Aplikacje Sklep Internetowy Integracje

Zobacz, które narzędzia z App Store Shoper ułatwią ci codzienną pracę w twoim e-sklepie.

Integracja z Furgonetką

Czyli pisząc krótko – dostęp do oferty aż 10 firm kurierskich i to bez konieczności podpisywania umowy. Jeśli chcesz korzystać w swoim sklepie internetowym z usług takich firm, jak DHL, DPD, UPS, FedEx, GLS, InPost, Pocztex, Geis, InPost Paczkomaty czy Paczka w RUCHu, a także nadawać przesyłki miejskie, krajowe lub międzynarodowe – wystarczy po zainstalowaniu aplikacji założyć konto na Furgonetka.pl. Integracja pozwala ci na korzystanie z przejrzystego cennika, w którym wszystkie opłaty paliwowe i drogowe są już zawarte w cenie, a także umożliwia proste nadawanie przesyłek oraz stały monitoring sklepowych wysyłek z poziomu panelu sklepu internetowego Shoper. Z jej pomocą w łatwy sposób usprawnisz zarządzenie wysyłką zamówień, zaoszczędzisz czas i poprawisz jakość obsługi.

Integracja z synchronizatorem Navireo

Navireo to – jak nazywa go sam dostawca – „przyjazny system ERP”, który wspomaga zarządzanie w wielu średnich i dużych firmach. Szybko zorganizuje pracę i zwiększy wydajność przedsiębiorstwa. Dostępny w App Store Shoper synchronizator obsługuje dwukierunkową wymianę danych pomiędzy InsERT Navireo a sklepem internetowym – w ciągu kilku minut i bez konieczności posiadania specjalistycznej wiedzy informatycznej można dwustronnie przenosić towary oraz samodzielne definiować szeroki zakres integracji. Aplikacja obsługuje warianty produktów, działa automatycznie i posiada łatwy, czytelny interfejs. Droga do usprawnienia pracy w sklepie online wydaje się więc być z nią prosta.

Przeczytaj więcej:
Jak włączyć dobry ERP, czyli usprawnić sklep internetowy

Licznik czasu wysyłki

Czyli prosty sposób na motywowanie do szybszych zakupów. Z tą aplikacją możesz wyświetlać odwiedzającym twój sklep internetowy licznik, który odmierza czas, jaki jest potrzebny do finalizacji zamówienia. Innymi słowy – tu przykład – jeśli kupujący przegląda twoją stronę i chciałby zamówiony towar dostać jeszcze dzisiaj, to musi dokonać zakupu w ciągu najbliższych, załóżmy, 5 minut.

Jeśli w swoim sklepie internetowym Shoper wszystkie zamówienia realizujesz w jednym terminie, możesz umieścić licznik w jednym widocznym miejscu, np. na stronie głównej. Natomiast gdy terminy realizacji są różne, licznik najlepiej wyświetlić na karcie produktu – aplikacja automatycznie dostosuje się do czasu wysyłki.

Co ważne – licznik uwzględnia nie tylko dni robocze, ale i weekendy, dni ustawowo wolne od pracy oraz twoje dni wolne. Oraz – działa tylko w technologii RWD, czyli nie jest kompatybilny z klasycznymi szablonami.

Zapisz koszyk

Najpierw zainstaluj aplikację, potem zapisz koszyk. A najlepiej zachęcaj klientów, by to robili, bo dzięki temu wygodnemu narzędziu można zachowywać i dzielić się (np. z żoną lub znajomymi) zawartością koszyków. Jak to działa? Po wrzuceniu produktów do koszyka możesz wygenerować link do udostępniania lub zachować jego zawartość w pliku CSV. Słowem – dzięki tej aplikacji zwiększają się możliwości każdego sklepu internetowego – zarówno od strony użytkownika końcowego, jak i właściciela.

Asystent Edward

Poznajcie się po imieniu, bo Edward to nowy przyjaciel twojego sklepu online, z którego pomocy warto korzystać niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności. Asystent usprawnia bowiem obsługę klienta poprzez identyfikację numeru dzwoniącego na telefon firmowy.

Zasada działania jest prosta: sprawdzisz szczegóły oraz status ostatniego zamówienia dzwoniącej osoby już w chwili nawiązywania połączenia. Po rozmowie podsumujesz je notatką głosową, która w czasie rzeczywistym zamieni się w tekst – pomoże ci to zapanować nad całym procesem sprzedaży. Na przykład rozmawiasz z klientem i obiecujesz mu, że oddzwonisz z tematem. Edward przypilnuje, żeby o tym nie zapomnieć.

Aplikacja korzysta z danych znajdujących się w zakładkach panelu administracyjnego systemu Shoper: „Klienci” (imię i nazwisko, nr telefonu, adres) oraz „Sprzedaż” (szczegóły dot. ostatniego zamówienia), po czym wyświetla w momencie nawiązywania połączenia m.in. imię i nazwisko klienta, jego adres, status i wartość zamówienia… Miało być łatwiej? I jest. Dużo łatwiej.

Sprawdź więcej w aplikacji w App Store Shoper

Przeczytaj także:
4 aplikacje, które zachęcą do większych zakupów
Jak włączyć ERP, czyli usprawnić sklep internetowy