
Wskazówki i porady Rynek e-commerce
Facebook Ads dla sklepu internetowego – najważniejsze pytania i odpowiedziShoper
Załóż stronę firmową na Facebooku, uruchom reklamę i poszerzaj grono swoich odbiorców. Docieraj do milionów nowych klientów.
Nie masz jeszcze sklepu? Otwórz go za darmo
Reklama na Facebooku to idealny kanał do promocji każdego sklepu internetowego.
Tylko w Polsce, z tego najpopularniejszego serwisu social media, korzysta ponad 18 mln ludzi (dane z 2019 r.).
95% internautów w wieku 18-34 lata przyznaje, że chętnie śledzi facebookowe konta firm i marek, które mają dla nich ciekawą ofertę.
Po lokalizacji, wieku, zainteresowaniach – jak tylko chcesz. Facebook pozwala na sprawne i łatwe targetowanie reklam, przez co masz pewność, że twoja oferta wyświetli się tym użytkownikom, których rzeczywiście szukasz.
Ze sklepem na Facebooku i uruchomioną tam kampanią, reklamy możesz udostępniać nie tylko w obrębie tego jednego serwisu - wyświetlą się one także twoim klientom na Messenegerze i Instagramie.
Dzięki temu zbudujesz większe zasięgi i rozpoznawalną markę.
Jesteśmy pierwszą platformą e-commerce w Polsce ze statusem Facebook Marketing Partner i Instagram Partner.
Facebook do ścisłej współpracy zaprasza tylko wybranych – te firmy i tych konsultantów, którzy mają potwierdzone doświadczenie w obsłudze Facebooka i jego narzędzi: m.in. Pikseli i Feedu Produktowego.
447957,95 zł
to najwyższe miesięczne przychody w branży DOM I OGRÓD
14,62%
to najwyższy miesięczny CTR w branży UBRANIA I AKCESORIA
3 gr
to najniższy miesięczny koszt kliknięcia w branży WYPOSAŻENIE WNĘTRZ
Żadnych ukrytych opłat i aneksów pisanych małym drukiem!
Nasz model rozliczeniowy to
10% od wydatków na reklamę
+ % od wygenerowanej sprzedaży,
w zależności od poziomu osiągniętego ROAS
(procentowo wyrażonego stosunku przychodów / wydatków:)
ROAS < 500% - 3%
ROAS > 500% - 5%
Regulamin usługi Shoper Kampanie
Regulamin usługi Shoper Kampanie Premium
Regulamin Promocji Shoper Kampanie Dla Nowych Klientów
Nad przebiegiem i optymalizacją kampanii czuwają specjaliści z Działu Reklamy Shoper. Nasz wykwalifikowany zespół techniczny na bieżąco optymalizuje Twoją kampanię, a opiekun kampanii odpowie na wszystkie Twoje pytania oraz doradzi w kwestiach rozwoju reklamy.
Tak, do uruchomienia reklam potrzebujemy dostępu do konta firmowego twojego sklepu. Jeśli jeszcze nie masz Fanpage’a tutaj dowiesz się jak go założyć. Dobrze, jeśli fanpage jest przez Ciebie regularnie prowadzony. Pozwala to na komunikację z klientami i zwiększenie wiarygodności sklepu.
W kampanii biorą udział wszystkie produkty ze sklepu, które spełniają wymogi kampanii. Więcej na temat wymogów przeczytasz w Centrum pomocy dla firm. Pamiętaj o uzupełnieniu nazwy produktu, opisu, zdjęcia, ceny, dostępności, terminu wysyłki oraz kodu producenta.
Katalog produktów biorących udział w kampanii aktualizuje się raz dziennie. Oznacza to, że wszystkie zmiany które wprowadzisz w produktach, takie jak: wprowadzenie nowych produktów, zmiana tytułów, opisów czy zdjęć zostaną automatycznie zaciągnięte w ciągu 24 godzin.
Proces uruchomienia trwa zazwyczaj do 5 dni roboczych. Kampania jest weryfikowania przez Google/Facebook, a następnie konfigurowana przez nasz zespół specjalistów. W zakładce Shoper Kampanie, będzie widoczna odpowiednia informacja. Gdy kampania będzie aktywna, w panelu pojawi się raport z kampanii.
Koszt kampanii Facebook Ads rozpoczyna się od budżetu reklamowego w wysokości 499 zł netto. Nasz model rozliczeniowy to 10% od wydatków na reklamę + % od wygenerowanej sprzedaży w zależności od poziomu osiągniętego ROAS (czyli procentowo wyrażonego stosunku przychodów do wydatków):
ROAS < 500% - 3%
ROAS > 500% - 5%
Na początku trwania kampanii zalecamy promowanie wszystkich produktów, aby zbadać ich potencjał sprzedażowy. Dzięki temu, że promujemy pełen asortyment, możemy zobaczyć, które produkty są interesujące z punktu widzenia klienta i dotrzeć do większej liczby klientów. Nasi specjaliści dostosowują ustawienia kampanii tak, aby przynosiła satysfakcjonujące efekty w danym budżecie. Niezbędne zmiany wprowadzamy na bieżąco, a im dłużej kampania jest prowadzona, tym lepsze przynosi efekty.
Facebook zabrania promowania między innymi:
Przed startem kampanii zapoznaj się z zasadami reklam produktowych Facebooka. Pozwoli to uniknąć odrzucenia produktów lub blokady konta:
Miejsca w których wyświetlane są Twoje reklamy, to:
Skupiamy się głównie na prowadzeniu reklam produktowych na Facebooku, Instagramie, Messengerze i w sieci audience network. Niestety nie mamy możliwości, moderowania konta fanpage twojego sklepu.
Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, abyś jednocześnie sam dbał o to, aby fanpage Twojego sklepu był atrakcyjny dla twoich klientów.
Nie. Wgrywamy swój kod, który od początku kampanii gromadzi wszystkie istotne zdarzenia. Nie odinstalowujemy pikseli klientów, jednak zgromadzone przez nie dane, nie są wykorzystywane w naszej reklamie. Jeśli chcesz, możesz zachować swój piksel, jednak my nie będziemy z niego korzystać.
Nie. Wymagana jest jedynie akceptacja regulaminów:
Regulamin usługi Shoper Kampanie
Wskazówki i porady Rynek e-commerce
Facebook Ads dla sklepu internetowego – najważniejsze pytania i odpowiedziShoper
Wskazówki i porady Rynek e-commerce
Automatyczne reklamy na Facebooku i Instagramie dla sklepów internetowychShoper
Wskazówki i porady Rynek e-commerce
Czas na skuteczną reklamę na FacebookuShoper
Wskazówki i porady Rynek e-commerce
Lajkuj, ćwierkaj, przypinaj! Facebook i Instagram w twoim sklepie internetowymShoper
Sprawdź również bazę wiedzy na Uniwersytecie Shoper
Przejdź do panelu sklepu i w zakładce Shoper Kampanie dołącz do czatu.
Nie masz jeszcze sklepu? Otwórz go za darmo
Nie masz jeszcze sklepu?
Uruchom sklep