Zapraszamy na szkolenia organizowane w ramach cyklu Tour de E-commerce 2018, w których wezmą udział m.in. specjaliści od sklepów internetowych Shoper.

Tour de e-commerce…

To wspólna inicjatywa ekspertów z firm zajmujących się marketingiem internetowym: FreshMail, Landingi, Shoper, SMSAPI, Webankiety.pl, CallPage i Semahead, którzy razem ruszają w podróż do pięciu polskich miast. Po co? By przekazać wiedzę o tym, jak efektywnie prowadzić działania promocyjne, komunikować się z odbiorcami i zwiększyć sprzedaż w internecie.

Jakich rzeczy dowiesz się na spotkaniach?

Między innymi tego, jakie są etapy budowania kampanii, które mają na celu zmaksymalizować sprzedaż przy okazji takich „okazji” jak Black Friday czy Cyber Monday. Skąd czerpać wiedzę o preferencjach zakupowych klientów i ich potrzebach? Jak często badać opinię klientów? O tym też będzie mowa. Jak planować działania w sklepie internetowym, jak optymalizować kampanie e-mail marketingowe, jak podnosić konwersję – ta wiedza przyda się każdemu, kto chce odnieść sukces w branży e-commerce.

Łukasz Kozłowski na przykład, szef działu rozwoju klientów Shoper, opowie o modelu biznesowym w e-handlu – co i jak liczyć, żeby wyszło na twoje. Czyli właściciela e-biznesu.

Łukasz komunikacją cyfrową zajmuje się od wielu lat; początkowo w branży usługowej oraz w branży e-commerce – pracował m.in przy projekcie sklepu sportowo-turystycznego PRESTO. Obecnie szefuje działowi Customer Success, gdzie zajmuje się analizą klientów oraz dbaniem na platformie Shoper.

Kto jak to więc, ale on w temacie ROI, ROAS, konwersji czy budżetu wie wszystko… Teraz pora na ciebie. Bo czy wiesz, jak liczyć i analizować wpływy, kliki, wydatki, by kasa się zgadzała, a frajda z prowadzenia biznesu nie słabła? Bez narzekania i szukania dziury w całym? Zapraszamy do słuchania :)

Gdzie nas spotkasz?

Trasa Tour de e-commerce obejmie następujące miasta: Kraków – 19.11, Warszawa – 20.11, Gdańsk – 21.11, Poznań – 22.11, Wrocław – 23.11. Do zobaczenia!