news3

Każdy młody człowiek chciałby mieć ciekawą, pełną wyzwań pracę. Taką, która jak najdłużej będzie dostarczać wyzwań do ciągłego rozwoju i realizacji nowych pomysłów. Taką, w której będzie mógł się odciąć od bezrefleksyjnego, niemal automatycznego wykonywania procedur, których sensu, ani znaczenia nie rozumie. Taką, w której codziennie będzie czekało go coś nowego.

Bez wątpienia takim miejscem pracy jest e-commerce. Ze wszystkimi swoimi możliwościami jest branżą, w której jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia, kreatywność, umiejętność uczenia się i wdrażania nauki w życie.

Internet jest specyficznym medium, bardzo młodym, w którym jest jeszcze wiele do zrobienia i w którym na dzień dzisiejszy jedna rzecz jest pewna: zmiana. A zmiany to brak nudy i wyzwania. E-commerce to połączenia świata offline ze światem online, w które zaangażowane są największe marki świata, ale także lokalni przedsiębiorcy. E-commerce daje możliwość globalnego zaistnienia firmom i produktom, którym bez internetu nigdy by się to mogło nie udać. Jednocześnie jednak internet i e-commerce to skomplikowana materia, której właściwe zrozumienie ma niewiele ludzi, a jeszcze mniejszy odsetek przedsiębiorców, którym w ferworze codziennych wyzwań brakuje już czasu na uczenie się Internetu.

Zatem by firmy mogły osiągać sukces w e-commerce potrzebują profesjonalnie wykształconych pracowników, którzy pomogą im współtworzyć ich sukces w internecie. Wyzwaniem jest zdobywanie wartościowej wiedzy oraz jej skuteczne wykorzystywanie. Ze zdobywaniem wiedzy jest stosunkowo mały problem, ale ze skutecznym wykorzystaniem tej wiedzy jest już gorzej, to tzw. druga strona medalu. Dlaczego tak jest ?
Między innymi dlatego, iż nie wszystkie ogólnie dostępne informacje są wiarygodne, więc nie wszystkie warto przyswajać tylko po to, by później okazało się, że to fugazi. Co zatem zrobić ?
Uczyć się tylko tych rzeczy, których warto się uczyć i tylko od tych osób od których warto się uczyć. Rzeczy, których warto się uczyć, to te poparte praktyką, a osoby od których warto się uczyć to praktycy!
I takie są właśnie są studia E-commerce 3.0 na Wyższej Szkole Europejskiej, gdzie praktycy nauczą studentów praktycznych rzeczy! Koncept studiów został opracowany pod kątem prowadzenia lub uruchomienia projektu e-commerce, tak więc studenci nauczą się poprawnie konfigurować sklep internetowy pod okiem specjalistów od użyteczności serwisów e-commerce oraz w oparciu o najpopularniejsze narzędzie tego typu Shoper®. Na kolejnych zajęciach będą konstruowali strategie marketingowe, poznawali narzędzia do ich realizacji. W programie zawarte zostały także aspekty logistyki, prawa oraz obsługi klienta. Cennym efektem tych studiów będzie to, że na koniec uczestnik będzie w stanie realnie ocenić to, co potrafi wykonywać dobrze i skutecznie, będzie potrafił to zmierzyć i uzasadnić jak jego działania przekładają się na wyniki e-commerce’owego projektu.

Dla naszych Klientów, którzy chcieliby rozpocząć studia na tym kierunku mamy dodatkową zniżkę edukacyjną w wysokości 150 zł. Zainteresowanych proszę o kontakt pod adresem: studia e-commerce

Zapraszam.
Tomasz Tybon
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu
opiekun merytoryczny studiów