Wystartowała druga edycja Dnia Darmowej Dostawy – akcji mającej na celu promocję zakupów w internecie.

DDD_logoShoper po raz kolejny jest Partnerem tego wydarzenia, w zeszłorocznej edycji udział wzięło ponad 720 sklepów. W tym roku liczba ta została pobita i to znacznie, ponieważ darmową wysyłkę swoich towarów zdeklarowało 1846 sklepów! Free Shipping Day, czyli amerykański pierwowzór Dnia Darmowej Dostawy, startuje 16 grudnia i na dzień dzisiejszy przyłączyło się do niego tylko 1391 sklepów.

Czas przedświąteczny jest szczytowym okresem zakupów, a celem Dnia Darmowej Dostawy jest zachęcenie jak największej liczby osób, aby dokonały ich właśnie w Internecie. Darmowa dostawa dobrze przemawia do stałych klientów jak i do tych, którzy do tej pory nie zamawiali niczego w sieci.

Uczestnictwo w akcji niesie ze sobą także korzyści dla sklepów, które pomimo poniesienia kosztów wysyłki towarów, mogą liczyć na zwiększoną liczbę zamówień i promocję swojego sklepu. Porównywarka cen Nokaut będzie w specjalny sposób wyróżniać produkty sklepów biorących udział w aukcji. Wszystkim właścicielom sklepów działających na platformie Shoper, którzy włączyli się do tego wydarzenie, życzymy jak najlepszych wyników sprzedaży, a reszcie udanych zakupów :)