Sklep z odzieżą damską - Lillow.pl przeniosło się na Shoper

Wybór oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego to jedna z kluczowych decyzji biznesowych. Dobre rozwiązanie pozwala skupić się na tym, co najważniejsze. Inaczej pora je zmienić. Zobacz, czego wcześniej brakowało Izie z Lillow.pl i co z tym zrobiła.

„Wyobraź sobie ubrania, które są bardzo wygodne, ponadczasowe, uniwersalne, przez co pasują na różne okazje i zostały wykonane z doskonałej jakości materiałów, dzięki czemu ich noszenie sprawia ogromną przyjemność. Witamy Cię w sklepie Lillow. Staramy się kreować zupełnie inny świat, taki, w którym moda nie zanieczyszcza środowiska. Naszym świadomym wyborem jest ekologiczna produkcja ubrań, bo ekologia i fair trade są dla nas niezwykle ważne” – czytamy na stronie sklepu internetowego marki, Lillow.pl.

Pierwszy sklep ich powstał z pomocą agencji i z wykorzystaniem oprogramowania open source (Sylius). Od czerwca 2020 roku Lillow.pl pracuje już na platformie sklepów internetowych Shoper. O decyzję i korzyści z tej zmiany zapytaliśmy Izę Sowę, właścicielkę marki.

Nowoczesny i atrakcyjny design sklepu Lillow

Dlaczego Lillow przeniosło się na Shoper?

Podstawowym problemem w naszym przypadku był brak wsparcia ze strony początkowego twórcy sklepu. Zawiodła także komunikacja na linii my — agencja. Ustalenia nie były wystarczająco dokładnie sprecyzowane, skutkiem czego okazało się, że nie możemy liczyć na szkolenie z działania sklepu. Tymczasem wychodziłyśmy z założenia, że poniesiona przez nas jednorazowo spora kwota na stworzenie sklepu zapewni nam również kontakt z pomocą.

Zmień swój e-sklep na lepszy, tak jak Lillow

Codzienna obsługa sklepu była dla nas wyzwaniem. Wszystko musiałyśmy rozgryźć same i nie wspominamy tego okresu dobrze. Wytrzymaliśmy długo — niemal dwa lata. Jednak nasz biznes się rozwijał, potrzebowałyśmy nowych rozwiązań. Kontakt z agencją był utrudniony także ze względu na wewnętrzne podziały tejże. W grę wchodził właściwie tylko e-mail — ale czas oczekiwania na odpowiedź był bardzo długi, a ona sama nie zawsze satysfakcjonująca.

Bardzo chciałyśmy rozbudować sklep o dodatkowe narzędzia, w naszym odczuciu must have w branży e-commercejak integracja z InPostem. I ostatnie, choć wcale nie mniej ważne — chciałyśmy prowadzić działania reklamowe oraz pozycjonowanie sklepu. Dotychczasowa platforma nie była dobrze przygotowana pod tym kątem.

Testowałyśmy kilka. Chciałyśmy, aby nasz sklep korzystał z nowoczesnej technologii, by miał rozwiązania, które są oczekiwane przez kupujących, a także usprawniają codzienną pracę.

Iza Sowa z Lillow przeniosła sklep internetowy na Shoper

 

Co się zmieniło?

Przede wszystkim obsługa! Szybko i sprawnie Dział Obsługi Klienta odpowiada na nasze pytania niezależnie od wybranego sposobu kontaktu. Shoper ma integracje, na których nam zależało, dzięki temu wszystkie etapy obsługi zamówienia realizujemy płynnie, są zautomatyzowane. Co bardzo pomaga.

Wiele rozwiązań z obszaru zarządzania produktami przypadło nam do gustu — szczególnie multiakcje — znacznie przyspieszają codzienną pracę. Doceniamy również dostęp do zasobów edukacyjnych — korzystamy w miarę potrzeb. Shoper jest bardzo intuicyjny. W zasadzie można po prostu usiąść do takiego panelu administracyjnego i założyć sobie sklep.

Jak się prowadzi swój biznes, to nie ma się czasu na  wszystko. A tu mam takie poczucie, że Shoper zadziałał i wszystko jest tak, jak powinno być. To Shoper dba o aktualizacje, śledzi, co się zmienia w prawie czy algorytmach Google. Ja, jak przedsiębiorca, mogę zająć się czymś zupełnie innym. 

No i najważniejsze — działania reklamowe, na których nam zależało, realizujemy zgodnie z planem. Sklep jest prosty i estetyczny. W naszym założeniu ma nie rozpraszać kupujących. To ubrania mają tu największą rolę do odegrania.

Plany na przyszłość

Czy jest idealnie? Jeszcze nie, ale pracujemy nad tym. Ciągle też uczymy się, jak najlepiej wykorzystać dostępne w sklepie Shoper funkcje i narzędzia. Doceniamy na przykład opcję zmiany stanów magazynowych bez konieczności wchodzenia w każdy produkt i ręcznej modyfikacji. Pomocna jest też funkcja tworzenia kodów rabatowych, ale liczymy jeszcze na dodatkowe rozwiązania. Możliwe, że wkrótce będą dostępne i pozwolą nam jeszcze lepiej planować działania w tym obszarze.

Czy w twoim sklepie teraz „wszystko jest tak, jak powinno być”? Jeśli nie, to pora przenieść go na Shoper. Tutaj dowiesz się więcej