Dywersyfikacja, czyli spryt w e-commerce
2018-10-03
Chcesz skutecznie sprzedawać przez internet? Nie obstawiaj tylko jednego kanału sprzedaży. Obstaw kilka. Odpowiednio połączone pozwolą martwić się tylko jednym – realizowaniem zamówień na czas.
2018-10-03
Chcesz skutecznie sprzedawać przez internet? Nie obstawiaj tylko jednego kanału sprzedaży. Obstaw kilka. Odpowiednio połączone pozwolą martwić się tylko jednym – realizowaniem zamówień na czas.
2018-09-27
E-commerce w Polsce rośnie w tempie 18 proc. rocznie (uśredniając wg. danych PwC i Gemius). Nie dziwi więc zainteresowanie wejściem na ten rynek. Zwłaszcza, że założenie e-sklepu i działalności gospodarczej można już sprowadzić do kilku kliknięć. Z pozoru więc proste, a jednak tylko wybrane sklepy z sukcesem zakończą pierwszy rok działalności. Kluczem jest eliminacja czynności […]
2018-09-26
Z danych platformy Shoper wynika, że 4 proc. właścicieli e-sklepów posiada więcej niż jedną witrynę. Wykorzystanie tego samego mechanizmu działania może być przepisem na sukces. Jak dobrze założyć kolejny sklep?
2018-08-24
W podręczniku do ekonomii wygląda to banalnie. Krzywa popytu przecina się z krzywą podaży. W punkcie równowagi wyznaczają optymalną cenę. W rzeczywistości, bardziej złożonej niż szkolny wykres, sprzedawcy odnajdują ten punkt powoli – metodą prób i błędów. Dobra strategia cenowa sprawi, że tych drugich będzie jak najmniej.
2018-08-16
Rynek e-commerce rośnie codziennie. Klientów przybywa, a oferta e-sklepu może być skierowana na cały świat. Dla przedsiębiorców to sytuacja idealna. Co jednak zrobić w przypadku, gdy klientów okresowo pojawia się zbyt wielu? Sklep nie może nagle przestać działać. Właściciel drogerix.pl stanął przed takim wyzwaniem – wybrać dobry program, czy stabilny serwer?
2018-08-03
Ile czasu potrzeba, żeby w e-commerce zniechęcić do siebie klienta? 47 proc. internautów oczekuje, że witryna sklepu załaduje się w ciągu maksymalnie dwóch sekund, a 40 proc. opuści ją, jeśli zajmie to od trzech do czterech sekund. W handlu internetowym walka o uwagę klienta trwa już w czasie liczonym kilka miejsc po przecinku.
Barbara Kaleńczuk
Kontakt dla mediów
i inwestorów