jest w pełni przygotowany na przyjęcie klientów, a teraz zastanawiasz się, jak ich pozyskać? Zapoznaj się z poniższymi odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania odnośnie do pozyskiwania ruchu stronie.

  • Rozwiń
    Kto wykona dla mnie reklamę Google Ads, Facebook Ads?

    Właścicielom sklepów internetowych pracujących na naszym oprogramowaniu, oferujemy usługę profesjonalnej reklamy Google Shopping oraz Facebook Ads. Posiadamy doświadczenie w prowadzeniu skutecznych kampanii produktowych. Naszą przewagą jest rozwiązanie dostosowane dla użytkowników platformy Shoper oraz atrakcyjne warunki współpracy. Przejdź do panelu sklepu i w zakładce Shoper Kampanie dołącz do czatu -nasi specjaliści czekają na twoje pytania.

  • Rozwiń
    Jak zwiększyć widoczność mojego sklepu w wyszukiwarce Google?

    Na widoczność strony w wyszukiwarce Google oddziałuje wiele czynników. Pewne elementy mające wpływ na pozycję sklepu można optymalizować we własnym zakresie. Przygotowaliśmy szereg poradników, które podpowiedzą ci, o co należy zadbać i jak to zrobić. Zajrzyj do działu SEO na naszym Uniwersytecie Shoper.

    Możesz również skorzystać z usługi SEO, która oferuje kompleksowe pozycjonowanie sklepów internetowych Shoper. Zapoznaj się z ofertą, a następnie zostaw do siebie kontakt. Specjalista z działu SEO skontaktuje się z tobą i odpowie na wszystkie wątpliwości.

  • Rozwiń
    Skąd jeszcze pozyskiwać ruch dla mojego sklepu?

    Oprócz reklamy w wyszukiwarce i w social mediach, warto pokazywać się ze swoją marką również w miejscach, które agregują oferty z różnych sklepów. Mogą to być porównywarki cenowe, takie jak Ceneo czy Skąpiec. Istnieją również branżowe platformy, typu Domodi, Allani, Homebook, Favi, które umożliwiają zaprezentowanie asortymentu sklepu szerszemu gronu odbiorców. Instrukcje dotyczące rozpoczęcia działalności na wspomnianych platformach znajdziesz w powyższych linkach.

  • Rozwiń
    Dlaczego mój sklep nie sprzedaje?

    Na sukces sklepu składa się wiele elementów, które tworzą system naczyń połączonych. Zastanawiasz się, dlaczego twój sklep nie sprzedaje? Podpowiadamy, co może być przyczyną. Sprawdź usystematyzowaną listę czynników mających wpływ na realizację celu. Zastanów się, czy na pewno każdy z wymienionych punktów jest dopracowany w odpowiednim stopniu.

  • Rozwiń
    Gdzie mogę monitorować efekty moich działań?

    Efekty swoich działań możesz monitorować za pomocą Google Analytics. Jest to potężne, darmowe narzędzie od Google, które dostarczy ci wielu danych obrazujących sytuację twojego sklepu. Sprawdź, jak łatwo zintegrować sklep z Google Analytics z poziomu panelu administracyjnego. Nie czekaj i zacznij zbierać dane już teraz, ponieważ możesz ich wkrótce potrzebować!

Zwiększenie efektywności sprzedaży

Masz sklep internetowy, ale sprzedaż w nim nie jest dla ciebie zadowalająca? Sprawdź, co możesz zrobić, by zwiększyć efektywność swojej strony.

  • Rozwiń
    Jak zoptymalizować mój sklep, by zwiększyć szansę na sprzedaż?

    Sama konfiguracja sklepu ma bardzo duże znaczenie w efektywności działań marketingowych. Najlepsze praktyki e-commerce mogą zwiększyć szansę na sprzedaż i powodować wzrost średniej wartości współczynnika konwersji. Na naszym internetowym Uniwersytecie znajdziesz wiele praktycznych porad związanych z dopracowaniem twojego sklepu.

    Sama konfiguracja sklepu ma bardzo duże znaczenie w efektywności działań marketingowych. Najlepsze praktyki e-commerce mogą zwiększyć szansę na sprzedaż i powodować wzrost średniej wartości współczynnika konwersji. Na naszym internetowym Uniwersytecie znajdziesz wiele praktycznych porad związanych z dopracowaniem twojego sklepu.

    Na początek możesz sprawdzić kondycję następujących podstron:

  • Rozwiń
    Jak wzbudzić zaufanie do mojego sklepu?

    Zaufanie do sklepu pełni bardzo ważną rolę w podjęciu decyzji o zakupie. Dlatego trzeba dostarczyć potencjalnemu klientowi wszelkich niezbędnych informacji, które rozwieją jego wątpliwości. W pierwszej kolejności zadbaj więc o odpowiedni opis swojej działalności. Przedstaw się, zamieść najważniejsze informacje o twoim sklepie i udostępnij dane kontaktowe. Zrób wszystko, by klient mógł się z tobą swobodnie skontaktować, jeśli tylko będzie miał na to ochotę. Sprawdź, jak powinna wyglądać strona informacyjna o firmie, a także w pełni funkcjonalna strona kontaktowa.
    Kolejnym elementem istotnym w budowaniu zaufania są opinie konsumenckie. Społeczny dowód słuszności, czyli w tym przypadku recenzje tych, którzy już u ciebie kupili, powinny znajdować się na stronie sklepu. Efektywne pozyskiwanie opinii od kupujących i atrakcyjną ich prezentację zapewniają narzędzia Getreview i Trustmate. Zapoznaj się z ich możliwościami i czym prędzej uruchom moduł opinii w swoim sklepie, by nie tracić klientów.

  • Rozwiń
    Jak zachęcić klienta, by wrócił do mojego sklepu na kolejne zakupy?

    Byłoby idealnie, gdyby raz pozyskany klient wrócił do ciebie na kolejne zakupy, a być może nawet polecił twój sklep znajomym. Dlatego, aby go do tego zachęcić, udostępnij mu możliwość zbierania punktów za zakupy w ramach programu lojalnościowego. Korzyść w postaci rabatu czy gratisu zmotywuje go do powrotu i pozostawi miłe wrażenie. By nie pozwolić o sobie zapomnieć, zadbaj o budowę bazy subskrybentów, którym prześlesz atrakcyjne treści w postaci e-mail marketingu.

  • Rozwiń
    Potrzebuję dodatkowej funkcjonalności, jakie mam możliwości?

    Chcesz rozwijać swój sklep, usprawniać procesy lub potrzebujesz niestandardowej funkcjonalności? Zajrzyj do naszej bazy aplikacji stworzonych z myślą o sklepach Shoper. Znajdziesz tam wiele przydatnych dodatków, które pomogą zautomatyzować codzienną pracę związaną ze sprzedażą online, uatrakcyjnią stronę, a nawet zwiększą szansę na wyższy współczynnik konwersji.

    Możesz również skorzystać z pomocy ekspertów, którzy mogą wykonać dla twojego sklepu dodatkową funkcjonalność na zamówienie. W tym celu sprawdź listę naszych resellerów.

  • Rozwiń
    Gdzie szukać inspiracji przy budowaniu strony sklepu?

    Zapraszamy do sklepu poglądowego, który stworzyliśmy dla użytkowników naszej platformy. Sklep na wzór pomaga zwizualizować efekt końcowy przykładowej, w pełni funkcjonalnej strony, stworzonej na platformie Shoper. Znajdziesz tam inspiracje rozwiązań graficznych, wzorcowe karty produktów, strony informacyjne, a także przykłady zastosowania dodatkowych aplikacji. Każda sekcja zawiera dokładne objaśnienia i instrukcje, które pomogą wdrożyć proponowane rozwiązania.

  • Rozwiń
    Czy mój sklep jest zgodny z najlepszymi praktykami e-commerce?

    Jeśli zastanawiasz się, czy twój w pełni skonfigurowany sklep internetowy jest zgodny z najlepszymi praktykami branży e-commerce, chcesz zasięgnąć rady lub opinii – dołącz do naszych darmowych warsztatów online. Audyt sklepu internetowego na żywo to cykliczne szkolenie, podczas którego omawiamy dwie wybrane strony, które zgłoszą się przez formularz podczas zapisu. Wskazówki, których udzielamy możesz zastosować w swoim sklepie. Przejdź do zapisów, by poznać szczegóły i zarezerwować dla siebie miejsce w aktualnie dostępnym terminie.

Przetestuj sklep internetowy
Shoper przez 14 dni za darmo

Podając maila akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności

Praktyczna wiedza o tym,
jak prowadzić biznes w sieci

Skorzystaj z rad ekspertów Shoper i sprzedawaj lepiej przez internet.

Uniwersytet Shoper

Korzystaj z bazy wiedzy opracowanej przez naszych specjalistów Customer Success. Treściwe artykuły pozwolą ci zgłębić tajniki e-commerce i marketingu internetowego.

Dowiedz się więcej

Warsztaty online

Każdego miesiąca wypełniamy kalendarz webinarów po brzegi. Weź udział w darmowych szkoleniach online i korzystaj z wiedzy ekspertów.

Dowiedz się więcej

Poradniki e-commerce

Zyskaj dostęp do tematycznych e-booków, raportów branżowych i prasówek e-commerce. Dołącz do naszego newslettera.

Dowiedz się więcej

Jak założyć sklep internetowy?

Praktyczne kompendium wiedzy o tym, jak otworzyć sklep internetowy krok po kroku. 10 rozdziałów o tym, jak zacząć sprzedaż online.

Dowiedz się więcej

Wideoprzewodnik

Przejdź do praktyki z własnym e-sklepem. Wskazówki i odpowiedzi na pytania odnajdziesz w naszych artykułach i wideo poradnikach.

Dowiedz się więcej

Shoper Blog eXperience

Wskazówki i porady. Nowości. Inspiracje. Rynek e-commerce.

Dowiedz się więcej

Centrum pomocy

Artykuły pomocy z zakresu obsługi platformy Shoper.

Dowiedz się więcej

Bądź z nami na bieżąco w mediach społecznościowych

Poznaj historie sukcesu naszych klientów

Subskrybuj nasz kanał YouTube i nie przegap kolejnych nagrań!

Przetestuj sklep internetowy
Shoper przez 14 dni za darmo

Podając maila akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności