Wykorzystaj przeniesienie sklepu z platformy Shoplo na Shoper jako zmianę na lepsze. Zobacz, jak to zrobił sklep internetowy PanBrand.pl.

 

Zmiana oprogramowania sklepu internetowego to często spore wyzwanie. I także obawy. Ale warto je przełamać dokładnie sprawdzając, jakie korzyści daje przejście z Shoplo na Shoper. Właścicielom sklepów Shoplo dajemy możliwość wykonania migracji testowej na oprogramowanie Shoper, dziękim której można podejrzeć, jak będzie wyglądał ich sklep po przeniesieniu na nową platformę. I ewentualnie dostosować jego wygląd jeszcze przed finalną migracją.

Skorzystał już z tej opcji sklep PanBrand.pl, który sprzedaje – tu cytat – ciuchy uszyte z zajawki. Bo “życie to żart, przez który trzeba przejść z uśmiechem na ustach i w stylowych ciuszkach. Choć nie bierzemy życia na serio, tę markę traktujemy śmiertelnie poważnie” – jak czytamy na stronie sklepu. My także i z wielką radością witamy ją na pokładzie.

Czy miałeś obawy przed przenosinami z Shoplo na Shoper? Z czym one się wiązały?

Mateusz z PanBrand.pl: Były obawy, ale wrażenia mam pozytywne. Troszczycie się o klientów Shoplo. Wczoraj uczestniczyłem w webinarze, codziennie dostaję od was telefon, dostaję wiadomości.

Wydawało mi się, że to będzie zmiana na minus – że rozpadnie się design sklepu, że dostęp do danych będzie jakiś niepełny, a panel będzie nieczytelny. A jest, myślę, że dość intuicyjny. Widzę, że panel Shopera jest dużo bardziej rozbudowany, mam w nim więcej możliwości.

Poznaj intuicyjny, nowoczesny panel Shoper

 

 

Na wersję testową sklepu na oprogramowanie Shoper przeniesiono:
produkty, ich warianty, opisy, stany magazynowe
bazę klientów
zamówienia
przekierowania podstron
stawki VAT + waluty

Jak oceniasz nowy wygląd sklepu?

Nawet lepiej niż poprzedni. Na pewno podoba mi się bardziej to, w jaki sposób wyświetla się galeria zdjęć, szczegóły, a także układ strony produktu, który jest bardziej złożony, ułożony. To są szczegóły, szczególiki, ale podoba mi się to wszystko bardziej. Wygląd to schludnie.

Zobacz szablon graficzny, z którego skorzystał sklep PanBrand.pl

Sprawdź nowe szablony, które możesz wykorzystać po przenosinach na Shoper

 

 

Czy migracja testowa była dla was pomocna? Jak wyglądał kontakt z obsługą Shopera podczas migracji?

Tak, migracja była bardzo pomocna. Muszę się jeszcze ze wszystkim zapoznać, przeklikać, ale na tym etapie jestem zadowolony z przenosin,  tak. Kontakt też jest świetny. Dzwonicie do nas codziennie, dopytujecie, czy wszystko jest OK. Naprawdę bardzo się staracie.

 

Witaj Shoplo! Zobacz, co zyskujesz po przejściu na Shoper

Chcesz już zmigrować swój sklep na Shoper? Zapraszamy do kontaktu z dedykowanym działem obsługi: tel. (12) 444 68 32, e-mail: [email protected].