Landing Head

Twój nowy Shoper.
Inspiruje do sukcesu

Video control
Video control

Ciągła zmiana to
nasza natura

14 lat, jakie minęły od pierwszej wersji naszego oprogramowania, to kawał czasu. Dla Ciebie, naszej firmy, całego świata. Dwuosobowy projekt, jaki tworzył markę Shoper, zdążył przekształcić się w inspirujące miejsce pracy i rozwoju dla ponad 80-osobowego zespołu, a z samego oprogramowania korzysta dziś 12 tysięcy sklepów online.

Landing chairs

Wspólne lata doświadczeń na rynku e-commerce nauczyły nas, że aby Shoper mógł się rozwijać, w pierwszej kolejności muszą rosnąć biznesy naszych klientów.

Dlatego przestaliśmy sprzedawać „tylko” oprogramowanie. Shoper to dziś platforma 360º – oferująca wszystkie usługi w jednym – pozwalająca obsługiwać dowolny sklep internetowy i dostarczająca niezbędnych narzędzi, pomocy technicznej i merytorycznego wsparcia. Na każdym etapie prowadzonej działalności.

Przejawem takiego silnego wsparcia było wzmocnienie Działu Obsługi Klienta, działu Shoper Kampanie oraz stworzenie działu Customer Success, w którym zebraliśmy specjalistów od marketingu i sprzedaży online, którzy doskonale znając możliwości naszego oprogramowania, pracują nad tym, by sklepy naszych klientów były ładniejsze, sprzedawały więcej, a tym samym rosły razem z nami.

Landing help

Pan Dominik mi bardzo pomógł. Cierpliwie tłumaczył i naprawiał cuda informatyczne. Bez Was bym zginęła.[…] Dziękuję bardzo. Jestem Wam wdzięczna. Znowu krok do przodu… :)

Joanna z Burattino

Bardzo pomocny, uprzejmy i cierpliwy facet. Dostarczył mi dużo wskazówek i ciekawych informacji. Pozdrawiam cały zespół!

Ewa z Momoko

Webinar oceniamy jako świetną pomoc przy pracy, bardzo dziękujemy. Pan prowadzący - rzeczowy, kompetenty, poza tym bardzo dobrze się słuchało :)

Kasia z Pomysł na fajny prezent

Landing help
Landing help
Landing help
Landing help
Landing help
Landing help

Dzisiaj codzienny kontakt z Wami, utwierdza nas w przekonaniu, że to właściwy kierunek rozwoju marki Shoper.

Wasze opinie na temat naszych usług są inspirujące impulsy, które pomogły nam wprowadzić nową identyfikację wizualną – będącą wypadkową wprowadzonych zmian i zdobytych doświadczeń. Ich naturalnym następstwem.

Wierzymy bowiem, że to, jak nasz produkt wygląda, powinno służyć wyrażeniu naszych wartości. Dotychczasowemu wyglądowi tego brakowało.

Landing help
Landing help

Po pierwsze: odwaga

Rozwój nigdy nie jest łatwy, gdy trzeba przestrzegać i trzymać się zasad, wymyślonych i zakodowanych bardzo dawno temu. Tym bardziej w tak dynamicznie zmieniającej się branży, jaką jest e-commerce.

Shoper przez lata zmieniał się na różne sposoby, ale identyfikacji wizualnej naszej marki brakowało spójności. Zdaliśmy sobie w końcu sprawę, że aby z powodzeniem wdrażać nowe założenia, potrzebujemy zmian u podstaw: systemu graficznego, który pozwoli na zwinne, szybkie i łatwe wprowadzanie ulepszeń zgodnych z procesem user experience.

Powtarzalność elementów, łatwość ich powielania, porządek były kluczowe, aby to osiągnąć. To okazało się świetną okazją, żeby przemyśleć u podstaw wiele założeń, a następnie zaplanować odważne, długofalowe działania.

Po drugie: sukces

Nowa identyfikacja skupia się na trzech wartościach.

Sprzedaż

– bo tym każdy z nas zajmuje się na co dzień, prawda?

Wsparcie

– czyli inspirowaniu, doradzaniu, kibicowaniu.

Sukces

– ale nie tyle naszym, co Waszym, czyli naszych klientów.

Kiedy znaleźliśmy dla nich wspólny
pierwiastek, wszystko dalej potoczyło się
bardzo szybko.

Wielki wóz i gwiazda polarna

niosą wiele znaczeń w naszej kulturze. Przede wszystkim kojarzą się z przygodami wielkich podróżników – traktowane były przez nich jak drogowskaz.

Sklep online to również rodzaj podróży i przygody –
dla każdego będzie ona trochę inna. Krótsza, dłuższa, lżejsza lub cięższa, ale Shoper – jak Wielki Wóz – może każdemu posłużyć jako ten stały punkt na niebie. Punkt odniesienia w razie trudności czy chwilowego zagubienia.

Bo łączy nas Shoper
Wielki wóz przypomina znany wszystkim ze świata e-commerce koszyk, ale to nie wszystko. Jako konstelacja składa się z punktów, które połączone tworzą pełny obraz. Można to przenieść na doświadczenie prowadzenia sklepu – aby osiągnąć sukces każdy musi przejść przez wiele etapów, swoistych kamieni milowych. Każdy jest w innym punkcie podróży, ale każdego łączy Shoper.

Mamy nadzieję, że nowa identyfikacja i nowe logo będzie jasnym i czytelnym komunikatem zarówno dla tych, którzy znają historię naszej marki, jak i nowych klientów oraz partnerów.

Kiedy znaleźliśmy dla nich wspólny
pierwiastek, wszystko dalej potoczyło się
bardzo szybko.

Dziękujemy i chwalimy się dziś wielką zmianą. Oto on – nasz nowy Shoper.

Facebook Youtube Instagram LinkedIn

Copyright © 2005-2018 Shoper - DreamCommerce S.A.