Oferuj bezpieczne i szybkie płatności online
Uruchom dedykowany system płatności dla sklepów internetowych. Wygodny i prosty w obsłudze.













Najpopularniejsze metody płatności w jednym miejscu
Płatności dostępne na stronie internetowej i w aplikacji sklepu
Bezpieczne transakcje dzięki Autopay (wcześniej Blue Media)

Zyskaj korzystne warunki dla
swojego sklepu
0% prowizji przez pierwsze 90 dni
Uruchom Shoper Płatności w ciągu 30 dni od założenia sklepu internetowego.
Włącz Shoper Płatności w ciągu 30 dni od założenia sklepu internetowego i sprzedawaj bez dodatkowych opłat nawet przez 90 dni lub do osiągnięcia 20 tys. złotych z transakcji.
Po zakończeniu okresu promocyjnego wysokość prowizji zależy od abonamentu sklepu internetowego. Prowizja w pakiecie standardowym wynosi 1,58%, a w pozostałych jest ustalana indywidualnie.
aktywację Shoper Płatności
1% prowizji przez pierwsze 90 dni
Wybierz Shoper Płatności po upływie co najmniej 30 dni od założenia sklepu.
Sprzedawaj z prowizją 1% przez pierwsze 3 miesiące, jeśli aktywujesz Shoper Płatności po 30 dniach od założenia sklepu lub do osiągnięcia 20 tys. złotych z transakcji.
Po zakończeniu okresu promocyjnego wysokość prowizji zależy od abonamentu sklepu internetowego. Prowizja w pakiecie standardowym wynosi 1,58%, a w pozostałych jest ustalana indywidualnie.
aktywację Shoper Płatności
Pozwól swoim klientom płacić tak, jak lubią
Udostępnij system Shoper Płatności bezpośrednio w koszyku zakupowym.
BLIK
BLIK jest szybką, bezpieczną i lubianą metodą transakcji. To jednorazowy, krótki kod, który kupujący znajdzie w aplikacji swojego banku. Dzięki temu nie musi przepisywać numeru karty.
Google Pay
Zdobądź nowych klientów korzystających z Androida, dzięki błyskawicznym zakupom Google Pay. Prosty i szybki proces transakcji skraca czas zakupów i zwiększa konwersję.
Apple Pay
Nowoczesna i bezpieczna metoda Apple Pay pozwala właścicielom iPhone’ów, iPadów czy Apple Watchów robić szybkie i wygodne zakupy online.
Karty płatnicze
Udostępnij swoim klientom możliwość płatności kartą z automatycznym księgowaniem: Visa, MasterCard i Maestro. To sprawdzona metoda, do której są przyzwyczajeni kupujący w sklepach internetowych.
Przelew błyskawiczny
Daj kupującym wybór ponad 30 banków w przelewach Pay-By-Link. Wpłata trafia od razu na konto twojego sklepu, a klient automatycznie dostaje potwierdzenie udanej transakcji.

Płatności ratalne
Aktywuj kupującym możliwość zakupu na Raty Alior Bank, za które ty nie ponosisz żadnych kosztów prowizji.
PayPo – odroczona płatność
Docieraj do dodatkowej grupy klientów, którzy chcą kupować, pomimo braku bieżących środków. Możesz zaoferować im wygodną opcję zakupów, za które zapłacą w ciągu 30 dni.
Uruchom płatności w 3 prostych
krokach



Poznaj więcej metod płatności
z zewnętrznymi dostawcami, za dodatkową opłatą.
Przelewy24
PayU
Dotpay
Klarna
PayPal
PayPal Express Checkout
mBank mRaty
Inbank Raty

PragmaGO – raty dla biznesu
Credit Agricole Raty
Braintree
Najczęściej zadawane pytania
Ile kosztują Shoper Płatności?
Aktywacja usługi kosztuje jednorazowo 19 zł brutto. Kwotę wpłacasz podczas weryfikacji konta bankowego na rachunek operatora płatności, czyli Autopay (wcześniej Blue Media). Następnie płacisz jedynie prowizję od zrealizowanych transakcji.
Przez pierwsze 3 miesiące mamy wyjątkową ofertę: 0% prowizji dla nowych sklepów i 1% – dla sprzedawców działających już od co najmniej 90 dni.
Po zakończeniu okresu promocyjnego wysokość prowizji zależy od posiadanego abonamentu.
Prowizja nie obejmuje zwrotów, zamówień z Allegro, przelewów tradycyjnych, płatności za pobraniem ani rat.
Sprawdź szczegóły w pełnym cenniku usług Shoper.
Ile trwa aktywacja Shoper Płatności?
Weryfikacja wniosków dla przelewów natychmiastowych i BLIK-a realizowana jest do 24 godzin w dni robocze. Weryfikacja wniosków dla kart płatniczych może potrwać do 30 dni roboczych.
Zanim przystąpisz do wypełnienia wniosku o aktywację usługi płatności, upewnij się, czy spełniasz wszystkie wymagania formalno-konfiguracyjne. Czytaj więcej na temat wdrożenia systemu płatności w sklepie.
Jakie metody płatności będę mieć dostępne w sklepie?
W skład usługi Shoper Płatności wchodzą:
- przelew natychmiastowy (tzw. pay-by-link),
- karty płatnicze: Visa, Maestro, MasterCard,
- BLIK,
- Google Pay,
- Apple Pay,
- PayPo - płatność odroczona,
- raty Alior Banku.
W panelu sklepu można także włączyć przelew tradycyjny i płatność za pobraniem.
Jeśli zdecydujesz się na współpracę z innymi operatorami płatności niż Autopay (wcześniej Blue Media), który obsługuje Shoper Płatności, zyskasz również:
- przelewy ekspresowe i karty płatnicze w PayU, Przelewy24, DotPay;
- płatności w walutach obcych w PayPal, PayPal Express Checkout, Braintree, Klarna PayNow;
- raty online w mBank, Credit Agricole, Inbank, Pragma GO.
Jak rozliczane są płatności?
Od opłaconych zamówień naliczana jest prowizja. Nie obejmuje zwrotów i zakupów z Allegro, a jej wysokość zależy od metody płatności wybranej podczas zakupów.
Korzystając z usługi Shoper Płatności, płacisz prowizję tylko raz, z wyłączeniem przelewów tradycyjnych, płatności za pobraniem i rat Alior Bank, dla których nie są naliczane żadne opłaty.
Natomiast, udostępniając zewnętrzne bramki płatnicze prowizja jest pobierana dwukrotnie – dla Shopera i wybranego dostawcy, np. PayU, Przelewy24. Wyjątek stanowią transakcje międzynarodowe, tj. PayPal, Braintree, Klarna, które są bezprowizyjne.
Wysokości stawek znajdziesz w cenniku.
Faktury z prowizjami są wystawiane do 10. dnia miesiąca.
Czy otrzymam wsparcie podczas aktywacji i obsługi Shoper Płatności?
Na każdym etapie możesz liczyć na pomoc Biura Obsługi Klienta. Odpowiemy na wszystkie twoje pytania. Pomożemy włączyć ci usługę. A gdy wystąpią nieprawidłowości w działaniu płatności, zajmiemy się tym. Ponadto dostarczymy ci wszystkie niezbędne informacje do prawidłowej i samodzielnej obsługi Shoper Płatności.
Czy mogę obsługiwać zwroty płatności w panelu sklepu internetowego?
Zarządzanie zwrotami w panelu administracyjnym sklepu jest dostępne dla każdego zamówienia.
Jednak wypłaty środków z tytułu zwrotów są możliwe wyłącznie dla zamówień opłaconych za pomocą Shoper Płatności. Sprawdź, jak aktywować usługę zwrotów.
Czy Shoper Płatności są bezpieczne?
Dostawcą płatności jest Autopay (wcześniej Blue Media) – jeden z liderów na rynku firm płatniczych w Polsce. Wszystkie transakcji są zabezpieczone protokołem SSL, a płatności kartą dodatkowo standardem 3D-Secure.
Czy obowiązują dodatkowe opłaty?
Jedyną opłatą, którą ponosisz jest prowizja od wartości zamówień opłaconych za pośrednictwem danej metody płatności. Informację o wysokości prowizji znajdziesz w pełnym cenniku usług Shoper. Przelew tradycyjny oraz płatność za pobraniem nie są objęte prowizją.
Dodatkową, jednorazową opłatą, którą ponosisz za aktywację usługi Shoper Płatności jest bezzwrotny przelew weryfikacyjny w kwocie 19 zł brutto.
Czy mogę realizować transakcje w walutach obcych?
Płatności transgraniczne są dostępne w ramach integracji z zewnętrznymi systemami płatności, np. w PayU czy PayPal. O tym, jak przebiega obsługa płatności w różnych walutach przeczytasz tutaj.
Jak często otrzymam wypłatę środków?
Wypłaty są wykonywane w tzw. modelu D+1, w dni robocze. To znaczy, że kwoty za zamówienia z poniedziałku zostaną automatycznie przelane na twój rachunek bankowy we wtorek, a transakcje z piątku trafią na twoje konto po weekendzie.
Czy muszę mieć firmę, aby udostępnić w sklepie Shoper Płatności?
Nie musisz prowadzić działalności gospodarczej, aby aktywować płatności online. Wystarczą działalność nierejestrowana i NIP.