Promocja sklep internetowy Shoper

Na Black Friday, Cyber Monday, Mikołajki, ale też każdą inną okazję roku – zaplanuj w swoim sklepie Shoper automatyczny start i koniec wybranej promocji. Zobacz, jak możesz to zrobić.

 

Każdy właściciel sklepu Shoper może w panelu swojego sklepu już zgłaszać propozycję zmiany lub nowości, którą chciałby widzieć w kolejnych aktualizacjach, wypuszczanych na naszej platformie. Żeby to zrobić – wystarczy kliknąć w ikonę megafonu w prawym górnym rogu panelu.

 

Panel administracyjny Shoper sugestie

 

Promocje na Black Friday – jak je zrobić?

Z dostępnej w panelu opcji zgłaszania sugestii skorzystał niedawno jeden z właścicieli, który napisał: „Szybkie i masowe tworzenie działu promocji produktów na wyprzedaże black i promocje świąteczne. Brakuje takiego narzędzia”.

Czasu do Black Friday coraz mniej, dlatego szybko tę obserwację naszego klienta prostujemy: jest takie narzędzie!

Jedna z naszych ostatnich aktualizacji wprowadziła nowy mechanizm multiakcji, który w połączeniu z filtrami znacznie skraca czas potrzebny na edycję wielu obiektów jednocześnie. I przy okazji – w sklepach z usługą Premium – pozwala na planowanie akcji w czasie. W tym także promocji.

Planowanie akcji/promocji w czasie – gdzie ustawić

Jeśli masz sklepy Premium – możesz już z tej funkcji korzystać. Jeśli nie – zmigruj swój sklep, by zacząć zlecać akcje w zdefiniowanym przez ciebie terminie. Czyli np. oznaczać automatyczny start i koniec sklepowej promocji. Jak na załączonym przykładzie:

 

Shoper Multiakcje sklep internetowy

 

Przeczytaj także:
SaaS, Black Friday, duży ruch? Zobacz, jak to się robi

Sprawdź, co zrobić, żeby przygotować sklep na szał zakupów