Shoper vs COVID-19
Razem jesteśmy silniejsi

Zmieniająca się pod wpływem rozprzestrzeniania koronawirusa COVID-19 sytuacja na świecie dotyka wszystkich. Także właścicieli sklepów internetowych. Dlatego jako dostawca oprogramowania dla e-sklepów robimy co w naszej mocy, by Twój biznes był bezpieczny.

Zapoznaj się z najważniejszymi informacjami dotyczącymi naszych działań i sprawdź, jak możemy Ci pomóc.

Jak pomagamy

Nasz Dział Obsługi Klienta cały czas pracuje

W związku z rosnącym zagrożeniem epidemią koronawirusa oraz decyzją Prezesa Rady Ministrów o zamknięciu placówek oświatowych oraz wprowadzeniu pracy zdalnej, także w naszej firmie wprowadziliśmy działania profilaktyczne, mające na celu ograniczenie ryzyka zachorowań. Część naszych pracowników udała się na 14-dniowy urlop opiekuńczy, ale Dział Obsługi Klienta cały czas pracuje na pełnych obrotach.

Zachęcamy do zgłaszania pilnych spraw za pośrednictwem naszej firmowej poczty: [email protected] Zgłoszenia mailowe odbieramy i analizujemy na bieżąco. Czas odpowiedzi na nie może być nieco dłuższy niż zazwyczaj, ale sprawa zgłoszona na e-mail może dotrzeć do nas szybciej niż przez telefon.

Dowiedz się więcej

Dział Customer Success również w gotowości

Możesz skorzystać z profesjonalnego wsparcia działu Customer Success, czyli ludzi, którzy wiedzą jak i chcą budować sukcesy sklepów internetowych. Także Twojego.

Cały czas motywujemy do działania i wskazujemy drogi, którymi warto rozwijać swój pomysł na biznes. Zapraszamy na nasze webinary, podczas których pokazujemy, jak można lepiej i skuteczniej sprzedawać.

Dowiedz się więcej

Twój sklep i dane są w 100% bezpieczne

Na hasło „wirus” do tej pory reagowaliśmy najczęściej nerwowo w kontekście naszych urządzeń komputerowych i danych, ale tym razem mamy z czymś innym do czynienia.

Na pewno bezpieczeństwu Twoich danych i pracy Twojego sklepu od strony technicznej nic nie zagraża. Cały czas trzymamy rękę na pulsie i pracujemy tak, by zachować ciągłość działania naszej firmy, czyli dostawcy Twojego oprogramowania.

Chcesz otworzyć sklep? Ułatwimy Ci start!

Kiedy dostęp do tradycyjnych sklepów jest ograniczony, sprzedaż przenosi się do internetu. By ułatwić uruchomienie pierwszego sklepu, na specjalną prośbę przedłużymy czas próbny sklepu internetowego. By skorzystać z tej opcji, prosimy o wiadomość e-mail pod adres [email protected]

Skorzystaj ze specjalnej oferty dla gastronomii

Prowadzisz pizzerię, restaurację, lokal z jedzeniem? Teraz możesz otworzyć sklep internetowy, w którym klienci cię znajdą i zrobią zakupy z dostawą do domu.

Specjalnie dla lokali gastronomicznych przygotowaliśmy ofertę, która ułatwia i przyspiesza podjęcie decyzji o uruchomieniu sprzedaży online.

Kliknij tutaj, by poznać szczegóły

Twój sklep ma problemy? Daj nam o nich znać

Jeżeli w tych trudnych czasach Twój sklep internetowy ma kłopoty z płynnością finansową, sprzedaż zatrzymała się i potrzebujesz wsparcia – napisz do nas na adres [email protected] i opisz swój problem. Przyjrzymy się każdemu zgłoszeniu i, jeśli tylko będziemy w stanie, spróbujemy podpowiedzieć Ci jakieś rozwiązanie.

Zobacz, jak zmienia się branża e-commerce w dobie koronawirusa

Sytuacja związana z pandemią koronawirusa spowodowała, że sprzedawcy zaczęli otwierać kolejne sklepy internetowe. W czasie domowej izolacji i zamkniętych galerii handlowych, kanał online jest dla wielu jedyną szansą na sprzedaż.

Sprawdź nasz raport ze sklepów internetowych

#ZostajemyWDomu i pomagamy innym!

Dziś każda pomoc jest na wagę złota, więc jako Shoper postanowiliśmy wspomóc dwie inicjatywy. Przekazaliśmy w sumie 50 tys. złotych na: zbiórkę #UJdlaszpitala, której celem jest zakup specjalistycznego sprzętu w Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie, oraz na zbiórkę na #CateringDlaSeniora, z której środki przeznaczone są na pomoc dla najstarszych.

Bo razem jesteśmy silniejsi!

Masz dodatkowe pytania?
Skorzystaj z formularza poniżej

Podając maila akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności