Centrum Prasowe

Informacje prasowe

Czy unijny zakaz geoblokowania zmieni polski e-handel?

2018-12-12

Od 3 grudnia sklepy internetowe nie mogą ukrywać produktów przed internautami z innych krajów UE ani blokować ich zakupu. Kupujący mają – przynajmniej teoretycznie – powody do radości. A co ze sprzedawcami? Jak zakaz geoblokowania wpłynie na polski e-handel – prognozują eksperci platformy Shoper.

Więcej

Black Friday w sieci znowu rekordowy i lepszy od Cyber Monday

2018-11-27

301 proc. wzrostu – takiego skoku sprzedaży jeszcze nie było! Z okazji Black Friday 23 listopada sklepy na platformie Shoper odnotowały ponad trzykrotnie wyższą wartość transakcji niż średnia sprzedaż z października i o 92 proc. niż przed rokiem. Nową świecką tradycją staje się też Cyber Monday, który także pobił zeszłoroczny rekord.

Więcej

Kwadrans wystarczy nam na zakupy. Ale e-zakupy

2018-11-20

Dokładnie 15 minut i 44 sekundy – tyle trwa przeciętnie wizyta w e-sklepie na platformie Shoper zakończona zakupem. Firma przeanalizowała dane od kilku tysięcy swoich klientów na temat czasu, jaki w ich sklepach spędzają kupujący. Wpływa na niego zarówno ich płeć jak i wiek. Najbardziej wydłuża go jednak decyzja o udaniu się “do kasy”, choć […]

Więcej

Koniec z folią bąbelkową w e-przesyłkach?

2018-11-06

70 proc. śmieci w morzach to plastik jednorazowego użytku, dlatego za trzy lata w Unii Europejskiej mają zniknąć plastikowe słomki, sztućce, czy patyczki do uszu. Niemcy idą krok dalej. Od stycznia 2019 r. wprowadzają ograniczenia ilości plastiku w opakowaniach. Dotyczy to też przesyłek pocztowych. Także tych z polskich sklepów internetowych. Shoper podpowiada, jak przygotować się […]

Więcej

Unique Selling Proposition: 7 e-sklepów, które robią to dobrze

2018-10-18

Musisz być pierwszy, najlepszy, albo inny – ta porada jest starsza niż internet, ale idealnie pasuje do prowadzenia sklepu w sieci. Założenie go jest tak proste, że z reguły konkurujesz już z setką podobnych biznesów. Ekspert Shopera podpowiada, jak nie zginąć w tym tłumie.

Więcej

Kontakt

Barbara Kaleńczuk

Kontakt dla mediów
i inwestorów