blog (2)

25 grudnia 2014 roku weszły w życie nowe regulacje prawne w zakresie sprzedaży na odległość. Zmiany dotyczą trzech głównych obszarów: obowiązków informacyjnych, wymogów formalnych związanych z zawieraniem umów na odległość oraz prawa odstąpienia od umowy. Naturą ustaw i regulacji jest zmiana – zatem aby bezpiecznie prowadzić swój e-biznes należy być na bieżąca z tymi zagadnieniami.

Ponieważ od wprowadzenia nowego prawa minęły już 3 tygodnie na pewno masz sporo pytań i wątpliwości. Dla przypomnienia – aby pomóc Ci przystosować swój sklep do wymogów ustawy przygotowaliśmy:

1. specjalny poradnik, który pomaga dostosować sklep do wymogów ustawy. Można go pobrać tutaj: PORADNIK
2. webinar omawiający nadchodzące zmiany
3. odpowiedzi na dotąd zgłoszone pytania

Przez ostatnie tygodnie analizowaliśmy zgłoszenia związane z aspektami prawnymi w prowadzeniu e-sklepu. Na podstawie poruszanych przez użytkowników Shoper problemów i zgłaszanych potrzeb stworzyliśmy listę obszarów, które wymagają obsługi prawnej. Prawnicy z portalu Prokonsumencki.pl przygotowali dwa pakiety:

screen

Co zyskuję zamawiając pakiet prawny?
Ponieważ prawo to skomplikowana materia – dobrze jest ją powierzyć profesjonalistom i mieć pewność, że prowadzony przez nas biznes jest dostosowany do aktualnie obowiązujących zapisów i żadna zmiana nas nie zaskoczy.
cert Gwarancja opieki prawnej daje niezwykły komfort pracy. Jako właściciel sklepu możesz swobodnie zajmować się sprzedażą bez konieczności dodatkowego troszczenia się o te kwestie. Ponadto wybierając jeden z dwóch pakietów otrzymujesz certyfikat “Sklep Prokonsumencki”. Dla kupujących to gwarancja prowadzenia przejrzystej polityki sprzedaży i budowania zaufania wśród klientów, co będzie miało odzwierciedlenie w zainteresowaniu danym sklepem internetowym.

Wybrany pakiet prawny można zamówić tutaj: PORADY PRAWNE
W przypadku pytań skontaktuj się z nami.