Tak zarabiają sklepy Shoper Premium

Czy wejście na wyższy poziom e-commerce musi być trudne? Nie, jeśli postawisz na sprawdzone i kompleksowe rozwiązania. Zobacz, jak udało się to sklepom Shoper Premium i zbierz inspiracje od najlepszych.

 

Shoper Premium to usługa, która pozwala dużym i rozwijającym się biznesom spokojnie sprzedawać online. W nowoczesnej, całkowicie bezpiecznej infrastrukturze łączymy najlepsze rozwiązania technologiczne branży e-commerce z elastycznością oraz wygodną obsługą.

W usłudze oferujemy nie tylko szeroką gamę gotowych funkcjonalności niedostępnych w pozostałych pakietach, ale też możliwość wdrożenia własnych pomysłów przy wsparciu naszego zespołu. Oprogramowanie Premium pozwala na swobodne rozbudowywanie sklepu internetowego i niestandardowe integracje. To po prostu rozwój na własnych zasadach.

Zobacz, ile zyskujesz na Shoper Premium

1. Ansin

Zofii, osobistej stylistce, zależało na czymś więcej niż tylko podążaniu za sezonową modą. Podczas pracy z klientami zauważyła, że na polskim rynku brakuje dobrej jakości odzieży basic, która nadawałaby się i pod elegancką koszulę, i na letni spacer.

Utalentowana styliska stworzyła więc własną markę – Ansin – i z usługą Shoper Premium otwarła sklep internetowy. Wyjaśnia w nim: „Nie tworzymy cyklicznych kolekcji opartych na trendach, lecz ubrania basic, które są podstawą każdej garderoby, zwłaszcza jakościowe koszulki, topy damskie, czy porządne t-shirty”. I ta strategia przynosi świetne efekty – klasyczną prostotę Ansin pokochały już tysiące klientek (i klientów)!

 

 

Tysiące kupujących oznaczają duży ruch w e-sklepie. Dlatego dla Zofii największy plus oprogramowania Premium to przede wszystkim stałe wsparcie indywidualnego opiekuna oraz niezawodność systemu, którą gwarantuje autoskalowalna infrastruktura serwerowa.

„Kiedy ruszamy z kampanią produktu w social mediach, w tym na YouTube, gdzie zasięgi sięgają nawet kilkudziesięciu tysięcy wyświetleń w ciągu doby, Shoper Premium świetnie się sprawdza. To bardzo ważne, gdy chce się stabilnie rozwijać w branży e-commerce” – Zofia Kulewicz, Ansin.pl

 

Na Ansin.pl oprócz aplikacji TrustMate działa również wiele innych dodatków sprawdzających się w branży fashion, m.in. boxy produktowe czy skrócony koszyk zakupowy. Dodatkową zachętę do zrobienia zakupów w sklepie dają rekomendacje produktowe, wyświetlane klientom podczas przeglądania oferty.

Dowiedz się więcej o tym, jak sprzedaje Ansin.pl

2. Ze Szkła by GEMINI glass

Założenie własnego e-sklepu to ważny krok dla każdej firmy, która chce iść z duchem czasu i być bliżej swoich klientów. Dla marki Ze Szkła, oferującej designerskie lustra, szklane kabiny prysznicowe oraz produkty tworzone na wymiar, przygoda z e-commerce zaczęła się całkiem niedawno, bo w 2021 roku.

 

Firma bardzo dokładnie przygotowywała się do rozpoczęcia sprzedaży internetowej i długo szukała najlepszych rozwiązań na rynku. Jak wyglądał ten proces? „Chęć wkroczenia w e-commerce wiązała się z wieloma niewiadomymi. Jak? Kiedy? Gdzie? Od czego zacząć? Po wielu, naprawdę wielu rozmowach z firmami, które chciały nam pomóc, zdecydowaliśmy się na współpracę z Shoper Premium”.

„Poza szybką reakcją ze strony każdego działu, do którego mieliśmy mnóstwo pytań podczas zakładania sklepu, doceniamy pełen profesjonalizm w doradzaniu nam na każdym etapie rozwoju ZeSzkła.pl” – Aleksandra Pinoczek, ZeSzkła.pl

 

By sięgać jeszcze dalej i zdobywać nowych klientów, firma korzysta też z Shoper Kampanii w Google i na Facebooku oraz prowadzi sprzedaż na Allegro przez konto w pełni zintegrowane z e-sklepem.

„Decyzja o wyborze Shoper Premium jako głównej usługi wspierającej rozwój naszego e-biznesu była strzałem w dziesiątkę!” – dodaje Aleksandra.

3. Posterilla

Do prawdziwego sukcesu potrzeba nie tylko talentu, ale też i wytrwałości. Neli, Wojtkowi i Sabinie z Posterilli nie brakuje żadnej z tych rzeczy. Sami nazywają siebie „grupą pasjonatów bez końca zaangażowanych w to, co robią”. Znaleźli swoją niszę i wykorzystali ją w najlepszy możliwy sposób.

 

 

„Postanowiłam stworzyć sklep internetowy z dobrymi jakościowo i stylowymi estetycznie polskimi plakatami motywacyjnymi i własnymi, autorskimi grafikami. […] Tak wyruszyliśmy w tę plakatową i czasem naprawdę bajkową podróż” – opowiada na swojej stronie Nela, architektka z wykształcenia, graficzka z pasji.

Podróż Posterilli trwa w najlepsze i ciągle wzbogaca się o nowe fantastyczne punkty na e-sklepowej mapie. Jak sami przyznają, to od nich zaczęły się polskie plakaty typograficzne i motywacyjne.

„Shoper jest intuicyjny w obsłudze i z niesamowitą ilością przemyślanych szczegółów. (…) Superważne jest to, że zarówno sklep, jak i panel administracyjny, fantastycznie działa na urządzeniach mobilnych. Do tego plus za bardzo dobrą telefoniczną pomoc konsultantów” – Posterilla.pl

 

Sklep Posterilla.pl sprzedaje nie tylko pięknym wyglądem i masą świetnych inspiracji. Korzysta też z rekomendacji podpowiadających kupującym popularne produkty z interesujących ich kategorii. Dodatkowo udostępnia swoim klientom kreator, w którym mogą zaprojektować swoją własną domową galerię plakatów.

Dowiedz się, jak sprzedawać więcej dzięki Shoper Rekomendacjom

4. Monnarita

To kolejny e-sklep w kategorii home decor, który zdecydowanie zasługuje na wyróżnienie. Monnarita jest prawdziwym rajem dla miłośników rękodzieł i designu czerpiącego z natury.

Handmade to nasze życie. Wszystkie nasze wyroby wykonano ręcznie. Produkty tworzone są zgodnie z ideą zero waste” – czytamy na stronie. W ofercie znajdziemy meble rattanowe, lampy z naturalnych materiałów, fotele i leżaki, a także oryginalne dodatki.

 

Wyjątkowy zmysł estetyczny oraz zamiłowanie do piękna i natury widać tutaj już na pierwszy rzut oka. Twórcy sklepu umiejętnie wykorzystali format video w miejscu głównego banera, by od razu wprowadzić klienta w niepowtarzalny klimat.

Egzotyczne meble i dekoracje z duszą to dla wielu osób wymarzony zakup, ale też spory wydatek. Dlatego możliwość rozłożenia płatności na raty oraz wprowadzenie bezpiecznych Shoper Płatności jest dla sklepu Monnarita.pl ważnym krokiem w stronę klienta.

Jak sprzedawać rękodzieło w internecie? Sprawdź!

5. Fridge by Yde

Miłość do natury i piękna – tym razem kobiecego – towarzyszy też marce Fridge by Yde. „Kilkanaście lat temu odkryłam, że nie ma na rynku kosmetyków, które by mi odpowiadały. Mam delikatną cerę, a z czasem zaczęłam zauważać, że staje się ona coraz wrażliwsza […]. Postanowiłam wytyczyć nową drogę” – opowiada na stronie sklepu jego założycielka, Magdalena Beyer.

Stworzenie marki kosmetycznej idącej pod prąd, wystrzegającej się konserwantów i szkodliwych substancji, nie było łatwe, ponieważ – jak przyznaje autorka pomysłu – „stawia przed producentem ekstremalnie trudne wyzwania. Muszę sprzedać dany kosmetyk w tydzień. Nie mogę go wrzucić do hurtowni na rok, bo klientka ma dwa i pół miesiąca, żeby go zużyć”.

Na Shoper Premium sprzedaje Fridge, sklep z naturalnymi kosmetykami

Gdy w grę wchodzi czas i skuteczna sprzedaż, sklep internetowy jest najlepszym wyborem. A skoro mowa o kosmetykach najwyższej jakości, to e-sklep również musi być klasy Premium. Zespół Fridge docenił oprogramowanie Shoper Premium za to, że łączy wiele funkcjonalności, a jednocześnie nadal jest na tyle intuicyjne i bezproblemowe, że można je obsługiwać w pełni samodzielnie.

“Załoga naszego sklepu jest zadowolona z Shopera. System jest na tyle dobry i funkcjonalny, że nie trzeba nawet dzwonić/pisać i prosić o pomoc”Fridge.pl

 

Tym, na co jeszcze warto zwrócić uwagę w sklepie internetowym Fridge, jest ciekawy program lojalnościowy. Za każde zakupy otrzymujesz kwiatki, które potem możesz wymienić na konkretne produkty. W ten sposób marka nagradza stałych klientów i zyskuje ich przywiązanie.

Stwórz własny program lojalnościowy z dodatkowymi możliwościami Shoper Premium

6. Mokosh

Inną niesamowitą marką beauty, sprzedającą z Shoper Premium, jest Mokosh Cosmetics. Ich naturalne kosmetyki ze starannie wyselekcjonowanych składników zdobywają nie tylko serca klientów, ale też uznanie najlepszych specjalistów z branży.

„Mokosh robi wszystko na 100%” – czytamy na stronie sklepu – „Nie idziemy na kompromisy, proponujemy tylko takie kosmetyki, których sami używamy i jesteśmy na 100% pewni ich skuteczności”.

 

Ale Mokosh nie poprzestaje na jakościowych produktach. Zgodnie ze swoją filozofią angażuje się też w walkę ze zmianami klimatycznymi. „Jako producent kosmetyków naturalnych, czujemy się zobowiązani do dbania o Ziemię jak o własny dom. Projekt #ZiemiaToDom ma na celu poszerzanie świadomości i ukazywanie możliwości w zakresie ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju” – taką deklarację składa marka na swojej stronie.

W zakładce #ZiemiaToDom możesz poczytać o tym, jak Mokosh dba o środowisko i jak zachęca do tego innych.

Gdziekolwiek teraz sprzedajesz, możesz robić to lepiej – przenieś się na Premium

7. Decolove

Międzynarodowe sukcesy odnosi też Decolove Atelier, w którym już od 2008 roku powstają unikatowe akcesoria i ręcznie wykonywane ozdoby inspirowane naturą i sztuką. Wszystkie łączą wrażliwość na piękno z pasją i prawdziwymi emocjami.

Na stronie sklepu dowiadujemy się, że: „Za ideą wysublimowanej biżuterii stoi designerka Karolina Pytlakowska – uosobienie niezwykłego połączenia romantyzmu i rozważności. Stojąc mocno na ziemi, jednocześnie unosi się kilka centymetrów nad nią. Siłę do ciągłego rozwoju daje jej radość jaką można czerpać z nieskończonej ciekawości i pasji odkrywania świata. Karolina kocha intrygujące detale i piękne wnętrza, które czasem projektuje”.

Z Shoper Premium korzysta sklep z ręcznie robioną biżuterią

Wysublimowane rękodzieła Decolove podbijają świat od Meksyku po Japonię i pojawiają się w najbardziej prestiżowych modowych czasopismach, jak “Vogue”, “Harper’s Bazaar” czy “Elle”. Marka swoją pasją do niebanalnej biżuterii dzieli się także na prowadzonym na stronie sklepu blogu. Znajdziesz na nim sporo inspiracji, modowych porad i wiadomości o najnowszych trendach.

Zobacz, jak łatwo możesz blogować w swoim sklepie

8. Krüger&Matz

Ta topowa marka działa na polskim rynku od ponad 12 lat. Przez ten czas zbudowała silną pozycję i zdobyła renomę w branży elektronicznej. Jej celem od początku jest tworzenie optymalnych, wyróżniających się jakością, ale dostępnych dla każdego rozwiązań technologicznych.

W sklepie internetowym Krüger&Matz znajdziesz niemal wszystkie urządzenia elektroniczne, jakich potrzebujesz do pracy i rozrywki. Czyli m.in. tablety, smartfony, słuchawki, telewizory czy domowy sprzęt audio. Kupisz tu również produkty dla graczy, klawiatury, myszki gamingowe i podkładki, a także akcesoria do samochodów.

Kruger&Matz, sklep z elektroniką, działa na Shoper Premium

 

Taki asortyment cieszy się dużym zainteresowaniem, zwłaszcza gdy jeszcze promowany jest dodatkowymi akcjami reklamowymi, np. w telewizji. Sklep Kruger & Matz już to przerabiał, ale pracując na usłudze Premium obeszło się bez problemów z obsłużeniem nadprzeciętnego ruchu.

„Z naszych ocen wynika że stronę w ciągu kilku minut oglądało kilka tysięcy osób osób i zyskaliśmy kilkanaście tysięcy nowych odwiedzających. Odnośnie samej komunikacji z waszym DOK, wszystko było OK. Jasna i czytelna informacja, jak powinniśmy się zachować i wszystko zadziałało tak, jak opisaliście”Krüger&Matz

 

Piękny sklep i jeszcze piękniejsza płatność

Wyjątkowy design sklepu to nie wszystko – równie istotny jest płynny proces zakupowy. InPost Pay doskonale uzupełnia elegancję Twojego sklepu, oferując klientom wygodę płatności i dostawy w jednym przycisku. To rozwiązanie nie tylko sprawia, że zakupy są szybsze i prostsze, ale również pomaga zredukować liczbę porzuconych koszyków. Sprawdź, jak InPost Pay może uczynić Twój sklep jeszcze bardziej funkcjonalnym: InPost Pay – płatność i dostawa w jednym przycisku.

 

Zainspirowały cię przykłady sklepów w jakości Premium? Myślisz o założeniu lub przeniesieniu własnego biznesu i sklepu na Shoper Premium? Dowiedz się więcej o ofercie.