eSklepy home.pl przechodzą do Shoper

Od teraz sklepy internetowe home.pl mogą jeszcze więcej dzięki pogłębieniu współpracy dwóch liderów. Co na tym zyskasz i jak to wpłynie na rozwój twojego e-biznesu? Sprawdź, co czeka cię po zmianie platformy na Shoper.

To już pewne!

W e-commerce nie ma czasu na stanie w miejscu. Ciągłe doskonalenie jest konieczne nie tylko dla przedsiębiorców, ale i dla platform udostępniających rozwiązania do prowadzenia sprzedaży. W Shoper wiemy o tym najlepiej.

Dlatego razem z home.pl – największym polskim dostawcą usług internetowych, w tym hostingu i domen – podjęliśmy ważny krok. Dzięki rozszerzeniu naszej dotychczasowej współpracy zapewnimy kilku tysiącom sklepów home.pl dodatkowe ulepszenia i narzędzia do rozwinięcia ich potencjału.

Wszystkie sklepy online stworzone na rozwiązaniu eSklep od home.pl zmieniają się właśnie na Shoper. To wynik naszych wspólnych misji: chęci zapewnienia e-biznesom jak najszerszych możliwości, jak najlepszych rozwiązań i jak największych szans na rozwój.

Co to oznacza w praktyce? Co zyskasz, jeśli prowadzisz już eSklep od home.pl? O tym dowiesz się z tego artykułu.

Twój e-biznes w dobrym miejscu

Shoper to najpopularniejsza i najchętniej wybierana w Polsce platforma e-commerce na abonament. Zaufało nam już ponad kilkadziesiąt tysięcy klientów z różnych branż, od odzieżowej przez spożywczą po motoryzacyjną. Na Shoper sprzedają takie znane marki jak: GymGlamour, WK Dzik, Wagner Polska, Irving, Doppelherz, Paprocki & Brzozowski, Robert Makłowicz czy BasicLab.

Skąd takie wyniki? W jednym miejscu zapewniamy wszystko, co potrzebne do startu i rozwoju sprzedaży B2B i B2C, w tym tej na marketplace’ach (multichannel) i międzynarodowej (cross-border).

Choć działamy w modelu SaaS (Software as a Service), czyli na gotowym oprogramowaniu w subskrypcji, dajemy ci dużą elastyczność i indywidualne podejście do wielu kwestii. Na twój sukces pracuje zespół ponad 300 specjalistów z różnych dziedzin e-commerce, programowania i marketingu cyfrowego.

Witaj w Shoper - tyle zyskujesz

Oprogramowanie – stabilne, gotowe, ale elastyczne

Jedną z najważniejszych korzyści, jakie zyskujesz dzięki współpracy home.pl i Shoper, jest oprogramowanie zawsze na czasie. Oprócz stabilności działania na poziomie 99,9% w pakiecie dostajesz stałe aktualizacje i nowości. Shoper dba o zmieniające się przepisy (np. dyrektywę Omnibus) czy narzędzia (Google Analytics 4), a ty możesz skupić się na czymś innym.

W intuicyjnym panelu administracyjnym masz dostęp do ponad 250 wbudowanych funkcjonalności, dzięki którym obsługa sprzedaży staje się szybka i prosta. Możesz dodawać w swoim sklepie nawet 50 000 produktów w pakiecie Standard lub dowolną liczbę w pakietach Premium i Enterprise.

A co najważniejsze, masz wpływ na to, jak rozwijamy naszą platformę. Bezpośrednio z panelu możesz zgłaszać nam swoje potrzeby i sugestie, a my staramy się na nie odpowiadać w kolejnych ulepszeniach.

Sklep, który rośnie razem z twoją firmą

Oprogramowanie Shoper możesz dostosować do wymagań swojego biznesu. Jeśli potrzebujesz bardziej zaawansowanych rozwiązań, jeszcze szybszego działania sklepu i odporności na wzmożony ruch, pakiet Premium jest dla ciebie.

A dla naprawdę dużych sklepów internetowych mamy coś jeszcze. W pakiecie Enterprise zyskujesz wsparcie indywidualne e-commerce managera, konsultacje strategiczne, audyty, rekomendacje i raporty oraz indywidualne szkolenia. W obu abonamentach możesz też liczyć na obsługę klienta i pomoc techniczną przez całą dobę, 24/7.

Piękny sklep sprzedaje lepiej

Na platformie Shoper kreowanie nowoczesnego, atrakcyjnego wyglądu twojego sklepu jest o wiele łatwiejsze. Możesz wybierać spośród ponad 40 gotowych szablonów graficznych dostosowanych do różnych branż.

Za pomocą narzędzia Shoper Visual Editor szybko i wygodnie zarządzasz wyglądem strony m.in. dzięki funkcji drag&drop i podglądu na żywo. A jeśli szukasz czegoś ekstra, oferujemy indywidualne wsparcie graficzne – od drobnych projektów i modyfikacji po projektowania logotypów czy całej identyfikacji wizualnej.

Szybkie i bezpieczne płatności

Szeroki wybór wygodnych form płatności to jeden z głównych elementów przekładających się na dobrą sprzedaż i pozytywne doświadczenia konsumenta w sklepie internetowym. Wielu użytkowników rezygnuje z zakupów online, jeśli nie może ich opłacić w najlepszy dla siebie sposób.

Dlatego z Shoper Płatnościami udostępnisz swoim klientom najchętniej wybierane przez nich metody, takie jak BLIK, Google Pay, PayPo czy raty 0%. Kupujący zobaczy je w koszyku już na etapie przeglądania, bez konieczności podawania danych, co ułatwi mu decyzję i skróci proces. Dodatkowo dzięki usłudze bezpośrednio w panelu obsłużysz wypłaty środków za zwroty.

Oprócz naszego gotowego systemu płatności po przeniesieniu do Shoper możesz zintegrować swój sklep internetowy z kilkunastoma bramkami płatniczymi, w tym obsługującymi płatności w innych walutach. To np.:
☞ Klarna,
☞ PayU,
☞ PaylPal Express Checkout,
☞ Przelewy24,
☞ Dotpay,
☞ Comfino.

Shoper Płatności

Łatwiejsze przesyłki i zwroty

Pakowanie, wysyłki, obsługa zwrotów i reklamacji pochłaniają ogrom pracy każdego właściciela e-commerce. Jednak teraz będą znacznie prostsze. Na Shoper dostajesz dostęp do usługi Shoper Przesyłki, która pozwala ci wysyłać zamówienia za pośrednictwem wielu firm kurierskich, m.in.:
☞ Inpost,
☞ DPD,
☞ DHL,
☞ FedEx,
☞ UPS,
☞ Pocztex.

Nie potrzebujesz indywidualnych umów z przewoźnikami. Korzystasz za to z atrakcyjnych stawek, automatyzujesz wysyłki i płacisz tylko za to, czego rzeczywiście używasz.

Również wszystkie materiały do pakowania zamówień – pudełka, taśmy, wypełniacze, folie – zamówisz prosto z panelu swojego sklepu. Wystarczy do tego aplikacja Shoper Opakowania i Boxmarket. Natomiast z darmowym dodatkiem Shoper Zwroty zapewnisz swoim kupującym prosty formularz zwrotów nawet bez konieczności logowania.

Dropshipping, hurtownie, sklep bez magazynu

Jeśli sprzedajesz w modelu dropshipping lub oferujesz produkty z hurtowni, na Shoper nadal możesz to robić – i to jeszcze wygodniej! W naszym katalogu hurtowni znajdziesz ponad 200 dostawców. Swój sklep możesz połączyć tylko z jednym wybranym lub z wieloma różnymi.

Każdym procesem zarządzasz poprzez jedno narzędzie – aplikację Apilo. Dzięki niej zrobisz wszystko: dodasz hurtownie i produkty, sprawdzisz zamówienia, wydrukujesz etykiety. Stany magazynowe i aktualizacje zrobią się automatycznie. W tej samej aplikacji masz też opcję błyskawicznego tworzenia opisów produktów i kategorii dzięki wsparciu ChatGPT.

Wykorzystaj nowe szanse i rozkręcaj sprzedaż

Platforma Shoper to nie tylko prostsze prowadzenie sklepu internetowego. To również dziesiątki narzędzi do jego rozwoju w każdym kierunku. Jak pomożemy ci przenieść swój e-biznes na wyższy poziom?

Skuteczne kampanie reklamowe

Przechodząc z home.pl na Shoper, otrzymujesz dostęp do jedynej takiej na rynku oferty reklamowej. Z Shoper Kampaniami możesz zdobywać nowych klientów i zwiększać sprzedaż poprzez promocję w wielu kanałach.

☞ Reklama w wyszukiwarkach: Google Ads, Microsoft Ads
☞ Social media: Facebook Ads (Meta Ads), Instagram Ads, TikTok Ads
☞ Platformy sprzedażowe: Allegro Ads, Amazon Ads, eMAG Ads, porównywarki cenowe
☞ Serwisy partnerskie: WP Ads

Wszystkie kampanie zlecisz (bez umowy) w panelu sklepu, a w przypadku Google i Meta Ads sprawdzisz tam też wyniki i raporty sprzedażowe.

A jak to działa? Certyfikowani specjaliści Shoper zajmują się tworzeniem, obsługą oraz optymalizacją reklam. Ty możesz się skupić na czymś innym. Nasi klienci korzystający z tego rozwiązania w różnych branżach notują średni ROAS (czyli zwrot z inwestycji w reklamę) nawet powyżej 1000%.

Z naszą pomocą zadbasz również o odpowiednio wysoką pozycję twojego sklepu w wyszukiwarkach. Darmowy audyt strony, wsparcie w optymalizacji pod SEO istniejącego contentu i tworzenie nowego, poprawę użyteczności sklepu (UX), nawet prowadzenie bloga – wszystko możesz zostawić nam.

Shoper Kampanie - wyniki klientów

Zastrzyk gotówki – finansowanie dla sklepów internetowych

Skoro o marketingu i reklamie mowa, te wymagają często inwestycji. Na zatrudnienie nowych pracowników, zapełnienie magazynu przed gorącym okresem, zakup nowych sprzętów czy pilne opłacenie podatków albo faktur też przydają się nierzadko dodatkowe środki. A nie zawsze wszystkie te wydatki da się pokryć z oszczędności.

Teraz w każdej chwili możesz sięgnąć po elastyczne finansowanie biznesu, stworzone właśnie z myślą o specyfice e-commerce. Na Shoper znajdziesz atrakcyjne oferty od Brutto, Erbeo i Uncapped. Bez ukrytych opłat, gwarancji osobistych, poręczeń czy żyrantów – po prostu składasz wniosek online. Odpowiedź dostajesz nawet do 24 godzin, a pieniądze na rozwój twojego sklepu internetowego wpływają prosto na konto.

Sprzedaż wielokanałowa i zagraniczna

Z platformą Shoper zyskujesz także szansę poszerzenia swojej sprzedaży o nowe kanały i kraje. Połącz swój sklep z najpopularniejszymi serwisami w Polsce i na świecie, np. z:
Allegro,
Empik,
Ceneo,
Amazon,
Alibaba.com,
eMAG,
eBay,
Etsy.

Działaniami we wszystkich tych miejscach z łatwością można zarządzać z jednego narzędzia znanego już właścicielom eSklepów od home.pl – czyli aplikacji Apilo. Co więcej, nasz zespół specjalistów w dziedzinie sprzedaży na marketplace’ach pomoże ci na każdym kroku, od A do Z.

Możesz skorzystać z:

☞ wsparcia przy uruchomieniu kont sprzedażowych i ich rejestracji,
☞ audytów istniejących kont i działań reklamowych na platformach,
☞ analizy konkurencji,
☞ kampanii reklamowych,
☞ projektów graficznych,
☞ wsparcia indywidualnego opiekuna i obsługi klienta nawet w 8 językach,
☞ pomocy prawnej,
☞ szkoleń z platform sprzedażowych
☞ i wielu innych usług.

Ponadto jeśli stawiasz na międzynarodową sprzedaż we własnym sklepie internetowym, bez udziału marketplace’ów, również masz taką okazję. Niezależnie od wybranego abonamentu, na Shoper możesz stworzyć sklep w wielu językach i obsługujący różne waluty, a także promować go wśród zagranicznych odbiorców.

Sprzedaż wielokanałowa

Rozbudowa sklepu według potrzeb

Nasi klienci sami wybierają, czego potrzebują i za co chcą płacić. W Shoper App Store znajdziesz ponad 200 dodatków, z którymi rozwiniesz możliwości swojego sklepu, zautomatyzujesz różne akcje, poprawisz obsługę klienta, usprawnisz marketing czy poprowadzisz księgowość.

Przykładowo, system inteligentnych rekomendacji produktowych podsunie odwiedzającym twój sklep spersonalizowane podpowiedzi produktów, które jeszcze mogą u ciebie kupić. Program lojalnościowy z kolei pomoże ci zdobywać stałych klientów.

Wsparcie na każdym etapie

Przejście na nową platformę, nawet tak intuicyjną jak Shoper, wymaga mimo wszystko przyswojenia wielu nowych informacji i może być stresujące. Dlatego przygotowaliśmy dla ciebie specjalne webinary, z których dowiesz się więcej np. o konfiguracji sklepu i nowego szablonu.

Na bezpłatnych warsztatach online poznasz też przydatne wskazówki dotyczące m.in. kwestii prawnych, płatności i dostaw, zwiększania sprzedaży czy budowania wizerunku marki. Skorzystaj również z ogromnej darmowej bazy wiedzy, setek wątków w Centrum Pomocy i inspirujących artykułów na naszym blogu.

Oprócz tego wszystkiego dostajesz od nas wsparcie techniczne od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 lub nawet przez całą dobę 7 dni w tygodniu (w pakietach Premium i Enterprise).

Potrzebujesz wsparcia? Jesteśmy do twojej dyspozycji na specjalnej infolinii na czas migracji: +48 502 682 024, pod mailem [email protected] i na czacie. Odezwij się do nas lub sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytanie.