Rafał Jonkisz, współzałożyciel marki ciuchów streetwearowych Balmora CLothing, opowiada nam o łączeniu popularności z biznesem online. I czy sławny ma w internecie łatwiej.

 

Na naszym Facebooku, a potem także na tym oto blogu, zapraszamy was na cykliczne spotkania z właścicielami sklepów internetowych Shoper i pasjonatami e-handlu, którzy podczas spotkań live, opowiadają o swoich pomysłach na biznes w sieci i największych wyzwaniach w codziennej pracy. 

Nowa jakość w Polsce

Kolejnym gościem takiego spotkania był Rafał Jonkisz, który od dwóch lat z powodzeniem działa w branży e-commerce, tworząc wraz ze swoim wspólnikiem, Sebastianem Chłodnickim, markę ciuchów streetwearowych Balmora Clothing.

Rafał to Mister Polski 2015, półfinalista Mister World 2016, sportowiec i dobrze znana postać show-biznesu. Kiedy uruchamiał sklep Balmora Clothing na oprogramowaniu Shoper mówił nam, że chce wprowadzić nową jakość do internetu: „Na Zachodzie czy w Stanach takich sklepów, jaki my chcemy stworzyć, są dziesiątki. W Polsce jest ich znacznie mniej, co osobiście odczuwam, gdy robię zakupy. Na szczęście moda męska w Polsce ewoluuje. Chcemy, aby nasza marka była powiewem świeżości w naszym kraju”.

Jeśli ktoś ma fajny pomysł i…

Markę Balmora Clothing stworzyło dwóch przyjaciół, którzy chcieli zmierzyć się z  branżą modową, która pod względem liczby aktywnych sklepów internetowych, jest jedną z najczęściej wybieranych – według raportu Shopera za 2021 rok, sprzedaje w niej 22 proc. wszystkich sklepów online.

Wybrali jednak wąską specjalizację – wysokiej jakości modę uliczną, tzw. streetwear, tworzoną w Polsce, w łódzkich szwalniach. “Jeśli ktoś ma fajny pomysł i odpowiednio go zrealizuje, to wszystko jest osiągalne. My uderzyliśmy w coś, co sami znamy i rozumiemy” – mówi nam Rafał.

Sklep internetowy z siłą social media

Swoją markę budują teraz na silnym asortymencie, który już niedługo rozwinie się o kolekcję dla kobiet. Najważniejszym filarem promocji są dla Balmory media społecznościowe. 

Rafał Jonkisz w pełni wykorzystuje je, by sprzedawać tworzone z pasją produkty. Swoją wierną społeczność – 342 tys. obserwujących na Instagramie – informuje o nowościach i akcjach specjalnych, które pojawiają się w sklepie balmoraclothing.com. 

Chcesz wiedzieć? Zapraszamy na całą rozmowę: