Shoper został partnerem akcji Dzień Darmowej Dostawy organizowanej przez portal ekomercyjnie.pl. Idea akcji jest prosta: celem Dnia Darmowej Dostawy jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci jako alternatywy dla odwiedzania tradycyjnych sklepów. Do akcji przyłączyło się niemal 150 sklepów on-line (dane z 5 listopada). Każda osoba, która w dniu akcji (1 grudnia) zrealizuje zakupy za ich pośrednictwem, nie będzie musiała płacić za przesyłkę.


Zachęcamy wszystkie sklepy internetowe do udziału w inicjatywie (zwłaszcza sklepy oparte na platformie Shoper :)). Akcja jest tym bardziej atrakcyjna, że o wydarzeniu zrobiło się naprawdę głośno i każdy sklep może liczyć na spore zainteresowanie klientów realizujących zakupy on-line. Okres przedświąteczny to swoiste handlowe łowy, stąd warto zacząć je już 1 grudnia za pośrednictwem sklepów on-line wspierających akcję.
Szczegółowe informacje dotyczące zasad uczestnictwa w akcji znajdziecie pod adresem dziendarmowejdostawy.pl

Zapraszamy również do zapoznania się z informacjami na FanPage’u akcji na Facebooku. 16 listopada o 19:02 było 1032 fanów!

PS: ecommerce.edu.pl donosi, że ? pomysłodawcy akcji czerpali inspirację z tzw. Free Shipping Day, który jest organizowany od 2008 roku w Stanach Zjednoczonych. Inicjatywa przyciągnęła ponad 750 sklepów internetowych, w których tego dnia złożono 35 tys. zamówień.