Centrum Prasowe

Informacje prasowe

Dywersyfikacja, czyli spryt w e-commerce

2018-10-03

Chcesz skutecznie sprzedawać przez internet? Nie obstawiaj tylko jednego kanału sprzedaży. Obstaw kilka. Odpowiednio połączone pozwolą martwić się tylko jednym – realizowaniem zamówień na czas.

Więcej

W e-commerce skup się na najważniejszym

2018-09-27

E-commerce w Polsce rośnie w tempie 18 proc. rocznie (uśredniając wg. danych PwC i Gemius). Nie dziwi więc zainteresowanie wejściem na ten rynek. Zwłaszcza, że założenie e-sklepu i działalności gospodarczej można już sprowadzić do kilku kliknięć. Z pozoru więc proste, a jednak tylko wybrane sklepy z sukcesem zakończą pierwszy rok działalności. Kluczem jest eliminacja czynności […]

Więcej

Wielosklepowość w handlu internetowym

2018-09-26

Z danych platformy Shoper wynika, że 4 proc. właścicieli e-sklepów posiada więcej niż jedną witrynę. Wykorzystanie tego samego mechanizmu działania może być przepisem na sukces. Jak dobrze założyć kolejny sklep?

Więcej

Jak wyjść z pudełka i rozwinąć swój e-sklep?

2018-08-16

Rynek e-commerce rośnie codziennie. Klientów przybywa, a oferta e-sklepu może być skierowana na cały świat. Dla przedsiębiorców to sytuacja idealna. Co jednak zrobić w przypadku, gdy klientów okresowo pojawia się zbyt wielu? Sklep nie może nagle przestać działać. Właściciel drogerix.pl stanął przed takim wyzwaniem – wybrać dobry program, czy stabilny serwer?

Więcej

W e-commerce o klienta walczy się na sekundy

2018-08-03

Ile czasu potrzeba, żeby w e-commerce zniechęcić do siebie klienta? 47 proc. internautów oczekuje, że witryna sklepu załaduje się w ciągu maksymalnie dwóch sekund, a 40 proc. opuści ją, jeśli zajmie to od trzech do czterech sekund. W handlu internetowym walka o uwagę klienta trwa już w czasie liczonym kilka miejsc po przecinku.

Więcej

Kontakt

Barbara Kaleńczuk

Kontakt dla mediów
i inwestorów