Wyeksponuj mocne strony swojego sklepu, lepiej obsługuj kupujących i jeśli trzeba – szybko i wygodnie zsynchronizuj sklep Shoper z Subiektem GT. Oto twoje trzy nowe, ulubione aplikacje.

Oferta App Store Shoper, dostarczającego aplikacje usprawniające prowadzenie sklepu i sprzedaż przez internet, poszerzyła się o trzy nowe i funkcjonalne narzędzia. Każde z nich może wspomóc codzienną pracę e-biznesu pracującego na platformie Shoper.

Aplikacja Info Ikony pozwala na lepsze eksponowanie sklepowej oferty – przez wykorzystanie ikon i krótkich tekstów, które w formie hiperlinków mogą kierować do konkretnych produktów lub sekcji na stronie sklepu. Na pewno widziałeś podobne rozwiązania w wielu innych, markowych sklepach – teraz możesz je włączyć również u siebie. Dzięki tej aplikacji zamieścisz ładnie wyglądające ikony z krótkim opisem, dowolnie reklamujące twoją ofertę. W jednym pakiecie otrzymujesz gotowy zestaw ikon oraz możliwość dostosowania wyglądu do stylu prowadzonego przez ciebie sklepu. A jeśli lubisz iść pod prąd, możesz również zastosować własne ikony, a do grafik dołączyć odpowiednie linki. Proste? Proste! I, jak widać po pierwszych testach, bardzo efektywne.

Ikony Info Aplikacja

Labelcall to z kolei debiutująca w AppStore Shoper (i na urządzeniach z Androidem) aplikacja, która na nowy poziom wynosi jakość obsługi klienta w sklepie internetowym. Załóżmy bowiem, że podajesz jako jedną z form kontaktów z twoim sklepem rozmowę telefoniczną – klient dzwoni do ciebie, przedstawia się, a ty go wypytujesz przez kilka minut o jego preferencje, zainteresowania i problemy. Być może nawet któryś raz z rzędu pytasz o to samo tego samego klienta. Labelcall natomiast pozwala zaoszczędzić ten czas i usprawnić kontakt z dzwoniącym – podczas połączenia aplikacja automatycznie zastępuje numer telefonu klienta danymi pochodzącymi z systemu Shoper. Dzięki temu nie musisz przeprowadzać długich wywiadów z rozmówcą w celu poznania jego historii (chyba że bardzo tego chcesz). Labelcall dostarczy ci wszystko, czego potrzeba do usprawnienia kontaktu z klientem (rozpoznanie rozmówcy następuje w oparciu o numer telefonu, podany przez niego w ostatnim zamówieniu – niezależnie od tego, czy jest to stały klient, czy też było to zamówienie złożone bez zakładania konta).

I na koniec wisienka na torcie: Synchronizator Shoper x Subiekt GT. Czyli – jak sama nazwa wskazuje – aplikacja przeznaczona do wymiany informacji pomiędzy Subiektem GT a sklepem internetowym Shoper. Jej najważniejszą funkcjonalnością jest dwukierunkowy przesył danych – z Subiekta wysyłane są informacje o towarach, ceny, stany magazynowe oraz zdjęcia, w drugą stronę natomiast zamówienia i dane kontrahentów. Program pozwala również na jednoczesną automatyczną pracę z wieloma sklepami internetowymi Shoper i co ważne – żeby to zrobić nie trzeba posiadać specjalistycznej wiedzy informatycznej. Synchronizator wyposażony został w łatwy i czytelny interfejs,działa automatycznie, obsługuje warianty towarów w sklepie Shoper oraz pozwala na samodzielne definiowanie szerokiego zakresu integracji. Więcej szczegółów związanych z działaniem tej aplikacji opiszemy w jednym z następnych wpisów.