Czasami jestem boska tshirt

„Rozdarta jestem”, „Not Ideal But Perfect”, „Just Fired My Stylist” – t-shitrty z takimi nadrukami potrafią przyciągnąć uwagę. Dlatego Katarzyna Laskowska, którą pewnie kojarzysz z wybiegów modowych i telewizji, postanowiła je sprzedawać. Ty też możesz. Spróbuj.

Zawsze jest pora… na własny biznes

Modelka, aktorka, gwiazda telewizyjna. Widziałeś ją u boku Mariusza Szczygła w polsatowskim „Na każdy temat”, albo w serialu „Klinika złamanych serc”. Na antenie TVN Style prowadziła program „Między nami rodzicami”. Teraz Katarzynę Laskowską warto poznać z jeszcze innej – choć jak ona sama mówi – nie tak wcale tajemniczej strony. W rozmowie z serwisem Boska.pl wspominała bowiem, że po latach pracy w telewizji zdecydowała się wrócić do swoich artystycznych korzeni. Dlatego uruchomiła własną markę modową, która stawia na rzeczy proste i wygodne, ale z charakterem. „Ma być lekko, śmiesznie i oryginalnie. Inspirujemy się otaczającą nas rzeczywistością” – pisze na stronie sklepu, uruchomionego na platformie sklepów internetowych Shoper pod adresem floralmoral.com.

A pytana, co wyróżnia jej pomysł na koszulkowy biznes wymienia oryginalność nadruków, humor, a przede wszystkim motto marki: dress yourself in your own personality. Bo Floral Moral została pomyślana jako coś więcej niż tylko firma sprzedająca t-shirty. Te koszulki mają mieć osobowość, mają przyciągać i mówić więcej niż tysiąc słów. Oraz, oczywiście, muszą być na czasie.

Zadziorne, elektryzujące, własne

„Śledzisz trendy, wiesz o czym się mówi? W takim razie trafiłaś w idealne miejsce” – wita cię strona z kolekcją „zadziornych” koszulek. Mogłoby się wydawać, że na dzisiejszym rynku sprzedaż t-shirtów to nic niezwykłego, że ciężko odebrać klientom sieciówkom i mocnej konkurencji, ale jak się okazuje, ludzie bardzo chętnie sięgają po ciuchy „zadziorne”, „z przekazem”, nawet jeśli nieco droższe od tych z popularnego sklepu, ale jednak bardziej wyjątkowe. „Odpowiednio dobrana koszulka z napisem to sposób prezentowania swojej filozofii życiowej, jak i codziennych problemów, z jakimi się zmagamy” – twierdzi pomysłodawczyni marki Floral Moral. Ktoś powie: jest znana, to ma łatwiej. Może i coś jest na rzeczy, ze swojej popularności trzeba przecież korzystać, ale w samym sklepie Katarzyna nie firmuje nadruków swoim nazwiskiem. Tu t-shirty mają się bronić same.

„Czasami jestem boska”, „My skills pay my bills”, „Troszkę popaprana”… To tylko niektóre z przykładów. A za wszystkie odpowiada sama Katarzyna – jak twierdzi, każdy t-shirt, bluza czy koszula, która pojawia się na floralmoral.com musi przejść przez jej ręce. Bo jak własny biznes, to własny. Bez chodzenia na łatwiznę.

Jak sprzedawac tshirty w internecie

Sklep Katarzyny to jeden z tych przykładów, którymi warto się zainspirować jeśli po twojej głowie chodzą równie artystyczne i śmiałe pomysły. Zatem jeżeli ty też chcesz się podobnie realizować, podbić serca ludzi ciekawym pomysłem na biznes i ciuchy – zobacz jeszcze 5 innych e-biznesów, które pokażą ci, jak można z powodzeniem sprzedawać swoje pasje przez internet. Bo fajne pomysły szkoda trzymać w szufladzie. #Spróbuj.