14 lat, jakie minęły od pierwszej wersji naszego oprogramowania, to kawał czasu. Dla Ciebie, naszej firmy, całego świata. Dwuosobowy projekt, jaki tworzył markę Shoper, zdążył przekształcić się w inspirujące miejsce pracy i rozwoju dla ponad 80-osobowego zespołu, a z samego oprogramowania korzysta dziś 12 tysięcy sklepów online.
Dlatego przestaliśmy sprzedawać „tylko” oprogramowanie. Shoper to dziś platforma 360º – oferująca wszystkie usługi w jednym – pozwalająca obsługiwać dowolny sklep internetowy i dostarczająca niezbędnych narzędzi, pomocy technicznej i merytorycznego wsparcia. Na każdym etapie prowadzonej działalności.
Przejawem takiego silnego wsparcia było wzmocnienie Działu Obsługi Klienta, działu Shoper Kampanie oraz stworzenie działu Customer Success, w którym zebraliśmy specjalistów od marketingu i sprzedaży online, którzy doskonale znając możliwości naszego oprogramowania, pracują nad tym, by sklepy naszych klientów były ładniejsze, sprzedawały więcej, a tym samym rosły razem z nami.
Pan Dominik mi bardzo pomógł. Cierpliwie tłumaczył i naprawiał cuda informatyczne. Bez Was bym zginęła.[…] Dziękuję bardzo. Jestem Wam wdzięczna. Znowu krok do przodu… :)
Joanna z Burattino
Bardzo pomocny, uprzejmy i cierpliwy facet. Dostarczył mi dużo wskazówek i ciekawych informacji. Pozdrawiam cały zespół!
Ewa z Momoko
Webinar oceniamy jako świetną pomoc przy pracy, bardzo dziękujemy. Pan prowadzący - rzeczowy, kompetenty, poza tym bardzo dobrze się słuchało :)
Kasia z Pomysł na fajny prezent
Wasze opinie na temat naszych usług są inspirujące impulsy, które pomogły nam wprowadzić nową identyfikację wizualną – będącą wypadkową wprowadzonych zmian i zdobytych doświadczeń. Ich naturalnym następstwem.
Wierzymy bowiem, że to, jak nasz produkt wygląda, powinno służyć wyrażeniu naszych wartości. Dotychczasowemu wyglądowi tego brakowało.
Rozwój nigdy nie jest łatwy, gdy trzeba przestrzegać i trzymać się zasad, wymyślonych i zakodowanych bardzo dawno temu. Tym bardziej w tak dynamicznie zmieniającej się branży, jaką jest e-commerce.
Shoper przez lata zmieniał się na różne sposoby, ale identyfikacji wizualnej naszej marki brakowało spójności. Zdaliśmy sobie w końcu sprawę, że aby z powodzeniem wdrażać nowe założenia, potrzebujemy zmian u podstaw: systemu graficznego, który pozwoli na zwinne, szybkie i łatwe wprowadzanie ulepszeń zgodnych z procesem user experience.
Nowa identyfikacja skupia się na trzech wartościach.
– bo tym każdy z nas zajmuje się na co dzień, prawda?
– czyli inspirowaniu, doradzaniu, kibicowaniu.
– ale nie tyle naszym, co Waszym, czyli naszych klientów.
niosą wiele znaczeń w naszej kulturze. Przede wszystkim kojarzą się z przygodami wielkich podróżników – traktowane były przez nich jak drogowskaz.
Sklep online to również rodzaj podróży i przygody –
dla każdego będzie ona trochę inna. Krótsza, dłuższa, lżejsza lub cięższa, ale Shoper – jak Wielki Wóz – może każdemu posłużyć jako ten stały punkt na niebie. Punkt odniesienia w razie trudności czy chwilowego zagubienia.
Bo łączy nas Shoper
Wielki wóz przypomina znany wszystkim ze świata e-commerce koszyk, ale to nie wszystko. Jako konstelacja składa się z punktów, które połączone tworzą pełny obraz. Można to przenieść na doświadczenie prowadzenia sklepu – aby osiągnąć sukces każdy musi przejść przez wiele etapów, swoistych kamieni milowych. Każdy jest w innym punkcie podróży, ale każdego łączy Shoper.