Podając dane kontaktowe, akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności.
Metodę płatności aktywujesz szybko przy minimum formalności. Klienci zyskują raty nawet do 20 000 zł.
Zakładasz konto w Tpay i w panelu sklepu łaczysz swój e-commerce z płatnościami.
Dostajesz materiały edukacyjne oraz przewodnik, który przedstawia integrację krok po kroku.
Obsługa klienta Tpay działa sprawnie i skutecznie. Kontakt odbywa się mailowo i telefonicznie.
Otrzymujesz analizę działania płatności Tpay, by zwiększać efektywność sprzedaży i zadowolenie swoich klientów.
Całym procesem zwrotów InPost zarządzasz z panelu Shopera. To nie tylko wygoda – to bezcenny czas, który inwestujesz w rozwój swojego biznesu. Masz też dokładniejsze statystyki zwrotów. Widzisz, jaką metoda płatności wybrał klient w ramach InPost Pay.
Abonament miesięczny
0 zł
Opłata za przelewy elektroniczne i za pobraniem, karty płatnicze, BLIK
1,58% od kwoty transakcji
Opłata za transakcje PayPal
Rozliczane bezpośrednio z PayPal
Opłata za inne metody płatności
Ustalony % + 0,30 zł
Obsługa zwrotów
0 zł
Wypłata środków na konto krajowe
0 zł – pierwsza wypłata danego dnia
2 zł – każda kolejna wypłata w tym samym dniu
Wypłata środków na konto zagraniczne
40 zł
Sprawdź, jakie to proste.
Dołącz do sklepów, które nie wyobrażają sobie już sprzedawać bez InPost Pay.
Dokładny sposób aktywacji płatności znajdziesz na stronie Shoper Learn - bazie wiedzy dla sprzedawców online.
Środki wpływają za całe zamówienie wraz z kosztem dostawy.
Raty mBanku nie są objęte prowizją od płatności. Całość kosztów uzyskania pożyczki ponosi klient sklepu.
Środki na twoje konto pochodzą z rachunku technicznego mBanku. Jeśli kupujący zwraca produkt, pieniądze powinny wrócić na konto, z którego zostały przelane.
Nic nie musisz robić. Za odzyskanie należności odpowiada mBank. Gdy zauważy brak wpłaty, skontaktuje się z kupującym.
Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania bez zobowiązań.