Sklep internetowy Shoper

Kiedyś sama miała problem z udanymi zakupami, dziś sprzedaje dokładnie to, czego chciała. Zobacz wideo z założycielką sklepu Nancy Accessories i zainspiruj się do własnego biznesu.

 

„Pomysł na sklep zrodził się, kiedy… zamówiłam kiedyś przez internet etui do telefonu. Przyszło zniszczone, zapakowane w brzydkie opakowanie, wyglądało zupełnie inaczej niż na zdjęciu. Zdecydowanie różniło się od tego, które zamawiałam. Kiedy chciałam je zareklamować, nie uzyskałam odpowiedzi od biura obsługi klienta” – mówiła nam już kiedyś o genezie swojej marki i sklepu Magdaleny Kucia-Ochal, przy okazji wywiadu na naszego bloga.

Od startu Nancy Accessories minęło już trochę czasu, więc jest o czym opowiadać. Jak sama podkreśla: „Znany i lubiany na pewno ma ułatwiony start, ale tylko start. W miarę upływu czasu odbiorcy weryfikują jednak, czy ich cenny czas i pieniądze warto poświęcić właśnie na niego. Wartość budowaną jedynie na wyglądzie trudno jednak wybronić. Dlatego staram się dbać o przekazywane innym treści, bo wiem, że to ważne dla budowania własnej społeczności”.

Między innymi o tym, co zrobić, by przekonać się do siebie i zatrzymać klienta na dłużej, rozmawialiśmy z szefową Nancy Accessories podczas specjalnych warsztatów, z których nagranie obejrzysz teraz na naszym YouTube. Każdy kto dopiero myśli albo zaczyna rozkręcać własną markę w internecie, na pewno znajdzie w nim wiele przydatnej wiedzy.