Przenieś swój sklep internetowy i biznes online z dowolnego miejsca na oprogramowanie Shoper. Sprawdź, co zyskujesz dzięki migracji na najpopularniejszą w Polsce platformę e-commerce.

 

Migracja sklepu, danych z jednego oprogramowania na inne to często wyzwanie, z którym niejednokrotnie przychodzi się mierzyć, gdy aktualne możliwości sklepu online przestają spełniać oczekiwania, a nawet blokować dalszy rozwój biznesu. Powód może być też inny – niezadowalająca obsługa klienta, albo – o zgrozo – brak takiego wsparcia. Wybierając na przykład sklep na oprogramowaniu open source – o zaplecze techniczne sprzedawca musi zadbać po swojej stronie, co przy rosnących oczekiwaniach i jego, i prowadzonego biznesu, z czasem może generować poważne koszty.

Chcesz przenieść swój sklep Shoplo na Shoper? Sprawdź, jak to zrobić

Open source czy SaaS?

Coraz więcej sklepów internetowych decyduje się na wybór oprogramowania SaaS (sprzedawanego w formie usługi abonamentowej). Potwierdzają to również dane: w 2020 roku dynamika wzrostu liczby sklepów działających w tym modelu wyniosła 27 %, podczas gdy model open source wzrósł jedynie o 5%. Popularność modelu SaaS wynika z kompleksowości rozwiązania, jakie oferowane jest na wynajem, prostoty i szybkości konfiguracji, a także braku wymogu posiadania specjalistycznej wiedzy programistycznej. Sklepy pracujące na oprogramowaniu Shoper mają zapewnione wsparcie techniczne i najważniejsze narzędzi do prowadzenia sklepu online, co pozwala właścicielowi sklepu skupić się na sprzedaży i rozwoju swojego biznesu.

Sprawdź, dlaczego warto wybrać oprogramowanie SaaS dla twojego sklepu
Zobacz, jak sklepy internetowe postawiły na gotowy sklep internetowy

Z jakiego oprogramowania możesz przenieść się na Shoper

Niezależnie od tego, gdzie teraz sprzedajesz i prowadzisz swój biznes online, możesz go przenieść na oprogramowanie Shoper i zacząć sprzedawać na najpopularniejszej w Polsce platformie e-commerce, sprzedawanej w modelu SaaS (możesz wybrać abonament roczny lub miesięczny).

Pomagamy przenieść się do nas sklepom internetowym, pracującym na oprogramowaniu Woocommerce, PrestaShop, OpenCart, Magento, KQS, Joomla, WIX, Sky-Shop, Sote Shop, Shopify, cStore, IAI/Idosell, RedCart, ale także z innych, autorskich rozwiązań.

Wystarczy tylko, że rzucisz nam wyzwanie i dasz znać, że chcesz przenieść swój biznes na platformę Shoper. Skontaktuj się z nami i zapytaj o szczegółową ofertę [email protected].

Zobacz, jak sprzedaje sklep Dogsbox.pl, przeniesiony z Woocommerce

 

Jakie dane przenosimy w czasie migracji na Shoper

W zależności od platformy, z której przenosimy sklep, zakres migracji może być różny. Dlatego przed migracją sklepu konieczne jest potwierdzenie tego zakresu ze naszymi specjalistami. Najważniejsze parametry to:

Produkty

kod ID
☞ nazwa
☞ cena
☞ aktywność
☞ krótki opis
☞ pełny opis (jeśli w opisach znajdują się pliki graficzne, nie zostaną przeniesione podczas migracji. Należy je wówczas dodać w Menedżerze plików po stronie sklepu Shoper i podmienić linki w opisach we własnym zakresie)
☞ stan magazynowy
☞ waga
☞ kategoria główna
☞ zdjęcia
☞ seo_url (jeśli zdefiniowany)

Kategorie

☞ drzewo kategorii
☞ nazwa kategorii
☞ opis kategorii
☞ aktywność
☞ seo_url (jeśli zdefiniowany)

Klienci

☞ imię
☞ nazwisko
☞ adres billingowy
☞ telefon
☞ e-mail
☞ aktywność

Subskrybenci

☞ email
☞ aktywność

Pamiętaj, że jeżeli produkty / kategorie sklepowe nie mają zdefiniowanych własnych adresów URL i nie można ich odwzorować, zawsze istnieje możliwość utworzenia przekierowań starych adresów na nowe, dzięki funkcji przekierowań w sklepach Shoper.

Przekierowania można zaimportować również w sposób masowy za pośrednictwem API.

Po więcej informacji na temat możliwej migracji twojego sklepu na Shoper, skontaktuj się z nami i zapytaj o szczegółową ofertę [email protected].

 

Program Resellerski Shoper App Store

Dlaczego warto przenieść swój sklep na oprogramowanie Shoper

W dynamicznie zmieniających się trendach sprzedaży internetowej, bardzo ważne jest, aby oprogramowanie twojego sklepu nadążało za nowymi rozwiązaniami i oczekiwaniami klientów. Shoper zapewnia swoim sklepom bieżącą aktualizacja oprogramowania i daje dostęp do nowych narzędzi usprawniających sprzedaż online. W ramach jednego abonamentu zyskujesz dostęp do:

wewnętrznego systemu Shoper Płatności, obsługującego najważniejsze banki, karty płatnicze i płatności BLiK czy Google Pay,

integracji z najważniejszymi metodami wysyłek,

usługi Shoper Kampanie, zapewniającej prowadzenie kampanii reklamowych Google Ads, Allegro Ads i Facebook Ads,

☞ Shoper App Store, stale rozbudowywanego o nowe narzędzia i aplikacje poszerzające możliwości sklepu,

☞ systemu ErpBox, pozwalającemu na wygodną sprzedaż w serwisach sprzedażowych takich jak Amazon czy Allegro,

☞ pomocy prawnej, dzięki której twój sklep będzie miał wszystkie ważne dokumenty (regulaminy, politykę prywatności) zgodne z obowiązującym prawem,

stałego wsparcia ze strony Działu Obsługi Klienta oraz Customer Success, pomagającego sklepom Shoper sprzedawać więcej,

☞ usługi Shoper Premium, dla dużych i zaawansowanych biznesów, które potrzebują rozbudowanych rozwiązań,

innych usług i funkcjonalności, o których chętnie z tobą porozmawiamy. Po więcej informacji na temat możliwej migracji twojego sklepu na Shoper, skontaktuj się z nami i zapytaj o szczegółową ofertę [email protected].

Twój sklep może tak wyglądać! Zobacz, jak sprzedaje marka Zu-Watch